Бабай Cадиба №1015
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: цілодобово
- ВТ: цілодобово
- СР: цілодобово
- ЧТ: цілодобово
- ПТ: цілодобово
- СБ: цілодобово
- НД: цілодобово
«Бабай Садиба» – стильно оформлений та дуже затишний заклад, де пропонують комплекс оздоровчих процедур у фінській сауні з усім необхідним для цього приладдям. Лазня розрахована на 8 осіб та має вихід до водойми. Це великий плюс, адже після парної можна освіжитися не лише у купелі, а й у водоймі.
У теплу пору року тут можна влаштувати справжній пікнік, оскільки на території є веранда та тераса для трапези, посиденьок із чаєм. Якщо сауна заброньована для сімейного відпочинку, дітлахи зможуть пограти на майданчику, повеселитись у саду. Є навіть невеликий пляж із лежаками. Взимку більше сподобається відпочинок у кімнаті для релаксу, де гостям запропонують кальян та різноманітні напої з бару, включаючи пиво та міцні різновиди алкоголю. Можна спокійно посидіти біля каміна, поговорити, пообідати стравами, які принесли з собою. Із посудом жодних проблем не виникне.
Також «Бабай Садиба» пропонує великий вибір страв з меню ресторану, включаючи смачні шашлики на мангалі. Для організації невеликих корпоративів та вечірок нагоді танцпол та караоке. Якщо після гучної та активної розважальної програми сил зовсім не залишиться, можна залишитися ночувати у готелі, припаркувавши машину на автостоянці.
Опис зали
Сауни в Бабай з великою кімнатою відпочинку, спальнею, душовою. У сауні є: телевізор, спальне приладдя, фен, косметичні засоби, тапочки, рушники, простирадла. Сауна розрахована до 8 осіб. Є комплекс додаткових послуг: ширяння віником, масаж, скраби.
Фінська сауна
до 8 осіб
Купель, Душ, Відро-водоспад, Вихід на озеро / річку
Літня веранда, Тераса, Річка, Дитячий майданчик, Пляж, Лежаки, Сад
Парковка
Приватна з відеоспостереженням
Адміністратор, Ресторан, Банкетний зал, Мангал, Готель, Бар, Кімната відпочинку, Посуд, Камін, Банщик, Кухар, Кальян
Банні аксесуари
Віники, Простирадла, Шапки, Тапки, Рушники, Халат
SPA-процедури
Масаж оздоровчий, Арома-масла
Танцпол, Караоке, Аудіоапаратура
Їжа
Українська кухня, Страви на мангалі, Шашлик, Можна приносити з собою
Напої
Пиво пляшкове, Пиво на розлив, Чай чорний, Чай зелений, Трав'яний чай, Міцний алкоголь
Відгуки (37)
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми раді чути, що вам усе сподобалося. Ми з нетерпінням чекаємо можливості знову зустріти вас у Babai Sadiba. Залишайтеся в безпеці та бережіть себе.
Їжа просто нормальна, планування закладу не має сенсу, і в ньому некомфортно. Крім того, освітлення дуже погане. Загалом, я б не радив сюди ходити.
Відповідь
Дякую за вашу відповідь. Щоб допомогти нам краще зрозуміти, що сталося, і уникнути повторення подібної ситуації, чи не могли б ви повідомити нам, коли ви забронювали столик (дату і приблизний час)? Ми були б вам дуже вдячні. З найкращими побажаннями, команда менеджерів "Бабай Садиба".
Відповідь
Дякуємо, що залишили відгук. Чи можемо ми очікувати, що знову побачимо вас у "Бабай Садибі"?
Відповідь
Дякую за вашу відповідь. Чи не могли б ви уточнити, що саме вам не сподобалося? Ми завжди готові вислухати пропозиції та думки.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми будемо раді бачити вас знову в "Бабай Садиба".
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Чи не могли б ви повідомити нам, коли ви відвідали сайт і хто був вашим сервером? Ця інформація допоможе нам уникнути подібних проблем у майбутньому. Ми цінуємо вашу допомогу і з нетерпінням чекаємо вашої відповіді. Дякую!
Відповідь
Дякуємо Вам за відгук.
Відповідь
Дякуємо Вам за відгук.
Ключ від кожного номера був тільки один, що було трохи незручно. Знижок не було, і нам довелося платити за все окремо. На території готелю є басейн, але він не входить у вартість номера. Його користування коштувало 150 гривень, що не так вже й багато, але було б непогано, якби він був безкоштовним для гостей.
У номерах не було холодильників, навіть маленького в люксі.
Відповідь
Дякую за вашу відповідь. Ми дуже раді цьому. Чекаємо не дочекаємося, коли знову будемо раді бачити вас у "Бабай Садибі".
Відповідь
Дякую вам за відгук.
Відповідь
Доброго дня. Коли ви бронюєте у нас номери, ми повідомляємо вам про умови бронювання та основні правила. Сюди входить інформація про заставу та вартість користування басейном. Співробітники лаунджу замовляють їжу з нашої кухні, вони не готують її самі. Тому, можливо, вони говорили про робочі питання. Щоб допомогти нам краще зрозуміти ситуацію, будь ласка, повідомте нам дату вашого візиту. Так ми зможемо з'ясувати, чому вам довелося чекати сніданку 40 хвилин, як ви стверджували. У нас немає готових сніданків. Ми готуємо страви, щойно отримуємо замовлення, але подаємо їх у порядку живої черги.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Якщо у вас є ідеї або думки про те, що ми могли б зробити краще, щоб заслужити від вас п'ятизірковий рейтинг, будь ласка, дайте нам знати.
У вартість проживання входить сніданок, що не так уже й погано. Але моєму другові принесли холодне яйце, яке було пересмажене. Це не шанобливо по відношенню до гостей.
Адміністратор у готелі був доброзичливий і послужливий.
Як уже говорили інші, у номерах немає холодильників, навіть у дорогих. Крім того, постільна білизна не біла, що має бути за такою ціною.
Відповідь
Доброго дня. Коли ви бронюєте у нас номер, ми розповідаємо вам про всі умови бронювання та основні правила. Сюди входять такі речі, як страховий депозит і вартість користування басейном. Ми також обов'язково повідомляємо, скільки людей може розміститися в номері на всіх платформах бронювання, таких як наш сайт і Booking. Що стосується проблеми з вашим другом, ми особисто вибачилися перед ним і усунули проблему. Йшлося не про неповагу до гостя, а просто про людську помилку, допущену нашим персоналом.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми сподіваємося побачити вас знову в "Бабай Садиба".
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми дуже раді чути це від вас. Будемо раді бачити вас знову в Babai Sadiba.
Відповідь
Дякуємо за ваш внесок. Ми завжди готові вислухати ваші ідеї та думки. Повідомте нам, що потрібно зробити, щоб отримати від вас оцінку "п'ять зірок".
Відповідь
Дякую! Нам подобається чути подібні відгуки, оскільки вони мотивують нас продовжувати вдосконалюватися для вас. Ми будемо раді знову вітати вас у Babai Sadiba найближчим часом.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Чекаємо вас знову в "Бабай Садибі"?
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми сподіваємося побачити вас знову в "Бабай Садиба".
Відповідь
Ми завжди намагаємося утримувати територію в чистоті, але ми не можемо контролювати тополі, що знаходяться поруч із нашим комплексом, але не на нашій території, і продовжують линяти пух. Дякую, що звернули на це нашу увагу. Надалі ми будемо прибирати частіше. Ми дуже цінуємо вашу допомогу в тому, щоб зробити нас кращими.
1. Номери погано блокують шум.
2. У номерах необхідний холодильник і фіранка для душу.
3. У напружені вихідні дні вам, можливо, доведеться довго чекати на своє замовлення.
Відповідь
Дякуємо за ваші коментарі. Ми перебуваємо в процесі встановлення холодильників у номерах. Що стосується часу очікування замовлень, то ми робимо все можливе, щоб приготувати їх швидко. Однак якщо надходить одразу багато різних замовлень, ми змушені обслуговувати їх у тому порядку, в якому вони були отримані. Ми зробимо все можливе, щоб скоротити час очікування. Ще раз дякуємо!
Відповідь
Дякую за вашу відповідь. Вам не дозволяється приносити свою їжу і напої в басейн і ресторан. Ви принесли не тільки мінеральну воду, а й їжу. Ми розуміємо, що надворі спекотно, тому якби ви принесли тільки мінеральну воду, у нас би не виникло такої проблеми.
Відповідь
Доброго дня! Дякуємо, що залишили відгук. Чи не могли б ви розповісти нам, що вам не сподобалося в нашому місці і коли ви його відвідали? Ця інформація допоможе нам розібратися в ситуації. Ми чекаємо на вашу відповідь.
Відповідь
Доброго дня, спасибі за ваші коментарі. Ми шкодуємо про те, що трапилося. У нашому ресторані обслуговуються не тільки банкети, а й замовлення, зроблені заздалегідь. Так вийшло, що ваше замовлення надійшло в той самий час, що й заздалегідь заплановані. Ми також перебуваємо в процесі встановлення холодильників. Ми цінуємо ваш відгук і зробимо все можливе, щоб подібне не повторилося.
Відповідь
Дякую за ваш відгук. Чи плануєте ви найближчим часом знову відвідати Бабай Садиба?
Відповідь
Дякую за ваші коментарі. Не можу дочекатися наступної зустрічі з вами.
Відповідь
Дякуємо Вам за відгук.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Це мотивує нас продовжувати працювати та вдосконалюватися для вас. Ми з нетерпінням чекаємо на ваш наступний візит до "Бабай Садиби".
Відповідь
Дякуємо! Ми цінуємо ваші коментарі, вони надихають нас працювати ще старанніше і вдосконалюватися. Ми будемо раді бачити вас знову в Babai Sadiba.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ви можете знайти наше місце розташування і схему проїзду, набравши в пошуку Google "Бабай Садиба" і скориставшись картами Google. Ми будемо раді допомогти вам зорієнтуватися у Василькові та надати будь-яку необхідну інформацію про місто. Ми також працюємо над поліпшенням наших дорожніх покажчиків.
Відповідь
Дякуємо за ваші коментарі. Ми раді, що вам сподобалося. Якщо у вас є ідеї, як ми можемо зробити краще, будь ласка, зв'яжіться з нами! Ваші відгуки дуже важливі для нас. Ми з нетерпінням чекаємо нової зустрічі з вами в Babai Sadiba.
Відповідь
Дякуємо за ваш внесок. Ми будемо раді бачити вас знову.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми будемо раді бачити вас у Babai Sadiba.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми дуже раді цьому. Чекаємо не дочекаємося, коли знову побачимо вас у Babai Sadiba.
Відповідь
Дякуємо за ваші коментарі. Ми дуже раді цьому. Чекаємо не дочекаємося, коли знову побачимо вас у "Бабай Садибі".
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися