Сауна «Premier Hotel Odesa» №1929
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: цілодобово
- ВТ: цілодобово
- СР: цілодобово
- ЧТ: цілодобово
- ПТ: цілодобово
- СБ: цілодобово
- НД: цілодобово
Пориньте в атмосферу повного релаксу і спокою в Сауні «Premier Hotel Odesa». Це не просто сауна, а справжній оазис, де тепло і затишок зустрічають вас на порозі. Тут ви можете насолодитися цілющою силою пари, оголивши свої почуття і тіло. Яскравий, природний декор відтворює атмосферу природності та спокою, дозволяючи вашій свідомості відпочити від повсякденної метушні.
Величезний простір дозволяє вмістити велику компанію друзів або всю сім'ю, забезпечуючи простір для відпочинку, а також особистого простору, якщо вам потрібно. У Сауні «Premier Hotel Odesa» затишно і комфортно проводити час, вдихаючи аромати ефірних олій і насолоджуючись звуками спокійної музики. Це місце, де зустрічаються друзі, щоб сміятися, обговорювати і насолоджуватися життям разом, а також місце, де сім'ї приходять, щоб забути про побутові проблеми і просто бути разом.
Відгуки (87)
Відповідь
Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса". Ми дуже раді, що ваше перебування було комфортним! Шкодуємо про проблеми, з якими ви зіткнулися. Сподіваємося, що вони не зіпсували вашого загального враження. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!
Бережіть себе,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса" і високо оцінили обслуговування нашого персоналу. Ми завжди готові вислухати ваші думки та відгуки, особливо якщо ви могли б розповісти про свій досвід роботи з нашим рестораном. Ми завжди раді бачити вас у Premier Hotel Odesa!
Найкраще,
Сона Авдалян,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо, що вам подобається те, що ми робимо. Ми раді, що ви добре провели відпустку! Будемо раді бачити вас знову! Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса".
Будьте здорові,
Авдалян Сона,
Начальник відділу прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо за приємні слова про наш сервіс. Ми дуже раді, що вам сподобалося у нас відпочивати! Чекаємо не дочекаємося, що скоро побачимо Вас знову! Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса"!
Відповідь
Дякуємо, що обрали наш готель і поділилися своїми думками про перебування в ньому. Ваші відгуки дуже важливі для нас, тому що вони допомагають нам зробити наш сервіс кращим. Ми дуже хочемо побачити вас знову і сподіваємося, що ваш наступний візит буде сповнений добрими подіями.
Бережіть себе,
Проси Роман,
Старший адміністратор,
Прем'єр Готель Одеса
Відповідь
Дякуємо, що вам подобається те, що ми робимо. Ми дуже раді, що ви вирішили провести свій день народження саме у нас! Ми раді, що вам усе сподобалося. Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса"! Приїжджайте до нас ще.
Найкраще,
Авдалян Сона,
Начальник відділу прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Спасибі, що Вам сподобався наш сервіс і зручності. Ми дуже раді, що вам сподобалося ваше перебування! Чекаємо не дочекаємося, що скоро побачимо Вас знову! Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса".
Найкраще,
Вікторія Кумпан,
Адміністратор,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо, що вам сподобався наш сервіс. Ми раді, що ви добре провели відпустку! Чекаємо не дочекаємося, що скоро побачимо вас знову! Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса".
Будьте здорові,
Марія Масліох,
Адміністратор,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо за співпрацю з нами. Ми раді, що ви продовжуєте обирати нас для своїх заходів. Ми цінуємо вашу довіру до "Прем'єр Готелю Одеса". Чекаємо на вас знову!
З найкращими побажаннями,
Владислав Мілевський,
Адміністратор,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо, що обрали наш готель і написали відгук! Ми також цінуємо ваші коментарі про наш персонал.
Ми шкодуємо, що у вас виникли проблеми. Ми повідомили про це менеджеру ресторану.
Дякую,
Кумпан Вікторія,
Адміністратор,
Прем'єр Готель Одеса
Відповідь
Дякуємо за добрі слова про наш сервіс і зручності. Ми дуже раді, що ви провели чудову відпустку! Ми особливо раді, що вам сподобалися процедури від наших спа-фахівців.
Ми з нетерпінням чекаємо нової зустрічі з вами! Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса"!
Всього найкращого,
Кумпан Вікторія,
Стійка реєстрації,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякую, що вам подобається те, що ми робимо. Ми дуже раді, що ви гарно відпочили! Чекаємо не дочекаємося, що скоро побачимо вас знову! Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса"!
Будьте здорові,
Сона Авдалян,
Начальник відділу реєстрації та прибирання номерів,
Прем'єр Готель Одеса.
Реєстрація пройшла швидко, персонал на ресепшені добре справлявся зі своєю роботою, а офіціант на сніданку і в головному ресторані був дуже привітний.
Під час перебування в готелі у мене були деякі проблеми з водою. Я пробув там 3 дні, і в перший день вода в моєму номері була тільки теплою, а джакузі в спа-центрі не працювало. На другий день мені довелося говорити в центрі про проблеми з водою протягом 5 годин протягом дня. На третій день не працювали душ і парна в спа. Крім того, під час мого перебування не працював крижаний фонтан. Однією з головних причин, через яку я вибрав цей готель для святкування свого дня народження, було те, що в ньому є оздоровчий центр і премія "Стелла". Їм потрібно очистити іржу всередині фонтану в басейні, тому що її справді видно, коли вода вимкнена. Також потрібно повісити таблички, які пояснюють, що роблять кнопки на джакузі.
Відповідь
Доброго дня!
Дякуємо, що обрали Прем'єр Готель Одеса. Ми будемо дуже вдячні, якщо ви підкажете нам, що ми могли б зробити краще. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в Premier Hotel Odesa!
Дякую,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса
Відповідь
Дякуємо, що вам сподобався наш сервіс. Ми раді, що ви добре провели свята. Ми раді, що зробили вас щасливою. Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса"! Приїжджайте до нас ще.
Бережіть себе,
Авдалян Сона,
Начальник відділу прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Здрастуйте, Дмитре Анатолійовичу!
Дякуємо, що Вам сподобався наш сервіс. Ми дуже раді, що ви добре відпочили! Будемо раді бачити Вас знову найближчим часом! Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса"!
Найкраще,
Сона Авдалян,
Керівник служби прийому та розміщення, Premier Hotel Odesa.
Відповідь
Дякуємо, що обрали Прем'єр Готель Одеса. Ми шкодуємо про проблеми, з якими ви зіткнулися під час перебування тут. Ми знаємо, що для наших гостей важливий хороший відпочинок, і ми не хотіли Вас підвести. Ми дуже хочемо виправити всі проблеми, з якими ви зіткнулися. Велике спасибі за розуміння.
Найкраще,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса
Відповідь
Привіт, Сергію!
Дякуємо за співпрацю з нами. Ми раді, що ви продовжуєте обирати нас для проведення своїх заходів. Ми цінуємо вашу довіру до нас і те, що ви обрали "Прем'єр Готель Одеса". Чекаємо не дочекаємося нових зустрічей з вами!
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Привіт, Антоне!
Дякуємо, що вам сподобався наш сервіс і те, що ми пропонуємо. Ми дуже раді, що ви знайшли час залишити відгук, відзначивши всі дрібниці, які допомагають зробити ваш відпочинок приємним і комфортним. Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову найближчим часом! Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса".
Бережіть себе,
Авдалян Сона,
Керівник відділу прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Коли я виїжджала з готелю, я забула в номері свій годинник. Я зателефонував у готель, вони знайшли мій годинник і погодилися надіслати його мені поштою до Києва. Я дуже вдячний персоналу за це.
Відповідь
Привіт, Анно!
Дуже дякуємо за ваш чудовий відгук. Ми раді, що ви помітили, як піклуються про вас наші співробітники. Вони завжди готові допомогти вам у всьому! Ми хочемо, щоб всі візити в Premier Hotel Odesa були розслаблюючими. Ми раді стати для вас домом далеко від дому. Приходьте до нас ще, ми обіцяємо, що будемо тішити вас своїм доброзичливим сервісом щоразу! Чекаємо вас знову в "Прем'єр Готелі Одеса"!
Будьте здорові,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Привіт, Ярославе!
Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса". Ми раді, що Вам сподобалися особливості нашого готелю і Ви добре провели час. Ми шкодуємо про проблеми, що виникли, і сподіваємося, що вони не зіпсують вашого загального враження про наш готель. Ми любимо приймати гостей і з нетерпінням чекаємо нових зустрічей з вами.
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Привіт, Анно!
Дякуємо за приємні слова про наш сервіс. Ми дуже раді, що Вам сподобалося Ваше перебування! Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса" і довірилися нам.
Сподіваємося побачити Вас знову найближчим часом!
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Керівник служби ресепшн,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Привіт, Маріє!
Ми дуже вдячні Вам за теплі слова. Ми раді чути, що вам сподобалося в Premier Hotel Odesa. Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову! Дякуємо, що обрали нас.
Найкраще,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Привіт, Джуліє!
Дякуємо, що залишили відгук і що вам подобається те, що ми робимо. Ми дуже раді, що ви обрали саме наш заклад для свого заходу. Дякуємо, що довіряєте "Прем'єр Готелю Одеса". Сподіваємося побачити вас знову!
Best,
Сона Авдалян,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Однак було і кілька мінусів. Система опалення в номері працювала погано, тому нам доводилося користуватися кондиціонером, щоб зігрітися. Крім того, були проблеми з напором і температурою води. Нам довелося трохи почекати, перш ніж вода стала нормальною, але вона так і не стала по-справжньому гарячою.
Відповідь
Привіт, Вероніко!
Велике спасибі за ваш відгук і за те, що вам сподобався наш сервіс. Ми завжди намагаємося зробити все можливе, і нам дуже приємно чути від вас добрі слова. Нам дуже шкода, що у вас виникли проблеми під час перебування у нас. Ми сподіваємося, що це не зіпсувало вашого загального враження від Premier Hotel Odesa. Будемо раді бачити вас знову!
Найкраще,
Авдалян Сона,
Керівник відділу прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Привіт, Людмило!
Дякуємо за ваш чудовий відгук і за те, що вам подобається те, що ми робимо. Ми дуже раді, що ви обрали саме наш заклад для проведення свого заходу. Ми завжди працюємо над тим, щоб зробити наші послуги кращими. Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса". Ми будемо раді бачити вас знову!
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Начальник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо, що вам сподобався наш сервіс і те, що ми пропонуємо. Ми дуже раді, що Ви гарно відпочили! Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса". Будемо раді бачити вас знову!
Всього найкращого,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Привіт, Маріє!
Дякуємо, що вам сподобався наш сервіс. Ми раді, що змогли виправдати Ваші очікування. Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса". Ми будемо раді бачити вас знову!
З повагою,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса
Відповідь
Привіт, Анно!
Дякуємо, що вам сподобався наш сервіс та умови. Ми раді, що ви чудово провели час у Велнес-клубі.
Наступного разу, коли ви приїдете до нас, ми можемо запропонувати вам номери напівлюкс, люкс або апартаменти. Думаємо, вам буде ще комфортніше.
Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса".
Ми з нетерпінням чекаємо нової зустрічі з вами!
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса
Відповідь
Дякуємо, що Вам сподобався наш сервіс і те, що ми пропонуємо. Ми дуже раді, що Вам сподобалося Ваше перебування. Дякуємо, що обрали "Прем'єр Готель Одеса". Будемо раді бачити вас знову!
Будьте здорові,
Авдалян Сона,
Відповідальний за рецепцію та обслуговування номерів,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо за Ваш приємний відгук.
Ми дуже раді, що Вам сподобалося перебування в Premier Hotel Odesa. Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову.
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
керівник служби прийому та розміщення, "Прем'єр Готель Одеса".
Відповідь
Дякуємо, що Вам сподобався наш сервіс.
Ми раді, що Вам сподобалося Ваше перебування.
Сподіваємося побачити Вас найближчим часом у Premier Hotel Odesa!
З повагою,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Premier Hotel Odesa.
На початку листопада 2021 року я зупинилася в готелі й пішла в спа-салон. Я зняв свій хрестик із білого золота і ланцюжок, тому що у ванній стало спекотно. Я поклала його в кишеню халата, щоб не забути, але, звісно, забула. Я зрозуміла, що він зник, тільки через півтора тижні.
Я не думав, що отримаю його назад, і вважав, що в готелі скажуть, що нічого не знайшли, коли я з ними зв'яжуся. Зазвичай так і відбувається.
Але вони знайшли його і повернули мені!
Відповідь
Ми дуже цінуємо ваші добрі слова. Здавалося, що загублену річ неможливо знайти, але я розповіла вам телефоном, як ми її знайшли. Без вашої допомоги ми б не дізналися, кому вона належала. Тож велике спасибі вам за те, що повідомили нам про загублену цінну річ. Ми завжди готові допомогти нашим гостям. Чекаємо вас знову у Premier Hotel Odesa!
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Тепер про не дуже хороші речі: є дві основні проблеми. По-перше, меню ресторану потребує більшої різноманітності, просто не вистачає варіантів для вибору. Їм безперечно варто додати більше страв. По-друге, при виїзді з готелю співробітники стійки реєстрації повинні запитувати відгуки та пропозиції і передавати їх керівництву для поліпшення ситуації. Загалом, це хороший готель, але є куди прагнути.
Відповідь
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїми враженнями про перебування в Premier Hotel Odesa. Ми раді, що вам сподобалися сніданки та СПА, і ви почувалися комфортно. Ми повідомили команді ресторану про ваше зауваження з приводу меню. Ми завжди запитуємо гостей про позитивні та негативні моменти їхнього перебування в готелі, коли вони виїжджають. Ми згодні з вами, що відгуки допомагають нам удосконалюватися. Ми завжди готові відповісти на будь-які ваші прохання або запитання. Ми сподіваємося, що ці невеликі проблеми не надто вас стурбували, і ми завжди раді вітати вас знову для чудового відпочинку.
Відповідь
Дякуємо, що обрали наш готель і за Ваш відгук. Будь ласка, зв'яжіться з нами і розкажіть про проблеми, які могли Вас турбувати. Ми хочемо зробити наші послуги кращими, щоб наші гості могли комфортно відпочивати.
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та обслуговування гостей,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо, що обрали наш готель і поділилися своїми думками про перебування в ньому. Для нас дуже важливо чути, що думають наші гості, щоб ми могли зробити наш сервіс кращим. Ми дуже сподіваємося побачити вас знову і зробити ваш відпочинок приємним.
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Доброго дня, Каріно!
Дякуємо, що Вам сподобалися наші послуги і Ви обрали Premier Hotel Odesa.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити Вас знову.
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення, "Прем'єр Готель Одеса".
Відповідь
Доброго дня, Світлано,
Дякуємо, що обрали наш готель і написали відгук. Ми раді, що ви відзначили позитивні сторони Premier Hotel Odesa. Ми завжди ставимо безпеку і комфорт наших гостей на перше місце. Ми також вдячні, що ви відзначили увагу нашого персоналу до гостей, адже це дуже важливо для нас. Наша команда завжди готова допомогти у всьому, що вам потрібно!
Приїжджайте до нас частіше, і ми постараємося зробити кожне ваше перебування приємним завдяки нашій гостинності!
Найкраще,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякую, що поділилися своїми думками і всіма подробицями.
Бережіть себе,
Сона Авдалян,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо за приємні слова про наш готель. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в Premier Hotel Odesa.
До швидкої зустрічі,
Авдалян Сона,
Головний спеціаліст з прийому та розселення гостей,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Здрастуйте, Сергію!
Дякуємо, що Вам сподобався наш сервіс і те, що ми пропонуємо. Ми раді, що вам сподобалися всі позитивні сторони нашого готелю. Сподіваємося побачити вас знову в Premier Hotel Odesa!
З повагою,
Авдалян Сона,
Співробітник, відповідальний за прийом і розміщення гостей,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Спасибі, що вибрали наш готель. Ми раді, що ви чудово провели свою відпустку. Нам дуже подобається піклуватися про те, щоб нашим гостям було комфортно і приємно. Це все, що нам потрібно!
Чекаємо вас знову в Premier Hotel Odesa!
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Начальник відділу прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Здрастуйте, Світлано!
Дякуємо, що Вам подобається те, що ми робимо. Чекаємо не дочекаємося, коли знову побачимо Вас у Premier Hotel Odesa!
Бережіть себе,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякую, що обрали наш готель. Хочу повідомити вам, що в Premier Hotel Odesa є 5 чудових номерів, якими ви можете скористатися. Ми будемо раді допомогти вам вибрати найкращий номер для ваших потреб. Ми будемо раді бачити вас!
Бережіть себе,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Привіт, Дар'я!
Дякуємо, що Вам сподобалися наші послуги та сервіс. Чекаємо не дочекаємося, коли знову побачимо вас у Premier Hotel Odesa!
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Дякуємо, що Вам сподобався наш сервіс і те, що ми пропонуємо. Наша команда дуже мила і завжди готова зробити ваш відпочинок затишним і розслаблюючим. Ми повідомили команду ресторану про ваші коментарі. Дякуємо, що обрали наш готель. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в Premier Hotel Odesa!
Найкраще,
Сона Авдалян,
Відповідальний за реєстрацію та обслуговування номерів,
Прем'єр Готель Одеса.
- Гарний декор
- Комфортні, затишні номери
- Тренажерний зал для тренувань
- Три сауни та хамам
- Басейни для дорослих і дітей
- Гідромасажна ванна
Велике спасибі Анастасії Сідельниковій, яка відмінно справляється зі своєю роботою.
Ціна відповідає якості.
Рекомендую.
Відповідь
Привіт, Ілля!
Команда Premier Hotel Odesa висловлює вам величезну подяку за те, що ви знайшли час написати розгорнутий відгук про наш готель! Ваші добрі слова викликають посмішки на наших обличчях і спонукають нас прагнути до більшого! Ми дуже раді, що ви змогли повною мірою скористатися послугами нашого готелю і нашим персоналом. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення. До швидкої зустрічі!
З найкращими побажаннями,
Сона Авдалян,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса
Відповідь
Нам у Premier Hotel Odesa дуже приємно чути хороші відгуки від наших гостей. Ми пам'ятаємо вас і чекаємо не дочекаємося нової зустрічі! Ми раді, що вам було комфортно в готелі.
З найкращими побажаннями,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Привіт, Михайле!
Дякуємо, що обрали наш готель. Ми завжди раді бачити Вас у Premier Hotel Odesa!
Найкраще,
Сона Авдалян,
Керівник служби прийому та розміщення,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Привіт, Олександре!
Дякуємо, що обрали наш готель і вам сподобалося те, що ми пропонуємо. Чекаємо не дочекаємося, коли знову побачимо вас у Premier Hotel Odesa!
Будьте здорові,
Сона Авдалян,
Начальник служби реєстрації та обслуговування номерів,
Прем'єр Готель Одеса.
Відповідь
Ми будемо дуже вдячні, якщо ви зв'яжетеся з нами з цього питання. Співробітники вже розбираються в цьому питанні, і менеджер ресторану дуже хоче з вами поспілкуватися. На жаль, ми не можемо зв'язатися з вами за номером телефону, який ви вказали під час бронювання. Нам дуже шкода, що це завдало вам неприємностей. Ми сподіваємося, що ви зрозумієте нас і зв'яжетеся з нами.
Дякую,
Авдалян Сона,
Керівник служби прийому та обслуговування гостей,
Прем'єр Готель Одеса.
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися