Вартість
Місткість
Парна
Парковка
Район / Мікрорайон
Найближче метро
Аква зона
Tериторія
Банні аксесуари
SPA-процедури
Послуги
Розваги
Кухня
Різне

Spa-центр у готелі «Ovis Hotel» №236

  • Години роботи:
  • ПН: з 10:30 до 21:00
  • ВТ: з 10:30 до 21:00
  • СР: з 10:30 до 21:00
  • ЧТ: з 10:30 до 21:00
  • ПТ: з 10:30 до 21:00
  • СБ: з 10:30 до 21:00
  • НД: з 10:30 до 21:00
Харківська область
місто Харків
район Слобідський
пр. Гагаріна, 201 Б
М Проспект Гагаріна
Приймаємо Visa/MasterCard
Нормально 4.6
Інтер'єр
Чистота
Обслуговування
Ціна/якість
Зручності
Грунтуючись на 79 відгуках

Spa-центр «Ovis Hotel» - це гармонійне поєднання тепла, затишку, екзотики і надзвичайно високий рівень обслуговування, що забезпечується для кожного відвідувача. Крім банних процедур, ви можете скористатися тут також і джакузі і масажним кабінетом, що гарантують підтримку м'язів тіла в доброму тонусі. На території нашого закладу функціонує приватне паркування із сучасними системами відеоспостереження, де можна залишити свій автомобіль. Для гостей працює бар і ресторан, що подають вишукані страви і пропонують хороший асортимент різних напоїв. СПА процедури передбачають сеанси оздоровчого і розслаблюючого масажу, в тому числі, з використанням арома-масел. В якості ви можете дивитися улюблені телепередачі по телевізору, або «зависати» в соціальних мережах, користуючись безкоштовним доступом в Інтернет по всій території закладу.

У банній залі загальною місткістю в 13 чоловік присутні турецька баня і фінська сауна. Послуги банщика, які можна замовити окремо, дозволять вам в повній мірі відчути на собі всі цілющі властивості гарячої пари. Для контрасту температур ми пропонуємо купання в басейні з протитечією, прохолодну купіль, або похід у душові кабінки. Ті, хто шанують традиції і класику, можуть скористатися відрами-водоспадами. Докупити відсутні банні аксесуари - халати, віники, тапки, ви також можете у нас.

Турецька баня, Фінська сауна

до 13 осіб

Басейн, Душ, Купель, Противоток

Парковка

Приватна з відеоспостереженням

Ресторан, Бар, Банщик

SPA-процедури

Масаж розслабляючий, Масаж оздоровчий, Пілінг

WIFI, Cупутникове ТБ

Напої

Трав'яний чай

Spa-центр у готелі «Ovis Hotel»
Spa-центр у готелі «Ovis Hotel»
Spa-центр у готелі «Ovis Hotel»

Відгуки (79)

Я відвідала цей готель зі своїм хлопцем кілька місяців тому. Ми пішли в спа-салон, і я посковзнулася, коли ми йшли. Там мав бути гумовий килимок, але його там не було. Я дуже сильно забила палець і попросила адміністратора викликати швидку допомогу. Вони сказали мені, що приїдуть через кілька днів, але минуло вже кілька місяців, а я так нічого і не почула. Це сумно, тому що нам зазвичай подобається цей готель, і ми зупинялися тут раніше.

Анна Марченко
Анна Марченко
13 лютого 2022 о 20:51

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS. Ми раді, що вам подобається у нас зупинятися.

Ми шкодуємо, що у вас виникли проблеми в спа-центрі. Нам дуже шкода, що це вас засмутило. Ми також хочемо вибачитися за нашого співробітника, який не сказав про це керівництву. Ми додали в спа-центр додаткові поручні, щоб зробити його більш безпечним для наших гостей. Ми сподіваємося, що невеликий подарунок від готелю зможе компенсувати цей неприємний досвід.

Ми будемо раді бачити вас знову в нашому готелі та ресторані!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
15 лютого 2022 о 11:41
Це дуже хороший готель. Розташований недалеко від Харківського аеропорту. Номер гарний і затишний. Ванна кімната шикарна, а ліжко велике і зручне. У номері є міні-бар (за нього потрібно платити). Ви можете замовити їжу з ресторану готелю. Думаю, готель надає послугу трансферу в аеропорт. Загалом, нам дуже сподобалося наше перебування. Наступного разу ми обов'язково виберемо цей готель знову.

Елена Ермоленок
Елена Ермоленок
15 січня 2022 о 18:30

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш детальний відгук про наші послуги! Ми дуже раді, що вам сподобалося у нас і ви добре провели час. Ми також раді, що вам сподобався номер, в якому ви зупинилися.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
25 січня 2022 о 15:02
Тут було тепло, затишно і чисто. У готелі був душ і парковка. До центру міста було недалеко, якщо їхати машиною. Однак на сніданок потрібно прокидатися рано, бо до 11-ї години їжі вже не залишається. На жаль, у номері був галасливий холодильник, який довелося відключити від мережі, а освітлення в кімнаті було не дуже хорошим.

Alema Na
Alema Na
10 січня 2022 о 02:06

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і написали цей відгук. Ми раді, що вам було приємно у нас зупинитися. Шкодуємо, що у вас виникли проблеми. Ми сподіваємося, що невеликі проблеми не зіпсували вашого загального враження від готелю і ресторану.

Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
14 січня 2022 о 17:07
Почну з персоналу готелю: всі вони були ввічливі й шанобливі. Хто б не працював на ресепшені, вони допомагали в усьому. Це стосується і організації транспорту, і виклику таксі. Сніданок був хорошим. Однак круасани були твердими, а кекси несмачними. Але це невелика проблема. Готель розташований поруч з аеропортом. Ви можете чути літаки.

У номері було чисто, затишно і тепло. Але вночі було важко дихати. У ванній кімнаті стояв дивний запах. Прибирали щодня, міняли тільки рушники. Загалом, незважаючи на ці невеликі проблеми, готель мені сподобався. Дякую за доброзичливе обслуговування.

Юлия Юношева
Юлия Юношева
25 листопада 2021 о 23:16

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS. Ми раді, що вам сподобалося ваше перебування. Ваші приємні відгуки про наш персонал багато значать для нас. Ми раді, що вам також сподобався сніданок у нашому ресторані. Якщо були якісь невеликі проблеми, ми шкодуємо. Ваші відгуки допомагають нам удосконалюватися.

Будемо раді бачити вас знову під час вашої наступної поїздки до Харкова!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації, готель OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
3 грудня 2021 о 16:22
Готель виявився кращим, ніж я очікувала. Я вибрала його, тому що в ньому був басейн і до нього було легко дістатися. Я зупинилася в готелі Ovis.

У номері було все необхідне: фен і халати. На третьому поверсі можна скористатися прасувальною дошкою або здати одяг у прання. Номер був сучасним, ліжка зручними, у ньому був міні-бар і безкоштовна вода. Воду поповнювали щодня. Температура в номері була оптимальною. Незважаючи на те, що готель розташований поруч з аеропортом, я не чула жодного шуму.

Співробітники готелю побачили, що у мене був день народження під час мого перебування, і піднесли мені несподіваний подарунок - вино і свіжі фрукти. Крім того, сніданок у готелі був дуже смачним.

Oleksii Artomov
Oleksii Artomov
7 листопада 2021 о 15:10

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш чудовий відгук. Нам дуже приємно, що ми не просто виправдали ваші очікування, а й перевершили їх. Ми раді, що вам сподобався ваш номер і все, що в ньому було. Ми також раді, що ви добре провели час у нашому спа-центрі вранці, який є безкоштовним для гостей готелю. Дякуємо, що говорите приємні слова про наш персонал - це справді мотивує нас продовжувати працювати краще. Ваші приємні коментарі - найкраща нагорода, про яку ми можемо попросити!

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!

Найкраще,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшн готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
10 листопада 2021 о 12:58
Ми забронювали пакет "Романтична ніч". Номер був прекрасним і романтичним, нам із чоловіком дуже сподобалося! Коли ми бронювали номер, дівчина запитала нас, коли ми хочемо прикрасити номер і коли принести тарілку з фруктами та ігристе вино. Вона також запитала, в який час ми заселяємося. До нашого приїзду все було готово, як ми і просили. Номер був дуже акуратним, великим, зручним, з великим ліжком, теплим, і те, що він розташований поруч із заправкою, нас не збентежило.
Ми дуже вдячні офіціантці, яка принесла нам сніданок. Вона була дуже ввічлива і все красиво організувала!
Сніданок був смачним і ситним. Випічка була настільки смачною, що танула в роті.
Дівчата на стійці реєстрації теж були чудові. Вони були дуже ввічливі і чуйні!

Маргарита Зикранец
Маргарита Зикранец
21 жовтня 2021 о 12:07

Відповідь

Дуже дякуємо за ваш чудовий відгук. Ми дуже цінуємо відгуки наших гостей, і нам приємно чути, що ви добре провели у нас час!

Ми раді, що вам і вашому партнеру сподобалася романтична обстановка в номері, яку ми створили спеціально для вас. Ми дуже вдячні за ваші приємні коментарі про нашу команду - це дає нам багато мотивації в роботі. Ми також раді, що ви помітили дрібниці, які, можливо, не очевидні, але допомагають зробити перебування наших гостей ще більш приємним. Приємно чути, що вам сподобалися сніданки та торти нашого кондитера.

Ми будемо раді знову вітати вас і вашого партнера в готелі OVIS!


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
22 жовтня 2021 о 14:27
Готель поруч з аеропортом був за розумною ціною. Номер був хорошим і великим. Він виглядав чистим. Персонал був доброзичливим і добре організованим. Зручно, що поруч є парковка і заправка. Ми обідали і вечеряли в ресторані готелю, і все було дуже смачно. Вартість була дуже доступною. У нас було достатньо їжі для нашої подорожі. Дами, які керують рестораном, були дуже доброзичливі!

Леонид Губин
Леонид Губин
20 жовтня 2021 о 21:06

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш відгук.

Ми раді, що вам сподобалося ваше перебування і сподобався ваш номер. Ваші приємні слова про персонал дійсно роблять наш день. Приємно чути, що вам сподобалася їжа в ресторані Voyager.

Ми з нетерпінням чекаємо, коли ви заплануєте свою наступну подорож до Харкова разом із нами!

Best,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
22 жовтня 2021 о 12:22
Чудово. Номери дуже хороші, вибір на сніданок не дуже великий, але все дуже смачно. Спокійно. Обслуговування номерів швидке і красиво оформлене. Це так само добре, як хороший готель у Європі.

Slava Bezliepkin
Slava Bezliepkin
19 жовтня 2021 о 01:36

Відповідь

Ми раді, що вам сподобався ваш номер і сніданок у ресторані Voyager. Приємно чути, що ви залишилися задоволені обслуговуванням.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
Менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
21 жовтня 2021 о 17:22
Я зареєструвався в цьому готелі 23 вересня 2021 року. Адміністратор помилилася і поселила мене не в той номер. Вона також була досить грубою. Наступного дня мені довелося переїхати в інший номер, що завдало чимало клопоту. Я був не дуже вражений. Однак їжа та решта персоналу були приголомшливими!

Людмила Павелко
Людмила Павелко
25 вересня 2021 о 14:17

Відповідь

Дякую, що обрали готель OVIS і знайшли час написати свій відгук.

Ми раді чути, що вам сподобалася їжа в ресторані Voyager.
Дякуємо за приємні слова про наш персонал, ми дуже цінуємо це. Це дає нам стимул працювати ще старанніше кожен день!
Нам дуже шкода, що у вас залишилися неприємні враження.
Ми просимо вибачення за помилку, якої припустився наш співробітник.
Ми провели додаткове навчання нашого персоналу, щоб наступного разу у вас був тільки хороший досвід спілкування з нашими адміністраторами.

Ми шкодуємо, що у вас виникли проблеми під час вашого перебування.


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
29 вересня 2021 о 17:50
Дуже затишний і гарна кухня.

Dasha Semirenko
Dasha Semirenko
25 вересня 2021 о 11:04

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш відгук!
Ми раді, що вам сподобалася затишна атмосфера і смачна їжа в ресторані Voyager.
Ми намагаємося зробити наших гостей щасливими і з нетерпінням чекаємо їхнього повернення.

Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!

Best,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
29 вересня 2021 о 16:00
Гарний готель, із привітним персоналом і справді хорошим обслуговуванням.

Людмила Домащенко
Людмила Домащенко
22 вересня 2021 о 23:46

Відповідь

Дякуємо за відгук про готель OVIS.
Ми дуже раді, що вам сподобалися наші послуги та їх якість.
Дякуємо за приємні слова про нашу команду.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!

Дякую,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшн готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
23 вересня 2021 о 17:09
Гарний комфортабельний, спокійний готель, усе нове.

Mantsivoda Yuriy
Mantsivoda Yuriy
15 вересня 2021 о 18:05

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш відгук!
Ми раді, що вам сподобалася затишна і комфортна атмосфера.
Ми прагнемо до того, щоб всі наші гості залишилися задоволені і захотіли повернутися.

Сподіваємося побачити вас знову!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
17 вересня 2021 о 12:07
Просто супер?

Irina Slavkina
Irina Slavkina
14 вересня 2021 о 19:44

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і за приємний коментар.

Ми дуже раді, що вам сподобалося зупинятися в нашому готелі.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
17 вересня 2021 о 11:52
Це фантастичний спа-салон. Мені він дуже подобається, і я вже давно є його клієнтом.

Pavel Pysmenskov
Pavel Pysmenskov
13 вересня 2021 о 10:44

Відповідь

Велике спасибі за ваш відгук.

Дуже приємно чути, що наш комплекс є одним із ваших найкращих місць. Ми будемо продовжувати працювати над тим, щоб так і залишалося.

Ми завжди раді бачити вас і сподіваємося, що ви скоро повернетеся!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
16 вересня 2021 о 17:48
Це найкращий готель, у якому я побував. Усе на найвищому рівні. Номери прибирають щодня. Усе акуратно і красиво. Я раджу вам поїхати.

Igor
Igor
11 вересня 2021 о 07:44

Відповідь

Дякуємо за ваш прекрасний відгук про готель OVIS! Ваші добрі слова дуже надихають всю нашу команду.

Ми раді чути, що вам сподобалося, як чисто в наших номерах, готелі та ресторані. Ми також раді, що ви повністю задоволені якістю наших послуг і вважаєте, що ми надаємо відмінний сервіс.

Ми сподіваємося побачити вас знову найближчим часом!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
16 вересня 2021 о 17:39
Нам усе сподобалося. Номери були охайними, красивими і досить тихими, щоб ми могли добре виспатися. Кілька разів ми чули шум двигунів літаків, але цього слід було очікувати, коли ви зупиняєтеся поруч з аеропортом.

Vladislav Klioce
Vladislav Klioce
7 вересня 2021 о 08:08

Відповідь

Дякуємо за Ваш приємний відгук про готель OVIS. Ми раді чути, що вам сподобався наш готель і ви помітили, наскільки чисті і тихі у нас номери. Ми раді, що вам сподобалося у нас, і ми постараємося зробити все можливе, щоб продовжувати працювати в тому ж дусі.

Ми завжди раді, що ви зупиняєтеся у нас!

Найкращі,
Анастасія Тлепова,
менеджер ресепшн готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
8 вересня 2021 о 12:57
Хороший готель. У готелі є чудовий ресторан із зоною відпочинку на свіжому повітрі, але він знаходиться недалеко від аеропорту і не дуже хорошого району, що може дратувати. Персонал готелю ввічливий, номери чисті. Це гарне місце для ділових поїздок, але не зовсім для відпочинку, якщо тільки вам не подобається спостерігати за злітають і сідають літаками, вечеряючи на вулиці.

Владислав Николаенко
Владислав Николаенко
4 вересня 2021 о 18:05

Відповідь

Дякуємо, що розповіли нам про свій відпочинок у готелі OVIS. Ми дуже раді, що вам сподобалася їжа в ресторані Voyager і ви добре провели час на літній терасі. Наша команда працює не покладаючи рук, щоб наші гості були задоволені. Ми раді, що ви оцінили обслуговування нашого персоналу і чистоту в готелі. Велике спасибі, що порадили наш готель іншим.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову найближчим часом!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
8 вересня 2021 о 12:47
Доброго дня, я просто хочу сказати спасибі готелю "Вояж" і його ресторану. Ми провели там наше весілля 28.08.21, і це було приголомшливо. Ресторан, обслуговування та оформлення були на найвищому рівні. Ви приголомшливі хлопці! Ваш клієнтський сервіс чудовий. Особливі слова подяки організатору Італі. Вона була дуже професійна і відповідальна. Вона направляла нас, допомагала планувати меню і давала корисні поради. Крім того, їжа була дуже смачною і красиво подана. Нашим гостям дуже сподобалося.

Вита Гнилицкая
Вита Гнилицкая
3 вересня 2021 о 20:45

Відповідь

Дякуємо, що обрали наш готель і ресторан для вашого знаменного дня!

Ми дуже раді, що ви залишили такий приємний відгук - це багато значить для нас. Ми раді, що наша команда зробила ваш візит комфортним. Ми раді чути, що вам сподобалася їжа і те, як ми її подавали. Ми також раді, що ви залишилися задоволені якістю наших послуг, нашим персоналом і безкоштовним номером від готелю.
Ми раді, що ви добре провели час у нас. Ми будемо й надалі робити все можливе, щоб ви залишалися задоволені.

Ми сподіваємося, що скоро знову побачимо вас у готелі OVIS!


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
7 вересня 2021 о 17:53
Це місце чудово підходить для вечірок і зборів! Тут так чисто, навіть ванні кімнати бездоганні. До того ж, їжа в ресторані дуже смачна.

Тимур Лєвда
Тимур Лєвда
26 серпня 2021 о 20:46

Відповідь

Дякую, що поділилися своїми думками і що вам сподобалися наші послуги.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову найближчим часом!

Найкраще,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшн готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
2 вересня 2021 о 15:06
Приємне місце, цікавий Спа-центр.

bohugi 99
bohugi 99
25 серпня 2021 о 17:51

Відповідь

Ми дуже раді чути, що вам дуже сподобалося у нас. Ми раді, що вам було приємно зупинитися у нас і що вам сподобався час, проведений у нашому спа.

Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!

Дякую,
Анастасія Тлепова,
Менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
26 серпня 2021 о 17:38
Ми подорожували Харковом з 14 по 15 серпня. Після прогулянки парком ми пізно повернулися в готель і стали готуватися до сну. І тут ми помітили клопа на фіранці в нашому номері. Ми дуже злякалися і швидко зателефонували на ресепшн, щоб розповісти їм про клопа. Дівчина на ресепшені не виглядала здивованою або стурбованою. Вона сказала нам, що пришле покоївку, щоб розібратися з цим. Нам довелося чекати приходу покоївки близько 10-15 хвилин, що здалося дуже довгим, враховуючи, що готель не дуже великий. Коли покоївка нарешті з'явилася, вона зловила клопа в пляшку, щоб показати її менеджеру.

Wooly Booly
Wooly Booly
15 серпня 2021 о 17:06

Відповідь

Здрастуйте, гість,

Дякуємо, що розповіли нам про своє перебування в готелі OVIS. Ми раді, що вам сподобався сніданок, а також сауна і хамам у спа-центрі. Але нам дуже шкода, що ми не змогли виправдати всі ваші очікування. Ми приносимо вибачення за заподіяні неприємності і згодні, що такі ситуації не повинні відбуватися. Це перший випадок у нашому готелі. Ми ретельно перевірили і прибрали номер. Ми обіцяємо, що тепер усе гаразд і більше такого не повториться. Ми також шкодуємо, що в номері було гучніше, ніж ви очікували.


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
18 серпня 2021 о 11:45
У ніч із 7 на 8 березня 2021 року в номері вищого класу не було гарячої води. У номері не було звукоізоляції, і все, що можна було почути від персоналу готелю, - це вибачення. Це дуже розчарувало.

Serhii Stus
Serhii Stus
14 серпня 2021 о 12:22

Відповідь

Велике спасибі, що написали відгук про наш готель. Нам дуже шкода, що ми не змогли зробити ваше перебування таким хорошим, як ви сподівалися. Ми також шкодуємо про проблему з водою у вашому номері і про те, що шум був голоснішим, ніж ви очікували. У нас є беруші в кожному номері для гостей, яким важко спати через шум. 7 березня 2021 року ми не помітили жодних проблем із гарячою водою і, на жаль, не змогли поміняти вам номер, тому що всі наші номери були зайняті. Це рідкісна ситуація, і нам дуже шкода, що ваш досвід виявився невдалим.


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
18 серпня 2021 о 11:42
Чисто. Стильно. Уважний персонал. Рекомендую!!!

Марина Мар нина
Марина Мар нина
13 серпня 2021 о 20:50

Відповідь

Велике спасибі за ваші приємні слова. Нам дуже приємно чути, що вам сподобалося у нас зупинятися, і ви залишилися задоволені чистотою, зовнішнім виглядом і персоналом.

Спасибі, що говорите про нас хороші слова і радите наш готель іншим! Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в готель OVIS!

Найкращі,
Анастасія Тлепова,
менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
18 серпня 2021 о 11:21
Шум погано прибирають. Ціна зросла, коли я забронював номер 1575, і з мене взяли додаткові 200 грам. Це дрібниця, але вона дратувала мене під час мого перебування з 7 серпня 2021 року.

Roman Krieger
Roman Krieger
9 серпня 2021 о 08:37

Відповідь

Дякуємо, що розповіли нам про своє перебування в готелі OVIS. Нам дуже шкода, що ваше перебування не виправдало ваших сподівань.

Що стосується вартості номера, ми хочемо, щоб ви знали, що ваш номер з 10% знижкою коштував 1552,50. Крім того, згідно із законом нашої країни, всі приїжджі з-за кордону повинні платити податок на гостей. Це 120 гривень з людини на день. Оскільки в номері вас було двоє, загальна вартість номера з урахуванням податку на відвідувачів склала 1792,50 грн. Якби ви забронювали номер на сайті booking.com, ціна була б такою самою. Податок на відвідувачів також вказано на сторінці нашого готелю на booking.com.


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
18 серпня 2021 о 10:45
Клас, смачний сніданок, ввічливий персонал

Ilonakardovskaj Кардовская Илона
Ilonakardovskaj Кардовская Илона
7 серпня 2021 о 12:43

Відповідь

Дякуємо за добрі слова про наш готель OVIS. Нам дуже приємно чути, що вам сподобався сніданок "шведський стіл" і ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням.

Дуже приємно чути позитивні відгуки, вони надихають нас на подальше вдосконалення.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості знову прийняти вас у нашому готелі!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
18 серпня 2021 о 10:20
Обслуговування дуже повільне, і вони не запам'ятали замовлення.

Oksana Tsukan
Oksana Tsukan
31 липня 2021 о 08:16

Відповідь

Дякуємо за Ваш відгук, ми цінуємо думку всіх наших гостей. Нам шкода, що цього разу ми не повністю виправдали ваші очікування. Ми поділилися вашими зауваженнями з менеджером ресторану і провели додаткове навчання персоналу, як краще обслуговувати гостей.

Ми сподіваємося, що ви відвідаєте нас знову. Ми зробимо все можливе, щоб наступного разу у вас залишилися справді гарні враження!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
4 серпня 2021 о 14:44
Готель фантастичний, але ми вже вдруге зіткнулися з безвідповідальним персоналом на стійці реєстрації. З цим потрібно щось робити - або завершити її навчання, або доручити їй іншу роботу.

OLESYA OLESYA
OLESYA OLESYA
25 липня 2021 о 08:59

Відповідь

Дякую, що дали нам знати, що ви думаєте про наш готель і що вам подобається те, що ми пропонуємо. Нам дуже шкода, що ми не виправдали ваших очікувань. Ми провели додаткове навчання персоналу на ресепшені, щоб зробити все краще. Якщо ви вирішите зупинитися у нас знову, ми сподіваємося, що у вас будуть чудові враження.

Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в готель OVIS!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
4 серпня 2021 о 13:57
Це готель у старому стилі з великим входом, баром, місцем для приймання їжі, сніданком із великим вибором страв, а також оздоровчим центром із басейном. Усе це входить у вартість номера. Площа звичайного номера становить 22 квадратні метри.

Андрей Здоровцов
Андрей Здоровцов
18 липня 2021 о 19:30

Відповідь

Доброго дня, Андрію,
Дякуємо, що зупинилися в готелі OVIS!
Ми раді чути, що вам сподобалася інфраструктура нашого готелю.
Як ви і сказали, у вартість номера включено сніданки "шведський стіл" і відвідування спа-центру з 7 до 10 ранку.
Наш стандартний номер трохи більший, ніж ми згадували, його площа становить 24-26 квадратних метрів.
Ми вдячні вам за те, що ви знайшли час, щоб поставити нам оцінку і написати відгук.
Будемо раді знову вітати вас у готелі OVIS як постійного гостя!

З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
19 липня 2021 о 16:53
Дуже не погано))

Александр Тригуб
Александр Тригуб
15 липня 2021 о 16:51

Відповідь

Дякую за ваші думки!
Будемо раді бачити вас знову наступного разу!

З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
15 липня 2021 о 17:11
Хочу сказати спасибі за відмінне обслуговування всім вашим співробітникам! День народження мого чоловіка пройшов чудово завдяки програмі "Релакс і спа"! У нас був легкий процес реєстрації.

Номер, в якому ми зупинилися, був дуже красивим, з великими вікнами, з яких відкривався прекрасний вид. Він був чистим і стильним!

Спа-салон був приголомшливим для сімейної пари. Нам сподобалася заспокійлива музика, а їжа в ресторані була чудовою!

Ваші масажисти дійсно знають, що роблять!

У ресторані "Вояджер" подавали унікальні та смачні страви, а обслуговування було на найвищому рівні! Адміністратор Італа була дуже чуйною і пропонувала чудові альтернативи, якщо чогось не було в наявності. На мій погляд, вона відіграє велику роль у тому, чому ресторан такий гарний.

Galisa VP
Galisa VP
5 липня 2021 о 20:26

Відповідь

Велике спасибі за ваш прекрасний відгук про наше місце!

Ми дуже цінуємо, коли наші гості висловлюють нам свої думки та ідеї, адже це допомагає нам удосконалюватися, ставати кращими та пропонувати кращі послуги.

Ми раді, що вам сподобався наш пакет Relax&SPA, який включає в себе все, що пропонує наш заклад: проживання, відвідування спа-центру та послуги ресторану. Нам дуже приємно чути, що ви цінуєте всю ту важку роботу, яку проробляє наша команда. Подібні відгуки - найкращий комплімент для нас!

Ми сподіваємося побачити вас знову і зробимо все можливе, щоб ваш наступний візит був максимально комфортним і приємним!


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
7 липня 2021 о 16:27
Я перебував у кімнаті для переговорів. Вона була модною, затишною і домашньою. Це чудове місце для зустрічей, дискусій, групових розмов, ділових і громадських заходів. Дуже рекомендую!

Марина Коцюра
Марина Коцюра
5 липня 2021 о 14:33

Відповідь

Дякуємо вам за приємний відгук про наш конференц-сервіс. Ми дуже раді, що вам сподобався наш конференц-зал і те, як ми провели захід.

Дякуємо за ваші пропозиції, наша команда дуже цінує це. Ми сподіваємося, що ви скоро повернетеся! Ми з нетерпінням чекаємо нової зустрічі з вами!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
Менеджер з прийому гостей готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
7 липня 2021 о 16:06
Відмінний відпочинок, сервіс на рівні!

Oleksandr Leheda
Oleksandr Leheda
4 липня 2021 о 09:35

Відповідь

Ми дуже раді чути ваш позитивний відгук про наш готель! Ми раді, що вам сподобалося ваше перебування і сервіс.

Будемо раді бачити вас знову в нашому готелі найближчим часом!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшн готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
7 липня 2021 о 15:16
Мені дуже сподобався готель. Він новий, а персонал дуже приємний. У ресторані дуже смачна їжа (респект шеф-кухарю) і гарний інтер'єр. Номер мав чудовий вигляд із новими меблями, і все у ванній кімнаті працювало відмінно. Вид з вікна був не найкращим, тому що він виходив на стоянку вантажівок, але це невелика проблема. У номері був холодильник і міні-бар, а також невеликий телевізор. У душовій були рушники, халат і шампуні. Номер прибирали дуже добре. Єдиний мінус - іноді були проблеми з електрикою, яка то вмикалася, то вимикалася вечорами. Це трохи дратувало, особливо коли я намагався дивитися футбол. Я впевнений, що персонал знає про цю проблему і виправить її.

Gennadii Dolbikov
Gennadii Dolbikov
2 липня 2021 о 09:53

Відповідь

Ми дуже вдячні за Ваш чудовий відгук і добрі слова про наш комплекс!

Ми раді, що Вам сподобалося перебування в готелі OVIS, включно з обстановкою в номерах, харчуванням у ресторані та чистотою. Ми також раді, що вам сподобалося тепле і доброзичливе обслуговування нашого персоналу. Приносимо вибачення за невеликі технічні неполадки. Наша інженерна команда усунула їх, і тепер все працює нормально.

Ваші відгуки спонукають нас удосконалюватися щодня, щоб і далі радувати вас. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в готель OVIS!


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
7 липня 2021 о 15:10
Нормально, але очікування були більшими.

Игорь Марченко
Игорь Марченко
27 червня 2021 о 13:23

Відповідь

Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ви залишилися не зовсім задоволені своїм перебуванням. Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб ми могли розповісти про те, що сталося під час вашого візиту. Ми зробимо все можливе, щоб наступного разу у вас залишилися найкращі враження!

Ми сподіваємося побачити вас знову в нашому готелі!

З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер на ресепшені готелю OVIS.


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
7 липня 2021 о 14:03
Дуже хороший готель і персонал

Павел Алдошин
Павел Алдошин
25 червня 2021 о 21:37

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS!
Ми дуже раді, що ви поділилися своїми думками про перебування у нас і що вам сподобалися наші послуги.

Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас знову!

Найкраще,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшені готелю OVIS.


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
7 липня 2021 о 16:32
Я не часто оцінюю будь-кого на 5 зірок, але це місце справді заслужило на це. Ми отримали ваучер на відвідування спа. Подзвонили, вибрали день і час і вирушили туди. Персонал був доброзичливим, а саме місце - чистим. Тут панувала прекрасна атмосфера. Ми з дружиною почувалися дуже розслаблено, було так спокійно, що ми забули про зовнішній світ. Я рекомендую такі місця. Якщо буде можливість, ми із задоволенням відвідаємо це місце ще раз.

Эдуард Борисов
Эдуард Борисов
21 червня 2021 о 23:47

Відповідь

Дякуємо, що залишили відгук!
Ми дуже раді, що ви залишилися задоволені всім.
Чудово, що вам сподобався наш спа-салон і ви добре провели час.
Ваші добрі слова про наш персонал багато значать для нас і піднімають дух команди.
Спасибі ще раз, і ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в готель OVIS!

З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
23 червня 2021 о 16:50
Територія красива і підтримується в чистоті. Є два місця, де можна помити машину: одне, де ви робите це самі, і одне, де мийка автоматична. На заправці також є місце, де можна заправитися, магазин і невелике кафе.

Catherine G
Catherine G
13 червня 2021 о 05:41

Відповідь

Доброго дня, Катерино Г,
Дякуємо, що залишили відгук про нас! Ми раді, що вам сподобалося перебування в нашому готелі. Ми цінуємо ваш відгук про наших партнерів, мережу автозаправних станцій OVIS. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!

Найкращі,
Тлепова Анастасія
Менеджер ресепшн, готель OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
16 червня 2021 о 11:09
Гарний готель, привітні працівники. Чисто, комфортно і сучасно.

Marina Poltavskaya
Marina Poltavskaya
12 червня 2021 о 14:51

Відповідь

Доброго дня, Марино,
Дякуємо, що обрали готель OVIS! Ми дуже раді, що вам сподобалося все у вашому відпочинку. Приємно чути, що вам сподобався наш персонал, чистота і комфорт в готелі.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості знову зустріти вас у готелі OVIS!

З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
16 червня 2021 о 11:05
Гарний готель із чудовим сервісом.

Алина Кифор
Алина Кифор
8 червня 2021 о 23:53

Відповідь

Дякуємо, що залишили відгук!
Ми раді, що вам сподобалося зупинятися в нашому готелі.
Дякуємо, що відзначили наш відмінний сервіс.
Ми сподіваємося побачити вас знову найближчим часом!

З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
9 червня 2021 о 16:49
Місце гарне, але в номерах, що виходять на головну дорогу, досить шумно.

Рита Погибко
Рита Погибко
8 червня 2021 о 12:18

Відповідь

Дякуємо, що зупинилися в готелі OVIS і за ваші добрі слова!
Ми раді, що вам сподобався наш готель.
Ми шкодуємо, що шум за вікном турбував вас.
У нас є беруші у всіх номерах для гостей, яким потрібна тиша для сну.
Наступного разу, коли ви будете бронювати номер, ми постараємося надати вам номер, що не виходить на жваву вулицю.
Ми сподіваємося побачити вас знову найближчим часом!

З повагою, Анастасія Тлепова
Адміністратор стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
9 червня 2021 о 16:34
Номери дуже чисті та великі, а сніданок хороший. Але є кілька проблем з обслуговуванням:
- Сервери не знають, коли на кухні закінчуються певні страви (можливо, тому що на кухні немає "Стоп-листа"), і чи є алкоголь у барі;
- У кафе не дуже великий вибір тютюну для кальяну, та й трубок для кальяну не так багато.

Денис Гламазденко
Денис Гламазденко
8 червня 2021 о 10:33

Відповідь

Дякуємо, що зупинилися в готелі OVIS!
Ми раді, що вам сподобалися наші номери та сніданок у нашому ресторані.
Дякуємо, що розповіли про наш персонал. Ми шкодуємо про проблеми, що виникли під час вашого перебування.
Ми розберемося з тим, що сталося в ресторані, і постараємося, щоб наші співробітники винесли з цього урок.
Ми сподіваємося, що скоро знову побачимо вас у нашому готелі!

З повагою, Тлепова Анастасія
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
9 червня 2021 о 16:34
Чудовий рівень сервісу!
5*

Academon Z
Academon Z
2 червня 2021 о 17:33

Відповідь

Доброго дня, Academon Z,
Дякуємо, що обрали готель OVIS!
Ми цінуємо ваш відгук, він багато значить для нас.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову в нашому готелі!

З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер на ресепшн готелю OVIS.


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
3 червня 2021 о 15:39
Це дуже гарний готель, у якому, ймовірно, розташований найкращий оздоровчий центр у місті.

Andrii Chekanov
Andrii Chekanov
2 червня 2021 о 00:10

Відповідь

Андрію, дякую за приємні слова про спа-центр у готелі OVIS! Ми дуже раді, що вам сподобалося у нас. Ми любимо робити наших гостей щасливими. Сподіваємося побачити вас знову найближчим часом!

З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
2 червня 2021 о 14:46
Я вже бував у цьому готелі. Це дійсно хороший готель, особливо для України. Тут подають великі та смачні сніданки, є басейн і сауна, які чудово підходять для початку дня. Номери сучасні, практичні, чисті та зручні. Ви навіть можете побачити милого пухнастого улюбленця, що гуляє територією готелю. Думаю, він заслуговує на високу оцінку. Однак я не дуже розумію, як працює кондиціонер. Якщо вони будуть щось змінювати в майбутньому, їм варто подумати про встановлення настінних панелей із пультом дистанційного керування або сенсорним екраном. Але загалом, це комфортне місце для проживання.

Сергей Антонов
Сергей Антонов
30 травня 2021 о 15:37

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і сказали про нас хороші слова. Ми раді, що нашим постійним гостям, таким як ви, подобається наш сервіс і вони повертаються до нас. Дякуємо, що відзначили наші смачні сніданки, спа-центр без ранкових процедур і затишні номери. Ми раді, що вам вдалося познайомитися з волохатими друзями нашого готелю. У нас є цілодобова стійка реєстрації, де ви можете дізнатися все, що завгодно, навіть температуру в номері. Ми цінуємо ваші думки і беремо до уваги всі коментарі.


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
27 квітня 2021 о 15:07
У мене тут було весілля. Це було краще, ніж я думав. Вартість хороша, їжа смачна, а обслуговування відмінне. Вони навіть надали безкоштовний номер для нареченого і нареченої.

Окреме спасибі хочу сказати Італі. Вона найкращий менеджер, якого я зустрічав.

Word Voyage 228
Word Voyage 228
23 травня 2021 о 20:15

Відповідь

Дякуємо, що обрали ресторан "Вояджер" для проведення вашого особливого свята. Нам дуже приємно знати, що ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням та якістю страв. Ваші компліменти багато значать для нашого персоналу і справді мотивують нас у нашій повсякденній роботі. Ми передали ваші добрі слова іншим членам команди ресторану. Ми сподіваємося побачити вас знову в нашому готелі або в нашому спа-центрі!

З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер з прийому та розміщення готелю OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
25 травня 2021 о 12:59
Чудовий готель! Сніданки просто приголомшливі! Ви повинні спробувати оселедець у ресторані.

Игорь Мирошников
Игорь Мирошников
15 травня 2021 о 09:35

Відповідь

Доброго дня, Ігоре,
Дякуємо, що обрали готель OVIS!
Ми раді, що вам сподобалося перебування в готелі, а також сніданки і ресторанна кухня.
Будемо раді бачити вас знову в нашому готелі!

З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
18 травня 2021 о 11:43
Рівень! Дуже гідний готель

Максим Т
Максим Т
13 травня 2021 о 15:39

Відповідь

Доброго дня, Максиме,
Дуже дякуємо за приємні слова про готель OVIS!
Ми завжди працюємо над тим, щоб зробити наш готель кращим для наших гостей. Ваші добрі відгуки говорять про те, що наша праця варта того.
Ми будемо дуже раді бачити вас знову!

З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
13 травня 2021 о 16:15
Цей готель ідеально підходить для сімейної поїздки. Персонал дуже хороший і надає першокласне обслуговування.

Максим Лучкин
Максим Лучкин
10 травня 2021 о 11:43

Відповідь

Дякуємо, що обрали готель OVIS і що вам подобається те, чим ми займаємося. Ми дуже раді, що ви помітили, наскільки хороша наша команда. Ми завжди намагаємося зробити так, щоб вам було комфортно і ви почувалися як вдома, коли зупиняєтеся у нас. Ми будемо раді бачити вас знову в готелі OVIS!

З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер з прийому гостей у готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
12 травня 2021 о 14:13
Гарний готель, гарний номер і гарне обслуговування.

Ирина Корчинская
Ирина Корчинская
7 травня 2021 о 19:21

Відповідь

Доброго дня, Ірино!
Дякуємо, що обрали готель OVIS!
Ми раді, що загалом готель вам сподобався. Ми дуже вдячні, що ви відзначили наші номери та обслуговування.
Будемо раді бачити вас знову найближчим часом!

З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
12 травня 2021 о 14:09
Готель був гарним, охайним і знаходився недалеко від аеропорту. Персонал на сніданку був трохи занадто настирливий, що напружувало. Відповідальний за бар ввечері був дуже недружнім і, здавалося, вирішував, чи варто з вами розмовляти. Я попросила надіслати мені в номер простий чорний чай і десерт, тому що у мене алергія на фруктові добавки. Але замість цього вони прислали дівчину з фруктовим чаєм!

Марина Александрова
Марина Александрова
29 квітня 2021 о 09:05

Відповідь

Дякуємо, що повідомили нам про своє враження від перебування в готелі OVIS.
Ми раді, що вам сподобалося розташування готелю та його чистота.
Нам шкода чути, що вам не сподобалося обслуговування в нашому ресторані.
Нам дуже шкода, що наш персонал доставив вам неприємності під час бронювання номера.
Як ми вже говорили телефоном, ми сподіваємося, що наступного разу ми зробимо для вас що-небудь приємне.
Ми завжди намагаємося зробити наш готель і ресторан кращими, і намагаємося приділяти увагу кожній дрібниці.
Дякуємо, що дали нам знати, що ви думаєте!


Валерия
Валерия Адміністратор сауни
29 квітня 2021 о 16:02