Баня на дровах «Ведмежий барліг» №676
Є знижки та акції
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: з 09:00 до 00:00
- ВТ: з 09:00 до 00:00
- СР: з 09:00 до 00:00
- ЧТ: з 09:00 до 00:00
- ПТ: з 09:00 до 00:00
- СБ: з 09:00 до 00:00
- НД: з 09:00 до 00:00
Шанувальники лазні не залишаться байдужими після відвідування нашої лазні «Ведмежий барліг» на 14 ст. Б. Фонтану в Одесі
Наша парна витримана в неокореному стилі, а необхідні для процесу паріння аксесуари гармонійно доповнюють цей формат. Стіни в парній зсередини оброблені необробленою деревиною з липової деревини, яка при нагріванні видає неповторний природний аромат. У закладі все продумано до дрібниць для того, щоб створити комфортні умови для кожного гостя. Якщо ви приїхали на автомобілі - можете сміливо залишати його на приватній парковці, обладнаній системою відеоспостереження. Ви можете придбати тут відсутні банні аксесуари, включаючи віники на будь-який смак і аромат - дубові, березові, липові, ялинові. У нашому комплексі є готель і доставка їжі, для відвідувачів зі знижкою 10%.
Наша лазня розрахована на 6 осіб, як і парна. Тут є не тільки цілюща пара і здорова для тіла атмосфера - охолодитися можна в прохолодній воді басейну, в душі або за допомогою відра-водоспаду. У кімнаті для відпочинку є можливість для повноцінного обіду, є м'які меблі, РК-телевізор. Любителі футболу зможуть не пропустити матчі з улюбленими командами.
Приходьте до нас, ви залишитеся задоволені!
Опис зали
Мінімальне замовлення 3 години.
Руська баня, Баня на дровах
до 6 осіб
Басейн, Душ, Відро-водоспад
Пляж
Парковка
Приватна з відеоспостереженням
Адміністратор, Ресторан, Готель, Вода питна, Кімната відпочинку, Посуд, Банщик
Банні аксесуари
Віники, Простирадла, Шапки, Тапки, Рушники
WIFI, Cупутникове ТБ
Настільні ігри
Карти
Їжа
Українська кухня, Європейська кухня, Можна приносити з собою
Напої
Чай чорний, Чай зелений, Трав'яний чай, Кава
Акції і знижки
Знижка в будні дні 50 грн/год на період 9-17.00
Відгуки (29)
Відповідь
1. Судячи з кількості граматичних і орфографічних помилок у цій рецензії, ви, схоже, п'яні.
2. Як ви визначаєте, чи п'яна людина? Хіба ви не зрозуміли, що жінка старша і в неї був інсульт? Ви розмовляли з нею 9 числа, від неї пахло алкоголем? Ви ж розумієте, що робите неправдиві заяви?
3. жінка за стійкою реєстрації старша і перенесла інсульт, просто щоб прояснити для тих, хто може не знати.
4. До останнього відгуку про ваш бізнес - у сауні завжди холодно для тих, хто прийшов випити.
5. Власники прочитали ваш відгук і більше не хочуть бачити вас і вашу компанію. Знайдіть інші місця, де можна випити.
Відповідь
Дякуємо за відгук, приїжджайте!
Відповідь
Дійсно чудовий і правдивий відгук! Будь ласка, повертайтеся, вас завжди запрошують!
Ми припустилися помилки, коли бронювали номер. Ми не перевірили відгуки попередніх гостей. Там були попередження про грубість персоналу. Таке враження, що менеджер готелю навчався засмучувати клієнтів у спеціальній школі - за часів СРСР, де вас зустрічали з обличчям, яке говорило: "Що вам потрібно? Чому ви тут?"
З приводу оплати. Спочатку вони дуже хотіли готівку.
Відповідь
Отримавши відгуки на інших сайтах бронювання, ви вирішили написати і тут. Це схоже на класичний випадок клієнта, який ніколи не буває задоволений. Ви і такі ж, як ви, судите про компанію за загальним рейтингом, складеним за роки роботи і на інших сайтах, таких як Google. Як бачите, наші рейтинги загалом хороші. У будь-якому місці на кожні 8-9 розумних клієнтів припадає 1-2 нерозумних, і це впливає на загальний рейтинг.
Тепер давайте поговоримо про те, що гість не вказав у своєму відгуку. Ви не написали, що приїхали о 8 ранку, хоча знали, що заселення відбувається після 12, коли номер уже готовий. Ви не повідомили нам про своє раннє прибуття і одразу ж почали скаржитися, що "клієнт завжди правий" і інші готелі дозволяють раннє заселення!
Відповідь
Дякую за ваш відгук. Чесно кажучи, я не був здивований. Ви хотіли номер із видом на море за низькою ціною. Так, номер, який ми вам запропонували, був трохи замалий. Але чому ви не згадали, що під час бронювання ви не звертали уваги ні на що, крім ціни? У центрі міста були інші готелі ближче і дешевше, але ви вибрали наш. У чому різниця між гостьовим будинком і готелем? Крім того, ви забули згадати, що ми подали вам сніданок набагато пізніше звичайного часу закінчення о 10 ранку.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук, ми дуже цінуємо його! Ми любимо чути від задоволених клієнтів!
Відповідь
Дякуємо за ваші думки, вони багато значать для нас! Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас наступного разу!
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук, ми цінуємо ваші думки! У принципі, будь-який готель, що пропонує нічліг, має власну зону обслуговування і зручності, вважається більш якісним і цінним.
Відповідь
Дякуємо за ваші коментарі, нам дуже важлива ваша думка!
Відповідь
Дякуємо за ваш коментар, ми вважаємо ваші думки важливими!
Відповідь
Благодарим за отзыв, нам важно ваше мнение! Будем рады видеть вас снова!
Відповідь
Не повертайтеся занадто швидко. Серед працівників готелю немає п'яних. Деякі люди можуть цього не зрозуміти, але у кількох співробітників були проблеми зі здоров'ям, наприклад, інсульт.
Люди можуть користуватися туалетом, коли їм це необхідно. Працівники завжди поруч, але вони можуть піти, якщо їм потрібно. Чи є в цьому сенс?
Відповідь
Дякуємо за приємний відгук! Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!
Відповідь
У деяких номерах є сейф, але не у всіх. Сейф є тільки в номерах Standard і Standard-Plus. Як і банк, готель несе відповідальність тільки за ті речі, які офіційно зареєстровані або оприбутковані. Завдання готелю - не пускати в номери людей, які не повинні в них перебувати, і стежити за речами, які офіційно зареєстровані або оприбутковані.
Відповідь
Спасибі за відгук. Номери в напівпідвалі такі ж затишні, як і на першому поверсі. Єдиним недоліком можуть бути маленькі вікна біля стелі. Але зате ціна набагато дешевша.
Відповідь
Дякуємо за ваші коментарі, ми дуже цінуємо вашу думку! Нам подобається чути, що наші гості чудово провели час! Будь ласка, приходьте до нас знову, ми з нетерпінням чекаємо зустрічі з вами!
Відповідь
Дякуємо за ваш коментар, нам дуже важлива ваша думка! Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас знову!
Відповідь
Дякуємо за відгук, ми цінуємо зворотний зв'язок від усіх наших підходящих гостей! Спасибі за чесні і добрі слова, ми завжди намагаємося!
Відповідь
Дякуємо, що поділилися своїми думками! Те, що ви думаєте, важливо для нас!
Відповідь
Дякую за вашу відповідь. Шкода, що зауваження не приносять користі, бо ми не можемо дізнатися, що робить це місце особливим.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже важливі ваші думки!
Відповідь
Дякуємо, що поділилися своїми думками, ми дуже цінуємо це!
Відповідь
Дякуємо за ваші коментарі! Нам дуже важлива ваша думка! Ми дуже стараємося і любимо, коли ви це помічаєте!
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми вважаємо, що наші ціни справедливі для того комфорту, який ми пропонуємо. У вашому відгуку не дуже зрозуміло, що ви маєте на увазі під чистим номером і сніданком. Зазвичай люди просто сплять у готелях, це не місця для відпочинку. Дуже шкода, що наш персонал здався вам недружнім. Вони завжди намагаються допомогти нашим гостям, хоча іноді це може бути непомітно. Тим не менш, ми сподіваємося побачити вас знову.
Відповідь
Доброго дня, Сергію, дякую за ваш відгук. Ви згадали, що в готелі занадто холодно, але ми не отримували інших скарг з цього приводу. Ми підтримуємо температуру в номері близько 21-22C. Якщо вам все ще холодно, ви можете відрегулювати температуру за допомогою пульта кондиціонера. Щоб ви знали, у вашій кімнаті зараз 22 градуси, що цілком нормально. Крім того, радіатор не залишається гарячим весь час, як це було в старі добрі часи.
Відповідь
Дякую за огляд. Не могли б ви пояснити, чому це місце...
Відповідь
Дякуємо, що висловили свою думку! Нам дуже важлива ваша думка!
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Клієнтам не подобається, коли їм підкидають занадто багато дров. Ми просили модерацію в цьому питанні, але це здається безглуздим, оскільки люди вважають, що це нормально, раз вони за це заплатили. Будемо раді знову вітати вас у нашій сауні!
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися