Гостинна садиба «Кіт Баюн та кривенька качечка» №700
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: з 09:30 до 23:00
- ВТ: з 09:30 до 23:00
- СР: з 09:30 до 23:00
- ЧТ: з 09:30 до 23:00
- ПТ: з 09:30 до 23:00
- СБ: з 09:30 до 23:00
- НД: з 09:30 до 23:00
Запрошуємо в Гостинну садибу "Кіт Баюн та кривенька качечка"
Для створення Вашого незабутнього відпочинку ми максимально приблизились до неповторних прадідівських традицій у створенні російської лазні зі зрубу.
А також інновацій в області омолодження організму, і ми впевнені, що нам це вдалося. Приїжджайте і переконайтеся в цьому самі.
Також Ви можете замовити оздоровчо-відновлювальний сеанс масажу.
Баня в нашому комплексі обладнана комфортабельній кімнатою для відпочинку великою дружньою компанії.
Чекаємо на Вас!
Російська баня на дровах
Баня на дровах, Руська баня, Чан баня
Російська баня на дровах
Руська баня, Баня на дровах, Чан баня
Чан баня
Чан баня
Російська баня на дровах
до 10 осіб
Російська баня на дровах
до 6 осіб
Чан баня
до 4 осіб
Російська баня на дровах
Душ, Відро-водоспад, Вихід на озеро / річку
Російська баня на дровах
Вихід на озеро / річку, Душ, Відро-водоспад
Чан баня
Вихід на озеро / річку
Ставок
Парковка
Приватна з відеоспостереженням
Ресторан, Банкетний зал, Готель, Бар
SPA-процедури
Масаж розслабляючий, Масаж оздоровчий, Арома-масла
Аудіоапаратура, Відеоапаратура, WIFI, Cупутникове ТБ
Настільні ігри
Шахмати, Карти
Їжа
Страви на мангалі, Шашлик
Напої
Чай чорний, Трав'яний чай
![Гостинна садиба «Кіт Баюн та кривенька качечка»](/storage/3565/conversions/y7DiViF1MTjdX6ALhWF3Bhx3pXJRZtLM-thumb.jpg)
![Гостинна садиба «Кіт Баюн та кривенька качечка»](/storage/3566/conversions/xhhSiiQYW2xPliHQfR7GyvlTzfD1N2qU-thumb.jpg)
![Гостинна садиба «Кіт Баюн та кривенька качечка»](/storage/3567/conversions/TfFoo4eBUPOMC3rBrddgdc3NsMyvIe5B-thumb.jpg)
Відгуки (30)
Відповідь
Доброго дня, Сергію Фомо, нам шкода, що вам здалося, що наш трав'яний чан брудний. Ми обов'язково міняємо воду після кожного клієнта. У номері, який ви вибрали, ванна кімната спільна з іншими. Ми не можемо це змінити, оскільки це частина комплектації номера.
Від гостьового будинку "Кіт Баюн і крива качка".
На території є невелике озеро і ліс, що дуже приємно. Але вони також здають в оренду дві або три великі альтанки всім охочим, а не тільки гостям. Тож наш спокійний відпочинок було порушено кількома групами веселих людей.
Утім, ремонт у номері був непоганим.
Під час нашого першого візиту 29 листопада 2020 року нас зустрів п'яний і прокурений адміністратор. Хоча я знайшов це досить кумедним.
Курорт справді хороший. Тут гарна природа, озеро, сауна, альтанка і джакузі.
Однак було кілька проблем:
1. У сауні можуть перебувати не більше 10 осіб. Ми були групою з 12 осіб, але тільки 6 із нас хотіли скористатися сауною. Нас навіть не пустили в будівлю, не заплативши додатково 40 гривень на годину за кожну людину.
2. Нам сказали, що ніде немає лавок, де можна було б посидіти і просто поспілкуватися. Але ми все одно знайшли кілька.
3. Джакузі було просто наповнене гарячою водою, і під ним не було вогню.
У той час як ціна розумна, а місце розташування гарне, їжа залишає бажати кращого. Коли ми поскаржилися на це, нам сказали, що це домашня їжа. Це місце не підходить для дітей. Єдине, що у них є, - це ігровий майданчик із парою гойдалок.
У номерах небезпечно спекотно. Вибір їжі дуже обмежений. На другий день у нас було тільки два види супу і салат. Вони сказали, що це тому, що було мало людей. Ми хотіли приготувати м'ясо й овочі на грилі, але нам не дозволили, якщо тільки ми не орендували велику альтанку за 1000 гривень. Загалом, місце не дуже гарне.
Природа - это действительно прекрасный плюс этого места, на нем же плюсы и заканчиваются.
Такого низкого отношения к себе Вы точно не встретите ни в одном заведении.
Персонал данного комплекса абсолютно серьезно считает, что они Вам ничего не должны за Ваши деньги.
Детальнее-
1. Бронь только по 100% предоплате, если что-то пойдёт не так, деньги не возвращают.
2. Подтверждение оплаты не предоставляется.
3. Мы пытались решить эту ситуацию бронью через booking, но нам сказали, что в таком случае- с нас возьмут ещё 1500 грн в день налог (возможно, поэтому на booking нет плохих отзывов).
4. Персонал - отдельная тема. Здесь никто не здоровается, переходит на личности и хамит в ответ на каждый вопрос.
Здесь норма говорить гостям:
«А куда это вы идёте»? -когда Вы гуляете по территории.
«А как я по вашему туда зайти должна»?- когда Вы спрашиваете горничную нужен ли ей ключ от домика, чтоб забрать посуду.
«Послушайте, девочки» - вообще ответ на любой вопрос.
«Деньги вам никто не вернёт»- когда Вы переезжаете в номер категории хуже, по вине заведения.
Помимо подобного, Вы будете очень удивлены, когда прочтёте правила проживания в Вашем номере.
«Запрещено отвлекать персонал от их обязанностей без лишней надобности».
«Не стоит слишком долго засиживаться в беседках, потому что это утомляет ХОЗЯЕВ и гостей».
«Стоит следить за своим чадом (цитата) и не позволять ему лишнего поведения и наглости».
Мы арендовали дом и номер.
Мы столкнулись с описанной здесь ситуацией в номере полулюкс, который находится рядом с баней. Там действительно безумно жарко и находится невозможно, не говоря уже о том, что шумоизоляции нет и Вы как будто отдыхаете с чужими людьми. На ночь открыли единственное окно над кроватью. Утром проснулись все в гари и саже. Покрыто было напрочь все: мы, постель, вещи. На обращение к администратору нам ответили в их стиле «А зачем было вообще открывать это окно»? Нам пришлось переехать в номер в 2 раза дешевле. Администратор только повторяла «Ну вы же понимаете, что разницу в деньгах вам никто возвращать не будет». С трудом выбили 1 час пользования мангалом за 150 грн ? под комментарии «мы и так пошли вам на уступки».
Попросили ещё одну подушку в домик, ответ- «А зачем? вы что-то сделали с подушками? У нас такое не предусмотрено, у нас с подушками напряженка».
Важно знать, здесь будут требовать деньги за каждый шаг. Платно все: полотенца в бане и чане, посиделки в беседке, пользование мангалом (со своими углями и решетками) и даже парковка ближе ко входу.
С учетом заказа еды в номер из ресторана, огромной проблемой было выпросить несколько тарелок для приготовленного на их мангале мяса.
И все это не так страшно, если бы не лица персонала и манера резко разворачиваться и уходить в ответ на Ваше «Спасибо».
К слову, еда в ресторане не вкусная. Как можно испортить весьма простые блюда сложно сказать, но им удаётся.
В один вечер свет отключили на пол часа, на звонок администратору и вопрос было ли что-то предпринято последовал ответ «А что нужно делать? Обычная ситуация, свет часто отключают».
Финалом отдыха, после сдачи ключей, мы собралась выезжать с парковки, но увидели, что закрыты ворота. На звонок нам ответили- «вас ВЫПУСТЯТ только после того, как мы проверим номера». Нас не ВЫПУСКАЛИ 20 минут из-за того, что не могли найти в номере какую-то чашку, несмотря на то, что в целом мы оставили в заведении больше 10000 грн.
К сожалению, самое грустное то, что все описанное выше это не ошибки- это ПОЗИЦИЯ по отношению к Гостям.
Очень жаль, что такое красивое место портят такие люди, и не менее жаль, что люди, которые управляют бизнесом в сфере обслуживания, абсолютно не понимают, что означает слово ГОСТИ, хоть и использовали его в названии.
В Украине есть много прекрасных заведений, достойных Вашего внимания и денег. Не стоит спонсировать хамство.
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися