Умови використання

1. Преамбула

Ця Угода разом з цінами на Послугу BANI.UA, Політикою конфіденційності та Згодою суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних, визначених положеннями Закону України «Про захист персональних даних» є невід'ємною частиною електронної публічної угоди між ТОВ «ЮДЖЕС ГРУП» (ЄДРПОУ 37688474) , зареєстрованому в Україні (далі по тексту – Компанія) та Користувачем

2. Юридичні застереження

2.1. Під час відвідування веб-сайту компанії ви автоматично погоджуєтеся з правилами та вимогами цих застережень, інакше ви повинні негайно залишити цей веб-сайт. З метою зрозумілості - послуги, що надаються Порталом BANI.UA згідно з положеннями цієї Угоди, призначені виключно для комерційних цілей.

2.2. Правила, пов'язані із захистом даних, можна знайти в Політиці конфіденційності Порталу BANI.UA та ст.24 Закону України «Про захист персональних даних».

2.3. Компанія не несе відповідальності за будь-які збитки або збитки, які можуть бути спричинені інформацією, опублікованою на цьому веб-сайті або внаслідок використання цього веб-сайту, включаючи будь-яку втрату прибутку, ділової репутації, втрату даних тощо, якщо інше не було встановлено імперативними нормами закону.

2.4. Компанія не здійснює перевірки Ваших персональних даних, які Ви ввели під час реєстрації, і Компанія не несе відповідальності за її правильність щодо третіх осіб у разі законної передачі таких даних. У разі виявлення даних про особу, зареєстровану на Порталі, які не відповідають дійсності, Компанія залишає за собою право негайно змінити або знищити такі дані без попередження.

2.5. Компанія залишає за собою право змінювати, доповнювати або видаляти інформацію або дані з веб-сайту без попереднього повідомлення.

2.6. Усі правовідносини, стосовно веб-сайту або його використання, регулюються законодавством України. Усі спори, пов'язані з використанням веб-сайту, повинні розглядатися тільки судами України.

2.7. Компанія рекомендує час від часу переглядати Угоду, опубліковану на веб-сайті, для того, щоб бути в курсі версії діючої Угоди, оскільки Компанія може в будь-який час змінити та оновити її зміст.

2.8. Перед реєстрацією на сайті Ви зобов'язані уважно ознайомитися з умовами цієї Угоди. Реєструючись на Порталі BANI.UA, Ви підтверджуєте свою повну та безумовну згоду та зобов'язуєтесь виконувати умови цієї Угоди.

3. Правила користування

3.1. Визначення

3.1.1. «Портал BANI.UA» - це сукупність апаратних засобів та програмного забезпечення, що належать Компанії і дозволяють надавати послуги з доступу до веб-платформи з інструментами, хостингом і функціями управління, необхідними для розміщення ознайомчої інформації про бані / сауни, а також надавати додаткові послуги власникам банних комплексів в просуванні їхніх закладів, якщо такі замовлені і оплачені клієнтом. Портал BANI.UA є майданчиком для розміщення пропозиції відвідати баню або сауну, розташованих на території України, а також забезпечення необхідних умов для можливості комунікації між користувачами порталу і його відвідувачами.

3.1.2. «Користувач» - фізична або юридична особа, що діє через свого уповноваженого представника, який використовує послугу BANI.UA. Користувач підтвердив при реєстрації в Порталі BANI.UA, що він використовує Портал BANI.UA у зв'язку з його незалежною економічною або професійною діяльністю. Користувач підтвердив, що Користувач не є споживачем у значенні законів України. Користуючись послугою BANI.UA, користувач приймає Умови користування послугами, які публікуються на сайті.

3.1.3. «Особистий кабінет» - це багатофункціональний веб-інтерфейс Користувача у Порталі BANI.UA, розташований за адресою http://bani.ua, доступ до якого надається після авторизації, тобто введення персонального імені користувача та пароля. У особистому акаунті Користувач переглядає статистику, контролює стан електронного рахунку тощо.

3.1.4. «Сайт» - це сукупність інтернет-сторінок, які наленжать домену BANI.UA.

3.2. Портал BANI.UA

3.2.1. Послуги Порталу BANI.UA також включають наступні послуги:

  1. Доступ до веб-платформи за допомогою інструментів, хостингу та функцій керування, необхідних Користувачу.
  2. Служба підтримки клієнтів (технічна підтримка, відповіді на питання, надання інформації).
  3. Надання додаткових послуг, якщо вони були замовлені і оплачені Користувачем.

3.3. Цінові пакети

3.3.1. Користувач зобов'язаний своєчасно оплачувати послуги, які він замовив на Порталі BANI.UA. Актуальні ціни на послуги BANI.UA опубліковані https://bani.ua/uk/prices

3.3.2. Доступ до замовленої послуги надається клієнтові після отримання компанією оплати згідно з сумою, що відповідає обраній послузі. У разі необхідності до вартості послуг може бути доданий ПДВ (податок на додану вартість) відповідно до податкового законодавства України.

3.4. Технічні вимоги

3.4.1. Правильна робота Порталу BANI.UA можлива лише за умови використання останньої офіційної версії наступних веб-браузерів: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari та інші браузери. Користувач зобов'язаний забезпечити належне встановлення останніх оновлень і версій програмного забезпечення веб-браузера. Для того, щоб скористатися послугами Порталу BANI.UA, Користувач повинен мати доступ до Інтернету, адресу електронної пошти та веб-браузер, встановлений на пристрої доступу з активованими cookies та встановленим JavaScript.

3.5. Пароль

3.5.1. Дані Особистого акаунту Користувача захищені унікальним паролем, який генерується автоматично під час реєстрації Користувача для отримання вільного доступу до його Особистого акаунту. Користувач несе відповідальність за безпеку та конфіденційність свого пароля. Компанія застосовує внутрішні протоколи безпеки з системою шифрування пароля Користувача, щоб захистити пароль від розкриття та гарантувати, що тільки Користувач має доступ до свого Особистого акаунту. Ніякі представники Компанії, її субпідрядники або агенти не можуть отримувати дані щодо пароля Користувача. Жоден працівник Компанії або її субпідрядник або агент не повинен запитувати у Користувача будь-яким чином розкрити свої дані щодо пароля (електронною поштою, телефоном або будь-яким іншим каналом).

3.6. Реєстрація в службі BANI.UA

3.6.1. Перед завершенням підписки (реєстрації) Особистого акаунту на сайті BANI.UA Користувач погоджується:

  1. ознайомитися з цією Угодою;
  2. дотримуватися правил користування послугою BANI.UA;
  3. своєчасно оновлювати свої контактні дані, зазначені в реєстраційному профілі, та переконатися, що вони залишаються точними та актуальними;
  4. надсилати за допомогою Порталу BANI.UA тільки таку інформацію, яку Користувач отримав на законних підставах і має право розповсюджувати через Інтернет;
  5. зберігати в секреті всі дані, надані користувачеві для доступу до особистого акаунту та працювати з ним (ім'я користувача, пароль). Докладніше див. у Політиці конфіденційності та Законі України «Про захист персональних даних».
  6. отримувати телефонні дзвінки та електронні листи від співробітників компанії з питань, пов'язаних з використанням Користувачем Порталу BANI.UA;
  7. отримувати комерційну інформацію про продукти та послуги Порталу BANI.UA.

3.7. Умови та порядок оплати

3.7.1. Користувач зобов'язується своєчасно сплатити за послугу, яку він замовив під час підключення до Порталу BANI.UA, відповідно до обраного тарифного плану.

3.7.2. Поточні ціни на послуги Поталу BANI.UA публікуються в розділі «Ціни», який можна знайти на сайті https://bani.ua/uk/prices, і вони включають всі податки, крім ПДВ. ПДВ додається до ціни послуг відповідно до податкового законодавства України.

3.7.3. Доступ до замовленої послуги надається Користувачу після отримання оплати відповідно до тарифного плану, що відповідає даній послузі.

3.7.4. Оплата послуг здійснюється безготівковим способом або за допомогою платіжної картки, і за допомогою захищених платіжних інструментів, або за допомогою банківського переказу з використанням даних рахунку, виставленого Компанією.

3.7.5. Гроші, сплачені Користувачем, не повертаються, якщо Договір не розірваний у зв'язку з істотним порушенням з боку Компанії, у цьому випадку Компанія відшкодовує витрати на ненадані або невідповідні послуги та попередню оплату за Послуги за період, з дати розірвання Угоди.

3.7.6. Якщо з вини Компанії її послуги не надаються, Компанія може відшкодувати Користувачеві кошти, які були витрачені ним, шляхом надання додаткових можливостей з користування BANI.UA.

3.8. Заборонені дії

3.8.1. Дії, які суворо заборонені при використанні Порталу BANI.UA.

Використовувати будь-яке обладнання та / або програмне забезпечення, призначене для:

  1. пошкодження веб-сайту;
  2. порушення його правильного і своєчасного функціонування;
  3. перехоплення будь-яких даних і особистої інформації інших користувачів, що зберігається на порталі;
  4. вказувати дані, що не відповідають полю. Якщо поле призначене для опису бані/сауни, в ньому забороняється вказувати контактні номери або посилання на зовнішні джерела;
  5. використовувати нецензурну лексику, ображати адміністрацію та інших користувачів;
  6. вказувати інформацію, що не стосується розміщеного об'єкта;
  7. публікувати фотографії еротичного змісту;
  8. вводити інформацію на відмінній від зазначеної в полі мовою. На сайті передбачені окремі поля даних для всіх мов, які використовуються на порталі;
  9. повторне розміщення одного об'єкта;
  10. використання у Порталі BANI.UA таких персональних даних, які були сформовані без добровільної та поінформованої згоди суб'єктів персональних даних, а також використання персональних даних, обробка яких становить особливий ризик щодо прав і свобод суб'єктів персональних даних (спеціальні категорії особистих даних) без попереднього повідомлення відповідного державного органу. Докладніше див. У Політиці конфіденційності та Законі України «Про захист персональних даних».
  11. розміщення будь-яких текстів, фотографій, графічних зображень, логотипів, програмного забезпечення, статей, музичного та відеоконтенту, використання яких порушує авторські права або права інтелектуальної власності третіх осіб, розкриває комерційну таємницю або порушує будь-які інші права третіх осіб.
  12. відправлення або зберігання в інформаційному просторі Особистого акаунту Порталу BANI.UA образливих, дискредитуючих, неправдивих, оманливих матеріалів або даних, які порушують право на приватність або особисте і сімейне життя третіх осіб, або прямо чи опосередковано порушують законодавство або діючі на даний час правила користування Порталом BANI.UA. Докладніше див. У Політиці конфіденційності та Законі України «Про захист персональних даних».
  13. зв'язок будь-якого контенту, що проходить через Портал BANI.UA, з порнографічними сайтами і матеріалами, дитячою порнографією, фанатизмом, расизмом, нецензурною лексикою, шахрайством або порушенням громадської моралі, у відповідності до рішень Компанії в кожному конкретному випадку на її власний розсуд.
  14. відправлення та зберігання матеріалів, що містять шкідливі програми, такі як віруси програмного забезпечення, трояни, черв'яки, логічні бомби, боти, шпигунські програми та інші файли, програми та технології, призначені для пошкодження системи або обладнання Порталу BANI.UA, незаконного збору даних і отримання несанкціонованого доступу до його використання, зламу програм та акаунтів, обмеження функціональності програмного забезпечення тощо. Докладніше див. у Політиці конфіденційності та Законі України «Про захист персональних даних».
  15. використання Порталу BANI.UA для сприяння, зобов'язання або приховування вчинення кримінального чи адміністративного правопорушення.

3.8.2. Користувач не повинен виконувати дії, що призводять до надмірного технічного навантаження на Портал BANI.UA, сервер, що використовується сайтом BANI.UA, та інші елементи інфраструктури, що беруть участь у наданні послуг клієнтам Компанії.

3.9. Обслуговування клієнтів

3.9.1. Компанія надає послуги та підтримку Користувача шляхом безпосереднього зв'язку з ним по електронній пошті, спеціальному чаті, внутрішній системі обміну повідомленнями або телефоном. Коли Користувач вимагає консультації або відповіді, або подає скаргу, такий Користувач повинен надати дані щодо свого акаунту (однак, не розголошуючи свій пароль для входу працівнику Компанії). Компанія не відповідає і не вживає жодних заходів у разі анонімних запитів Користувачів.

3.9.2. Інформація про контактні дані, які можуть бути використані для зв'язку зі службою підтримки клієнтів BANI.UA, публікується в розділі «Зворотній зв'язок» на сайті http://bani.ua/uk/contacts. Якщо Користувач увійшов до свого акаунту, він може використовувати внутрішню систему обміну повідомленнями на веб-сайті. У робочі дні компанія відповідає на більшість запитів від своїх користувачів протягом 24 годин. Користувач має право зв'язатися з Компанією для отримання інформації про стан обробки запиту / скарги та отримати відповідь від Компанії.

3.10. Відміна користування послугами (видалення акаунта)

3.10.1. Користувач може у будь-який час відмінити користування послугами Порталу BANI.UA, видаливши свій власний акаунт. Для видалення особистого акаунту Користувач повинен надіслати відповідний запит компанії електронною поштою. У разі виникнення сумнівів Компанія може вимагати додаткових доказів того, що запит був надісланий Користувачем.

3.10.2. Компанія зобов'язується видалити Персональний акаунт Користувача протягом 14 календарних днів з моменту отримання запиту на видалення від Користувача, за умови, що Користувач не має заборгованості. Якщо Користувач має заборгованість по відношенню до Компанії, то для того, щоб Компанія видалила Персональний акаунт, Користувач повинен погасити таку заборгованість. Компанія зобов'язується видалити акаунт Користувача протягом 14 календарних днів з моменту перерахування коштів для погашення заборгованості від Користувача.

3.10.3. Коли Особистий акаунт буде видалено, підписка на послуги Служби буде скасована, і всі дані акаунта будуть видалені без можливості відновлення. Цей процес не можна скасувати.

3.10.4. Користувач не може скасувати свою підписку на Послугу, якщо такий Користувач має заборгованість перед Компанією.

3.10.5. У разі виникнення ускладнень щодо скасування підписки Користувач може зв'язатися з Компанією, використовуючи контактні дані, зазначені в розділі «Зворотній зв'язок» на сайті http://bani.ua/uk/contacts

3.10.6. Після видалення Особистого акаунта кошти Користувача, що залишилися на його балансі, не повертаються.

3.11. Припинення надання послуг Компанією

3.11.1. Компанія залишає за собою право припинити або призупинити надання послуг без попереднього повідомлення або відмовитися від надання будь-якого поточного або майбутнього використання послуг Порталу BANI.UA, якщо Користувач порушує будь-яку з умов Договору.

3.11.2. У разі припинення надання Компанією послуг з вини Користувача, суми, сплачені Користувачем за послуги, не відшкодовуються, а Користувач, як і в будь-якому іншому випадку порушення умов надання послуг Порталом BANI.UA, зобов'язується погасити наявну перед Компанією заборгованість, сплатити всі штрафні санкції та відшкодувати всі збитки / втрачений прибуток / моральний збиток, що виникли або можуть бути наслідком порушення Користувачем умови та положень з надання послуг Порталом BANI.UA.

4. Загальні положення

4.1. Права на об'єкти інтелектуальної власності

4.1.1. Усі права на сайт і його вміст належать Компанії. Веб-сайт та його окремі елементи, такі як (але не обмежуючись ними): елементи дизайну, зміст, програмний код, комп'ютерна програма, бази даних, захищені законами про захист прав інтелектуальної власності України. Всі об'єкти інтелектуальної власності, опубліковані на цьому веб-сайті, належать Компанії або використовуються Компанією за згодою власників прав. Дублювання або копіювання інформації або даних сайту, а також використання тексту сайту або його частин дозволяється тільки за умови попередньої письмової згоди Компанії.

4.1.2. BANI.UA® є зареєстрованим товарним знаком для товарів і послуг, які належать Компанії і можуть використовуватися лише за письмовим дозволом Компанії.

4.1.3. Користувач зобов'язується не порушувати права Компанії на об'єкти інтелектуальної власності, які опубліковані на Порталі BANI.UA або пов'язані з ним.

4.2. Технічні питання

4.2.1. Компанія гарантує користувачеві послугу підтримки клієнтів на рівні 99,5% за умови безперебійного функціонування Інтернет та телекомунікаційних провайдерів Компанії. Компанія не гарантує фіксованого мінімального часу відповіді при наданні послуг. Компанія може змінювати або модифікувати функції послуг з розповсюдження об'єктів, будь-якого обладнання або програмного забезпечення на власний розсуд, за умови, що такі зміни не мають суттєвого негативного впливу на якість роботи Порталу BANI.UA в цілому.

4.2.2. Компанія може виконувати планові або позапланові технічні роботи на сайті (включаючи тимчасову часткову або повну зупинку роботи послуги, якщо це необхідно) для підтримки, технічного обслуговування та модернізації Порталу без попереднього повідомлення Користувача.

4.2.3. У разі планових технічних робіт, які триватимуть більше 1 дня, Компанія докладає всіх зусиль, щоб повідомити Користувача про це заздалегідь, не пізніше ніж за 1 день до початку робіт. Компанія докладає всіх зусиль для того, щоб скоротити термін планованого технічного обслуговування, щоб мінімізувати періоди, коли послуга не функціонує повністю або частково.

4.3. Обмеження відповідальності

4.3.1. Користувач несе відповідальність за виконання своїх зобов'язань, що випливають з цього Договору.

4.3.2. Компанія надає послуги «як є», без будь-яких гарантій, явних або неявних. Зокрема, Компанія не надає жодних гарантій щодо постійності назви, періоду експлуатації Сервісу, непридатності Служби до виконання конкретних завдань тощо. Користувач зобов'язаний користуватися Послугами на свій власний ризик щодо їх придатності для цілей Користувача.

4.3.3. Компанія та її співробітники, представники, субпідрядники та агенти не несуть відповідальності за будь-які прямі або непрямі збитки, втрачені прибутки, моральні збитки, понесені Користувачем, пов'язані з використанням Порталу BANI.UA, навіть якщо представники Компанії були попереджені про можливість такого пошкодження. У будь-якому випадку, відповідальність Компанії обмежується загальною сумою, що передається Користувачем як оплата за надання Послуг, за умови повідомлення Користувачем Компанії за один місяць до попереднього повідомлення про зобов'язання відшкодувати збитки, подання позову або надання сукупності таких запитів, пов'язаних з наданням послуг Порталом BANI.UA.

4.3.4. Сторона, що перебуває під впливом дії форс-мажорних обставин, зобов'язується негайно повідомити про це іншу сторону не пізніше ніж протягом 7 календарних днів. Сторона, яка посилається на випадок форс-мажорних обставин, має тягар доведення щодо виникнення та тривалості дії форс-мажорних обставин, що спричиняють неналежне виконання Угоди.

4.3.5. Адміністрація порталу не несе відповідальності за дотримання і/або недотримання умов бронювання і оренди закладу, складені між користувачем і відвідувачем.

4.3.6. В обов'язки адміністрації BANI.UA не входить перевірка достовірності, повноти інформації, розміщеної користувачами на порталі. Портал BANI.UA є лише майданчиком для розміщення користувачами ознайомчої інформації про заклад. Адміністрація порталу не пропонує послуг посередництва між користувачами BANI.UA і відвідувачами порталу BANI.UA.

4.4. Подання претензій

4.4.1. Будь-які претензії, пов'язані з використанням Порталу BANI.UA, розглядаються Компанією протягом 20 робочих днів після отримання таких вимог від Користувача. Претензія повинна бути подана у письмовій формі та має бути складена у відповідності до норм чинного законодавства України. Вона повинна містити контактні дані Користувача, зміст претензії, дату підготовки претензії. Претензія повинна бути підписана Користувачем та включати додані копії документів, що стосуються претензії, або підтвердження обставин, зазначених у ній. Компанія повідомляє Користувача про результат розгляду претензії та її рішення в письмовій формі шляхом надсилання відповіді на адресу електронної пошти Користувача, зазначену під час реєстрації.

4.4.2. Всі спори, що виникають між Компанією, її представниками та Користувачем, вирішуються шляхом переговорів, у тому числі в рамках роботи служби підтримки клієнтів Компанії (наприклад, шляхом письмового повідомлення через веб-сайт). Суперечка може бути розглянута у відповідному суді України, тільки якщо її неможливо вирішити за вищезазначеною процедурою.

4.5. Внесення змін до Угоди

4.5.1. Компанія має право в односторонньому порядку вносити зміни до загальних положень та умов даної Угоди або вносити нові загальні умови у разі, якщо це виправдано змінами в законодавстві або практиці, розвитком послуги, що регулюється загальними умовами, з метою забезпечення кращих або додаткових послуг засобів використання послуги, а також через необхідність визначити умови або ризики, пов'язані з використанням наданих послуг.

4.5.2. Компанія публікує на своєму сайті відповідне повідомлення про внесення змін до нових загальних умов. Повідомлення про внесення змін до нових загальних умов публікується на сайті не пізніше, ніж за 30 днів до вступу змін або нових умов.

4.5.3. Якщо Користувач не погоджується з поправками або новими загальними умовами, Користувач має право розірвати Договір у порядку, встановленому в статті 3.9.1 Угоди протягом 30 днів з дня публікації повідомлення про внесення змін або про встановлення нових загальних умов. Припинення дії договору не звільняє Користувача від будь-яких зобов'язань, що випливають з Договору до його припинення.

4.5.4. Якщо Користувач не розірвав Договір протягом 30 днів з дня публікації повідомлення про внесення змін або встановлення нових загальних положень та умов, вважається, що Користувач погоджується з поправками або новими загальними умовами та не має претензій у зв'язку з цим.

4.5.5. Зміни та нові загальні положення та умови стають невід'ємною частиною Договору на дату набуття ними чинності і є обов'язковими для обох сторін. Попередні загальні умови вважаються недійсними з дня набрання чинності нових загальних умов і положень.

4.6. Заключні положення

4.6.1. Якщо Компанія бере участь у злитті декількох компаній, або якщо вона продає всі або частину своїх активів, Користувачі будуть повідомлені про це електронною поштою або шляхом повідомлення на сайті.

4.6.2. Компанія залишає за собою право в будь-який час вносити зміни в умови розміщення інформації через Портал BANI.UA, публікуючи змінену Угоду на сайті BANI.UA та / або надсилаючи Договір Користувачу на адресу електронної пошти, зазначену під час реєстрації, або повідомивши про це Користувача в особистому акаунті.

4.6.3. Компанія залишає за собою право видаляти масивні бази даних Користувача після 3-х років з моменту, коли Користувач припинив їх використовувати.

4.6.4. Умови користування Порталом BANI.UA набирають чинності з моменту реєстрації Користувача на порталі BANI.UA, і залишаються чинними протягом усього періоду існування Особистого акаунту Користувача.

4.6.5. Місцем надання послуг за допомогою Порталу BANI.UA є територія України.

Останні оновлення 15.11.2019