Готель «Отрада» №1953
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: вихідний
- ВТ: вихідний
- СР: вихідний
- ЧТ: вихідний
- ПТ: вихідний
- СБ: вихідний
- НД: вихідний
У готелі «Отрада» знаходиться унікальна сауна, що уособлює собою острівець усамітнення і спокою. Чудове дерев'яне оздоблення, приємне на дотик і пахне свіжістю лісу, створює атмосферу справжньої гармонії. Природне тепле світло, що проникає крізь скляні елементи, м'яко огортає простір. Величний камін, розпечений до червоного кольору, жарко палає, створюючи ідеальні умови для банних процедур.
Тут, далеко від повсякденного галасу та метушні, ви можете насолодитися моментом усамітнення або приємно провести час у колі близьких друзів і сім'ї. Енергія парної зміцнює тіло, освіжає дух і розкриває нові грані спілкування. Від сауни в готелі «Отрада» не залишиться байдужим жоден любитель парного відпочинку. Це місце, де тепло і затишок об'єднуються, даруючи незабутні враження і відчуття повної гармонії з собою і навколишнім світом.
Відгуки (27)
Відповідь
Доброго дня, Катерино,
Велике спасибі за ваш чудовий відгук. Ми дуже раді, коли гості залишають наш готель з хорошими спогадами. Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову в майбутньому!
З найкращими побажаннями,
Команда готелю "Отрада
Відповідь
Доброго дня, Марино,
Велике спасибі за ваш чудовий відгук!
Чекаємо не дочекаємося, коли ви знову приїдете до нас на більш тривалий термін :)
Бережіть себе,
команда готелю "Отрада"
Відповідь
Здрастуйте, Дар'я,
Дякуємо, що розповіли нам про свій відпочинок. Ми дуже раді, що у вас був хороший, комфортний відпочинок. Ми розповіли про ваші добрі слова нашим менеджерам і персоналу.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!
З найкращими побажаннями,
команда готелю "Отрада".
Відповідь
Велике спасибі за ваші теплі слова!
Ми раді, що ви добре провели час у нашому готелі, і сподіваємося, що скоро побачимо вас знову :)
Хочемо повідомити вам, що наразі в нашому ресторані тривають ремонтні роботи, тому він працює тільки до 17:00, а бар - до 21:00. Але це відбуватиметься лише до березня. Ми сподіваємося, що це не зіпсувало вашого загального враження від готелю.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!
З найкращими побажаннями,
Команда "Джой"
Відповідь
Доброго дня, Ольго Петрівно,
Дякую за ваш відгук і зауваження. Підкажіть, будь ласка, коли і яка подія, про яку ви говорите, відбулася в нашому готелі? Тому що ми думаємо, що ви помилилися готелем. У нашому бутик-готелі "Отрада", розташованому за адресою Затишна, 11, ми не проводили для вас жодного заходу. Сумно, що ви залишили відгук про готель зі схожою назвою. Чи не могли б ви перевірити ще раз назву та адресу готелю? Ми будемо вдячні, якщо ви зв'яжетеся з нами.
З найкращими побажаннями,
команда готелю «Отрада»
Відповідь
Дякую за твої коментарі. Але дивно оцінювати готель, не побувавши всередині. Наступного разу обов'язково зайди на чашку кави, можливо, тоді ти зможеш оцінити всі наші послуги і поставити вищу оцінку, а не оцінювати готель тільки за фонтаном біля входу.
З повагою,
Команда Otrada
Відповідь
Привіт, Романе,
Дякую, що вам сподобалася наша робота. Ми раді, що вам сподобався наш готель. Сподіваємося побачити вас знову в майбутньому.
З найкращими побажаннями, команда готелю "Отрада"
Відповідь
Дякуємо за ваші приємні слова та коментарі!
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову в майбутньому.
Бережіть себе,
Команда готелю "Отрада
Відповідь
Привіт, Антоне,
Дякуємо за ваші коментарі та добрі слова!
Ми будемо раді бачити вас знову. Ми постараємося зробити все можливе, щоб наступного разу ви отримали від нас оцінку 5 зірок.
Будьте здорові,
Команда готелю "Радість"
Відповідь
Привіт, Сергію,
Велике спасибі за теплі слова :)
Ми дуже раді, що вам сподобалося перебування в нашому готелі.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!
Команда готелю "Отрада
Відповідь
Доброго дня, Ірино,
Дякуємо за ваш прекрасний відгук про наш готель. Ми дуже раді, що вам сподобалося у нас зупинятися.
Будемо раді бачити вас знову.
З найкращими побажаннями, команда готелю "Отрада".
Відповідь
Здрастуйте, пане Гресік,
Дякуємо за ваш чудовий відгук. Ми дуже раді, що ви добре провели час, зупиняючись у нас. Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову.
З найкращими побажаннями, команда готелю "Отрада".
Відповідь
Доброго дня, Геннадію :)
Спасибі Вам і Вашій родині за те, що обрали наш готель, коли нещодавно були в Одесі! Ми раді чути, що вам сподобався наш доброзичливий і чуйний персонал, і що ви залишилися задоволені тим, наскільки комфортно було в готелі і як добре персонал ресторану виконував свою роботу. Ми дуже сподіваємося побачити вас ще багато разів у майбутньому.
З найкращими побажаннями,
Команда готелю "Отрада
Ось чому:
1) Готель розташований у прекрасному місці, тут тихо, і після прогулянок жвавими вулицями Одеси приємно розслабитися в тихому саду з басейном, насолоджуючись прекрасною кавою і багатьом іншим.
2) Ми взяли з собою маленьку дитину, і обслуговування було на вищому рівні! Вранці був хороший вибір їжі, а також вони могли безкоштовно вибрати будь-яку кашу, млинці тощо.
3) У них є електромобіль, який може відвезти вас на пляж у будь-який час, що швидко і зручно. Ви можете відпочити на пляжі Будди або на пляжі біля моря від готелю (де також є ігрова зона, що дуже зручно).
4) І останнє, але не менш важливе: персонал готелю!
Відповідь
Доброго дня, Ірино,
Дякуємо за ваш гарний відгук. Ми дуже раді, що вам сподобалася чистота в нашому готелі, послуги, які ми надаємо, і робота нашого персоналу. Ми не можемо передати словами, як приємно чути такі приємні слова.
Ми сподіваємося побачити вас знову в майбутньому!
З найкращими побажаннями,
команда готелю "Джой"
Відповідь
Доброго дня, Олеже Геннадійовичу,
Велике спасибі, що вибрали наш готель і що він Вам сподобався!
Ваш відгук змушує нас прагнути до ще більшого поліпшення :)
Всі співробітники готелю "Отрада" завжди раді бачити вашу сім'ю знову.
Відповідь
Співробітники готелю хочуть подякувати вам за ваш відгук і зворотний зв'язок.
Ми дуже раді чути, що вам сподобалася обстановка і чистота, а також те, що вам сподобався ресторан.
Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!
Від усієї команди "Отрада".
Цей готель не відповідає заявленому п'ятизірковому статусу, тому що в ньому відсутні послуги, необхідні для такого рейтингу. Ймовірно, цим пояснюється застарілий сертифікат у холі, на якому написано, що це п'ятизірковий готель.
Розмір номера менший, ніж має бути. Без урахування ванної кімнати, коридору і балкона номер має бути 16 квадратних метрів, але тут він включає в себе ванну кімнату. Номер дуже маленький, як у бюджетному тризірковому готелі!
Немає міні-бару.
У номері немає зручного крісла або дивана.
Нікуди поставити багаж.
Ми жодного разу не бачили швейцара, тож він міг би бути і невидимим.
Відповідь
Привіт, Лізо,
Дякуємо за ваш відгук і за те, що вказали на проблеми з готелем. Ми цінуємо відгуки людей, які ще не зупинялися у нас.
Сертифікат 2020 року знаходиться не в лобі, а в кімнаті менеджера :) Скоро ми отримаємо новий сертифікат.
Щоб ви знали, готель пройшов інспекцію в травні 2021 року. Якщо ви не впевнені в цьому, можете запитати в комісії в Києві, і вони підтвердять це.
Усю інформацію про готель і фотографії номерів ви можете знайти на нашому офіційному сайті. Ми також надсилаємо відеозаписи номерів нашим гостям!
У готелю є багато проблем, через які я не хочу повертатися, але я думаю, що не всі готелі можуть бути ідеальними....
Що дійсно виділяється, так це коли я розповів керівництву готелю про ці проблеми, і замість того, щоб вибачитися, вони відповіли:
Ми сподіваємося, що наступного разу ви виберете інше місце для проживання в Одесі.
Відмінна робота!!!
Відповідь
Доброго дня, Юліє,
Дякуємо вам за відгук і зворотний зв'язок. Як ми вже говорили вашому партнеру, кожен з наших співробітників цінує і піклується про всіх наших гостей. Ми завжди прагнемо забезпечити комфортне перебування! Команда і керівництво нашого готелю прислухалися до всіх ваших побажань і зауважень. Для вашої дитини ми надали ванночку і горщик. Ми також запропонували повечеряти в нашому ресторані за меню "Компот", доставити їжу із сусіднього ресторану до вашого номера і навіть безкоштовно підвищити клас вашого номера зі Стандартного до Напівлюкса. Однак ви відкинули всі ці пропозиції та зусилля з нашого боку.
Ніхто з персоналу готелю не носить масок;
Хлопець на ресепшені може бути досить неввічливим;
Міні-бар абсолютно порожній;
Дуже важко дістати туалетне приладдя;
Ми намагалися отримати їжу о 22:09, але персонал сказав нам, що працівники кухні пішли на цілий день.
Вони не змогли показати нам діючий сертифікат 5-зіркового готелю, а той, який був у них на стійці реєстрації, закінчився в грудні 2020 року!!!!.
Відповідь
Доброго дня, Марино,
Дякуємо за Ваш відгук, який Ви написали для своїх друзів Юлії та Віталія. Як ми вже говорили, готель отримав 5-зірковий рейтинг у 2021 році. Ми отримали його наприкінці травня, але у зв'язку зі святами і карантином, він скоро надійде в готель. Ми надішлемо вам його фотографію, якщо він вам потрібен терміново, не соромтеся передзвонити нам до Києва.
Ми купуємо багато косметичних засобів і роздаємо їх у номери під час щоденного прибирання. Якщо вам потрібно більше засобів до прибирання або протягом дня, просто попросіть менеджера готелю. Прибиральниці з радістю принесуть вам додаткові засоби.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Хочемо нагадати вам, що ми невеликий бутик-готель, і наші номери не великі, але комфортні. Розміри і фотографії номерів ви можете знайти на нашому сайті або на сайті, з якого ви бронювали номер. Ви забронювали 2-місний стандартний номер площею 16 квадратних метрів, у якому немає місця для додаткового ліжка або дитячого ліжечка. Однак нам вдалося встановити дитяче ліжечко, щоб зробити ваше перебування комфортнішим, тому в номері не було місця для дитячого візка. Коли ви приїхали, співробітники нашої стійки реєстрації запропонували вам залишити коляску на першому поверсі в камері схову, куди ви можете звернутися в будь-який час для вашої зручності.
Відповідь
Доброго дня, Інно,
Дякуємо за ваш позитивний відгук!
Нам не терпиться побачити вас знову :)
Від,
Команда Отради
Відповідь
Дякуємо за ваші добрі слова та відгук. Ми раді, що у вас залишилися хороші враження від нашого готелю!
Ми доклали багато зусиль до оформлення і ні в чому собі не відмовляли. Ми вважаємо, що це навіть краще, ніж музей, тому що тут можна зупинитися :)
Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!
З найкращими побажаннями,
Команда готелю "Радість"
Відповідь
Доброго дня, Світлано,
Дякуємо за ваш прекрасний відгук про наш готель. Ми дуже раді чути, що вам сподобалося перебування в Otrada, і що ви високо оцінили наш персонал, сніданок і розташування. Ми обов'язково передамо ваші приємні коментарі всім членам нашої команди. Ми з нетерпінням чекаємо, коли ви знову повернетеся до нас у майбутньому!
З найкращими побажаннями, команда готелю Otrada.
Відповідь
Георгій Мезей,
Дякуємо за ваш гарний відгук про готель "Отрада". Ми раді чути, що вам дуже сподобалося ваше перебування. Ми сподіваємося побачити вас знову найближчим часом.
З найкращими побажаннями, команда готелю "Отрада".
Відповідь
Доброго дня, Анастасія,
Дякуємо за ваш відгук про нещодавнє перебування в нашому готелі. Нам дуже приємно чути, що вам сподобалося розташування, атмосфера, наш персонал і сніданки.
Також ми цінуємо ваші пропозиції щодо оновлення декору. Нашому готелю вже понад 15 років, і ми намагаємося щороку наводити лад і оновлювати меблі. Ми вже розповіли менеджеру готелю про ваші ідеї й обов'язково врахуємо їх.
Ми сподіваємося, що наступного разу, коли ви зупинитеся у нас, у вас залишаться тільки хороші спогади.
З найкращими побажаннями,
Команда готелю "Радість"
Відповідь
Доброго дня, пане Сидоров,
Велике спасибі за ваш прекрасний відгук про готель "Отрада". Нам дуже приємно, коли наші гості залишають хороші відгуки про наш працьовитий персонал і розташування готелю.
Ми сподіваємося побачити вас знову в майбутньому!
Найкраще,
Команда готелю "Отрада
З мінусів: у міні-барі було мало речей, а килимки і доріжки в громадських місцях і на сходах були брудними.
Відповідь
Дякуємо за гарний відгук про ваше перебування в готелі "Отрада". Ми дуже раді чути, що ви добре провели час і вам сподобалися сніданки.
Дякуємо, що повідомили нам про відсутність міні-бару та доріжок у загальних зонах. Ми обов'язково виправимо ці проблеми і будемо раді бачити вас знову.
З найкращими побажаннями, команда готелю "Отрада".
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися