SPA Комплекс «Вишеград» №1107
Є знижки та акції
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: з 09:00 до 22:00
- ВТ: з 09:00 до 22:00
- СР: з 09:00 до 22:00
- ЧТ: з 09:00 до 22:00
- ПТ: з 09:00 до 22:00
- СБ: з 09:00 до 22:00
- НД: з 09:00 до 22:00
Комплекс «Вишеград» приваблює відвідувачів стильним інтер'єром та великим вибором послуг. Тут можуть одночасно відпочити до 30 осіб, при цьому ніхто не заважатиме один одному. Відвідувачі можуть прогрітися в інтенсивній за температурним режимом фінській сауні. Вона ідеально підходить для зміцнення дихальної системи, розслаблення м'язів після активних тренувань або важкої роботи. Якщо її доповнити басейном, то за рахунок контрастних процедур заряд бадьорості цілий тиждень забезпечений.
Якщо ж висока температура не дуже приваблює, то у «Вишеграді» є м'яка розслаблююча турецька лазня з помірним прогріванням і практично 100% вологістю. Вона забезпечує максимальний релакс, підходить для неспішних розмов. Турецьку лазню люблять жінки, тим більше що в цьому СПА-комплексі її відвідування можна доповнити джакузі і різними видами масажу, пілінгом.
Також на території комплексу є тренажерний зал та солярій. Це дозволяє отримати весь комплекс процедур щодо покращення самопочуття та зовнішнього вигляду. Після такого інтенсивного оздоровлення варто розслабитись за грою в більярд або посиденьками біля каміна. До послуг відвідувачів смачні страви з кухарем, включаючи шашлик. Про лазневе приладдя можна не переживати, вони є в наявності. За машинами на приватному паркуванні ведеться постійне відеоспостереження. Якщо ви шукаєте комплексний підхід до відпочинку з користю, відвідайте «Вишеград».
Опис зали
Басейн з морською водою, джакузі, хамам, сауна, релакс-зона.
Фінська сауна, Турецька баня
до 30 осіб
Басейн, Душ, Гідромасаж
Літня веранда, Озеро, Дитячий майданчик, Лежаки
Парковка
Приватна з відеоспостереженням
Адміністратор, Ресторан, Банкетний зал, Мангал, Готель, Бар, Тренажерний зал, Вода питна, Кімната відпочинку, Камін, Солярій, Кухар
Банні аксесуари
Тапки, Рушники, Халат
SPA-процедури
Масаж розслабляючий, Масаж оздоровчий, Масаж антицелюлітний, Арома-масла, Пілінг
Аудіоапаратура, WIFI
Настільні ігри
Більярд
Їжа
Українська кухня, Європейська кухня, Страви на мангалі, Шашлик
Напої
Чай чорний, Чай зелений, Трав'яний чай, Кава
Акції і знижки
Ранкові години
Відгуки (95)
Погано те, що в номерах дуже сиро. Мені довелося перевірити кілька номерів, щоб знайти той, у якому не було неприємного запаху. У номерах із джакузі було багато бруду і теж дуже волого. За номер у готелі брали стільки ж, скільки за VIP-номер, але якість була низькою. Я вибрав номер за 1700, і він був кращим, ніж той, що коштував 3000.
Басейн і спа не для дітей. Якщо у вас маленькі діти, їм нічим буде зайнятися.
Їжа в ресторані нормальна. Деякі страви смачні, деякі зовсім не смачні.
Хотілося б, щоб персонал був більш уважним і швидким, але офіціанти не поспішають.
Загалом місце мені сподобалося. Але я був дуже здивований, коли вперше побачив ванну і роздягальню. Видно, що сауна стара, а турецька лазня досить проста. Зазвичай я ходжу в Admiral, де все шикарно. Але деякі спа-функції в Admiral зламані, і вони просто приховують їх декораціями і роблять вигляд, що їх там ніколи не було. Тому мені захотілося спробувати щось нове. До того ж, різниця в ціні настільки велика, що я не можу поскаржитися: 350 гривень за півдня тут і близько 2000 гривень за повний день в Admiral. Тож, враховуючи ціну, я не можу скаржитися. Спа-процедури мені дуже сподобалися. Після парової лазні та ванни я почувалася чудово.
Готель. Номер гарний і чистий. Я не перевіряла, чи немає пилу під меблями або ліжком, але, здається, все працює й акуратно.
І, нарешті, я хочу відзначити великий плюс. Їжа. Їжа чудова, майже все, що ми замовляли (а замовляли ми багато), було чудовим. Не соромтеся пробувати все, що є в меню (хоча картопля з грибами трохи жирна) - вам сподобається! Знімаю капелюх перед шеф-кухарем.
Ви можете вибрати платний або безкоштовний сніданок. У безоплатний варіант входить круасан із чінкою, омлет, куряче філе і квасоля. Це було смачно і ситно. На сніданок також подають чай і тости з маслом.
Увечері ми відвідали спа-салон, і ціни були прийнятними. Будучи вагітною жінкою, я користувалася тільки басейном і джакузі.
Місце справді гарне й чисте. Є крита парковка. Вони пропонують різні послуги, такі як спа-масаж та інші процедури по догляду за собою. Номери затишні, а персонал доброзичливий. Їхня їжа приголомшлива і дуже смачна. У вас навіть є можливість замовити їжу онлайн і чекати її в номері, а не в ресторані.
Мінуси:
Немає звукоізоляції. Ви можете чути розмови і дії сусідів, як я чув істерику дитини ввечері і її ігри рано вранці. Дизайн ванної кімнати не дуже вдалий - коли ви приймаєте душ, вода проливається на підлогу, а туалет розташований занадто близько. Обідня зона занадто мала, щоб вважатися рестораном, і більше схожа на пивну.
Відповідь
Дякуємо за ваш приємний відгук! Ми з нетерпінням чекаємо наступного візиту.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що вам сподобалося у нас. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!
- На сайті було написано, що для гостей готелю в спа є знижка, але її не було.
- Раніше спа-салон був відкритий увесь день, а тепер - тільки три години.
- У хамамі було холодно і не було пари.
- Він був закритий на 40 хвилин для приватного сеансу. Потім, коли ми увійшли, нам довелося знову йти ще на 15 хвилин. Але вони сказали, що дадуть нам додатковий час.
- У кімнаті з басейном і джакузі було холодно - 23 градуси при відкритих дверях і вікнах. Був сильний протяг. Ми попросили їх закрити двері та вікна, але вони зробили це тільки на деякий час.
Їжа була дуже хорошою.
Ми обідали і вечеряли, і шеф-кухар виконав відмінну роботу.
Відповідь
Велике спасибі! Будь ласка, завітайте до нас знову!
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Ми дуже хочемо, щоб нашим гостям було комфортно, і завжди намагаємося стати краще. Ми обов'язково врахуємо все, що ви порадили!
Ціни були нормальними. Але весь спа-центр розташований поруч із будівельним майданчиком і станцією техобслуговування, і в нього немає огорожі!
Бар був трохи заплутаним. Коли ми намагалися оплатити наше замовлення, вони не могли зрозуміти, що ми замовили і скільки ми повинні!
Відповідь
Дякуємо за вашу оцінку та детальний відгук! Наша команда перевіряє всі відгуки і потихеньку робить комплекс комфортнішим і покращує сервіс.
Відповідь
Дякуємо за комплімент! Коли ви говорите приємні речі про наш персонал, ми завжди заохочуємо вас працювати ще краще для вашого комфорту.
Відповідь
У кожному стандартному номері є ліжко, яке можна розібрати і зібрати. Ці ліжка тримаються разом за допомогою кріплень і покриті односпальним наматрацником. Ми попередили наших співробітників, що вони повинні завжди повідомляти про це гостям, яким потрібне односпальне ліжко. Ми цінуємо ваші відгуки про наші недоліки, вони допомагають нам ставати кращими.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Ми робимо наші кімнати кращими і вирішуємо всі технічні проблеми.
Відповідь
Дякуємо за детальний відгук про ваше перебування в нашому готелі. Коли ви були у відпустці, у Вишгородському районі були технічні неполадки, через які протягом дня відключилася електрика. У результаті було пошкоджено маршрутизатори та обладнання готелю. Ми робимо все можливе, щоб із кожним днем покращувати якість номерів і сервісу. Сподіваємося, що ваш наступний візит до нашого готелю буде вдалим.
Відповідь
Дякуємо за ваші гарні оцінки та коментарі! Вони мотивують нас вдосконалюватися!
Відповідь
Я люблю читати подібні огляди! Дякую, що поділилися своїми думками!
Відповідь
Дякуємо за відгук!)
Відповідь
Дякуємо за чудовий відгук! Ми раді, що вам подобається наша їжа. Нині ми перейшли з пластикових трубочок на екологічно чисті картонні соломинки. Дякуємо, що вказали на їхній головний недолік.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Ми робимо наші кімнати кращими та вирішуємо технічні питання.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук!
Ми намагаємося зробити наші номери кращими і вирішити всі проблеми. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!
Відповідь
Доброго дня!
Ми раді, що вам сподобалися наші страви та обслуговування!
Відповідь
Ми дуже цінуємо відгуки гостей, оскільки вони допомагають нам ставати кращими. Ми шкодуємо, що у вас залишилися не найкращі враження від нашого готелю. Ми будемо вдячні, якщо ви поділитеся з нами своєю контактною інформацією, щоб ми могли обговорити всі проблеми, які могли зіпсувати ваше перебування.
Відповідь
Здрастуйте!
Команда розібралася з проблемою і наступного дня всі отримали свої речі назад. Ми просимо наших гостей не залишати свої речі в альтанках на ніч. Якщо це необхідно, краще залишити їх на стійці реєстрації.
Відповідь
Здрастуйте! Дякуємо за вашу оцінку та детальний відгук. Ми уважно читаємо всі коментарі та використовуємо їх для поліпшення сервісу та комфорту. Будь ласка, вкажіть свої контактні дані, і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.
Відповідь
Доброго дня! Нам дуже шкода, що ви не встигли подивитися Вишгородський край. Національний парк Межигір'я знаходиться всього за 10 хвилин їзди від нашого готелю, а Київське море - ще ближче. Для вашої зручності в готелі можна взяти напрокат електроскутери, велосипеди та мопеди. Ми також організуємо екскурсії до Межигір'я, мисливських угідь Сухолуччя та кінного клубу "Ранчо Соломахине". Щодня набережною ходить теплохід "Резон", на якому можна неспішно прогулятися морем або вирушити на шлюзову екскурсію. Під час цієї екскурсії ви пройдете через шлюз, що з'єднує Дніпро і Київське водосховище, і побачите, як працює гідротехнічна споруда, що вирівнює рівень води в обох водоймах і забезпечує функціонування судноплавних шляхів.
Ми сподіваємося, що ви приїдете і зупинитеся у нас знову!
Відповідь
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що вам довелося зіткнутися з грубими гостями, через яких ви почувалися некомфортно. У нашому готелі встановлено камери відеоспостереження, і в нас цілодобова охорона. Ми доклали додаткових зусиль для того, щоб подібне не повторилося. Ми сподіваємося побачити вас знову і перетворити ваш поганий досвід на хороший наступного разу!
Із приємних моментів: смачні великі сніданки, приголомшлива кава і дуже близько до місця, де можна заряджати електромобілі. Персонал говорить англійською, що дуже зручно.
Деякі речі, які вони могли б поліпшити: їм потрібно відремонтувати душ - йому дійсно потрібен хоча б піддон. І, можливо, вони могли б додати кондиціонер у майбутньому (або москітну сітку, тому що влітку стає спекотно, і комарі залітають через відкрите вікно).
Якщо ви сподіваєтеся на гарний краєвид із вікна, то можете бути розчаровані, тому що поруч іде будівництво. Але це не вина готелю, вони не можуть це контролювати.
Загалом, усе досить добре. Рекомендую.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Ми хочемо зробити ваше перебування в нашому готелі максимально розслаблюючим і працюємо над тим, щоб зробити його ще кращим. Ми обов'язково прислухаємося до ваших побажань! Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!
Відповідь
Нам дуже шкода, що вам довелося мати справу з гостями, які вас засмутили. Ми вжили заходів для вирішення цієї проблеми. Гості, які порушили правила готелю і завдали вам незручностей, покинули готель.
Оскільки у нас немає запису про вашу скаргу на крадіжку, будь ласка, надішліть свої контактні дані на [email protected], щоб ми могли розібратися з цим.
Відповідь
Доброго дня!
Дякуємо за ваш коментар! Ми дуже цінуємо всі відгуки наших гостей.
Ваші відгуки допомагають нам удосконалюватися!
У кожному номері є блок, який може охолоджувати кімнату влітку та обігрівати взимку. Крім того, на всіх поверхах будівлі є спеціальна система, яка може охолоджувати (влітку) або нагрівати (взимку). Це екологічний та ефективний метод. Якщо система охолодження в номері не працювала належним чином, будь ласка, наступного разу повідомте про це на стійці реєстрації. Співробітники готелю допоможуть вирішити будь-які питання, пов'язані з вашим комфортом. Керівництво готелю вживе заходів щодо запобігання цій проблемі та приділятиме більше уваги підготовці номера до прийому гостей!
Ціни на номери в нашому готелі справедливі.
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися