Лазня в «Iris Art Hotel» №1856
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: цілодобово
- ВТ: цілодобово
- СР: цілодобово
- ЧТ: цілодобово
- ПТ: цілодобово
- СБ: цілодобово
- НД: цілодобово
Чудова сауна в «Iris Art Hotel» перетворює звичайне відвідування на справжнє мистецтво відпочинку. Звідси виходить зігрівальне тепло, що вабить у своє затишне гніздо. Мешкання сауни - це місце, де лінії простору і часу стираються, а розум відпочиває в природному спокої.
Елегантний інтер'єр з натурального дерева, ніжно огортає своїм ароматом, доповненим легкими нотками лаванди та евкаліпта. Сильний, але м'який пар наповнює приміщення, пробуджуючи відчуття гармонії та рівноваги. Тут кожна деталь підкреслює атмосферу мистецтва і релаксації.
Сауна в «Iris Art Hotel» ідеально підходить для проведення часу в колі близьких людей. Тут можна неспішно обговорити новини дня, поділитися своїми думками або просто насолодитися тишею, зануреною в м'яке світло димерів.
Залиште метушню за дверима, дозвольте собі моменти насолоди та відпочинку. Відчуйте, як турботи і напруга розчиняються в теплій парі сауни «Iris Art Hotel».
Відгуки (37)
Портьє - перша людина, яку ви зустрічаєте в готелі, - була дуже недружелюбною, мало говорила і не хотіла допомогти. Здавалося, що вона не любить свою роботу, і я не хотів із нею розмовляти. У номері не було ні міні-бару, ні чаю, ні кави, ні рушників. Ліжко і подушки були занадто жорсткими, і я не могла нормально спати протягом двох днів. Я просто хотіла повернутися додому і виспатися як слід. Також поруч із готелем не було парковки. А гаряча ванна в сауні була недостатньо теплою. Ми намагалися її нагріти, але вона ставала тільки холоднішою.
Позитивними моментами були:
Офіціант був дуже хорошим, послужливим і знав, що робить. Сніданок також був смачним.
Відповідь
Максиме, нам дуже шкода. Будь ласка, напишіть нам на [email protected]. Ми хочемо зрозуміти, що сталося під час вашого візиту, і усунути проблему.
Відповідь
Анастасія, спасибі за прекрасний відгук. Ми раді, що вашій родині все сподобалося. Чекаємо не дочекаємося нової зустрічі з вами.
Відповідь
Дякуємо, що дозволили нам стати частиною цієї приголомшливої події! Ми дуже раді, що вам сподобався наш персонал і їжа - ми завжди намагаємося дати нашим гостям найкраще! Бажаємо вам довгих років сімейного щастя! Не терпиться побачити вас знову)
Відповідь
Доброго дня, Наталю, нам дуже шкода, що наша компанія так вчинила! Ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс і робити наших клієнтів щасливими. Ми хотіли б дізнатися, що саме пішло не так і чому ви залишилися незадоволені нашим сервісом і стравами. Ми піклуємося про всіх наших клієнтів і хочемо повернути вашу довіру! Ми хотіли б розповісти про ваш візит, з'ясувати, хто вас обслуговував, і вибачитися безпосередньо перед вами.
Відповідь
Привіт, Тигране! Дякуємо за ваш відгук. Ми шкодуємо, що у вас був поганий досвід у нашому ресторані. Зазвичай ми так не чинимо. Ми хотіли б поговорити про те, що трапилося, і вибачитися безпосередньо перед вами.
Відповідь
Дякуємо, Олександре, за ваш відгук. Нам подобається робити все можливе для наших відвідувачів. Дякуємо, що порадили нас іншим. Приходьте до нас знову!
Відповідь
Ми цінуємо ваш детальний відгук. Нам шкода, що ми не змогли задовольнити ваші смакові переваги. Будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, щоб ми могли більше дізнатися про ваш досвід і проблеми. Щиро, команда IRIS art HOTEL&RESTAURANT.
Відповідь
Спасибі, Вікторе, що вам сподобалося, як ми організували захід, наші конференц-зали та їжа. Завжди раді бачити вас знову.
Відповідь
Привіт, Кароліно! Дякуємо за ваш детальний відгук. Нам шкода чути, що ви не знайшли вподобаний вами варіант сніданку з нашого широкого асортименту. Крім звичайних і шведських сніданків, ми також пропонуємо спеціальні італійські та англійські сніданки для гостей готелю і ресторану. Будь ласка, зв'яжіться з нами в будь-який зручний для вас час, щоб обговорити ваш візит і питання, які у вас виникли. Ми сподіваємося, що ваше наступне перебування в нашому готелі буде більш щасливим.
Відповідь
Андрію, дякуємо за приємний відгук. Хотілося б уточнити - ми не пов'язані з мережею готелів Iris, яку ви, можливо, маєте на увазі. IRIS art HOTEL - це окремий, самостійний готель, створений з турботою і думкою про наших гостей. Ми будемо раді, якщо ви повернетеся до нас знову.
Відповідь
Миколо, дякуємо за ваші коментарі. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наша їжа була смачною, а гості - задоволеними і затишними. Ми завжди раді бачити вас у ресторані Iris.
Тихе і смачне))
Відповідь
Дякую. Ми раді допомогти. Будь ласка, заходьте до нас знову.
Відповідь
Дякуємо, Анастасіє, за ваш приємний відгук. Ми з нетерпінням чекаємо нової зустрічі з вами.
Відповідь
Олено, дякуємо за ваші коментарі. Ми раді, що вам сподобалися наші страви і ви залишилися задоволені нашою командою. Сподіваємося побачити вас знову.
Відповідь
Оксано, дякуємо за приємний коментар! Ми завжди раді працювати з вами. Будь ласка, приходьте до нас частіше.
Відповідь
Привіт, Валентине. Дякуємо за ваш коментар. Ми дуже раді, що ви добре провели час у нас. Завжди раді бачити вас в Iris.
Відповідь
Здрастуйте, Віра. Дуже приємно читати ваш відгук. Спасибі, що вибрали нас! Ми, як і раніше, вітаємо вас із ювілеєм!
Відповідь
Привіт, Інно. Дякую за добрі слова. Вдалої поїздки та продуктивного навчання!
Відповідь
Миколо, велике спасибі за ваш приголомшливий відгук, що піднімає настрій. Завжди запрошуємо вас.
Відповідь
Дмитре, дякуємо, що вам подобається те, що ми робимо. Наші гості дуже важливі для нас! Ми докладаємо всіх зусиль, щоб ваше перебування було комфортним і зручним.
Я не можу нічого сказати про офіціантів, оскільки давно там не був і, можливо, у них змінився персонал.
Відповідь
Ольго, дякуємо за ваші коментарі. Ми завжди працюємо над тим, щоб стати кращими для наших клієнтів. Якщо ви давно не були в нашому ресторані, ми хочемо, щоб ви прийшли спробувати як класичні, так і нові страви, приготовані нашими кухарями. Усе готується і подається вам за нашими рецептами і з душею. Ми завжди раді бачити вас.
Відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за приємні слова і за те, що вам сподобалася робота нашого персоналу. Ми робимо все можливе для наших гостей і завжди раді бачити вас в арт-готелі IRIS.
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися