Spa-центр у готелі «Ovis Hotel» №236
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: з 10:30 до 21:00
- ВТ: з 10:30 до 21:00
- СР: з 10:30 до 21:00
- ЧТ: з 10:30 до 21:00
- ПТ: з 10:30 до 21:00
- СБ: з 10:30 до 21:00
- НД: з 10:30 до 21:00
Spa-центр «Ovis Hotel» - це гармонійне поєднання тепла, затишку, екзотики і надзвичайно високий рівень обслуговування, що забезпечується для кожного відвідувача. Крім банних процедур, ви можете скористатися тут також і джакузі і масажним кабінетом, що гарантують підтримку м'язів тіла в доброму тонусі. На території нашого закладу функціонує приватне паркування із сучасними системами відеоспостереження, де можна залишити свій автомобіль. Для гостей працює бар і ресторан, що подають вишукані страви і пропонують хороший асортимент різних напоїв. СПА процедури передбачають сеанси оздоровчого і розслаблюючого масажу, в тому числі, з використанням арома-масел. В якості ви можете дивитися улюблені телепередачі по телевізору, або «зависати» в соціальних мережах, користуючись безкоштовним доступом в Інтернет по всій території закладу.
У банній залі загальною місткістю в 13 чоловік присутні турецька баня і фінська сауна. Послуги банщика, які можна замовити окремо, дозволять вам в повній мірі відчути на собі всі цілющі властивості гарячої пари. Для контрасту температур ми пропонуємо купання в басейні з протитечією, прохолодну купіль, або похід у душові кабінки. Ті, хто шанують традиції і класику, можуть скористатися відрами-водоспадами. Докупити відсутні банні аксесуари - халати, віники, тапки, ви також можете у нас.
Турецька баня, Фінська сауна
до 13 осіб
Басейн, Душ, Купель, Противоток
Парковка
Приватна з відеоспостереженням
Ресторан, Бар, Банщик
SPA-процедури
Масаж розслабляючий, Масаж оздоровчий, Пілінг
WIFI, Cупутникове ТБ
Напої
Трав'яний чай
Відгуки (79)
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS. Ми раді, що вам подобається у нас зупинятися.
Ми шкодуємо, що у вас виникли проблеми в спа-центрі. Нам дуже шкода, що це вас засмутило. Ми також хочемо вибачитися за нашого співробітника, який не сказав про це керівництву. Ми додали в спа-центр додаткові поручні, щоб зробити його більш безпечним для наших гостей. Ми сподіваємося, що невеликий подарунок від готелю зможе компенсувати цей неприємний досвід.
Ми будемо раді бачити вас знову в нашому готелі та ресторані!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш детальний відгук про наші послуги! Ми дуже раді, що вам сподобалося у нас і ви добре провели час. Ми також раді, що вам сподобався номер, в якому ви зупинилися.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS і написали цей відгук. Ми раді, що вам було приємно у нас зупинитися. Шкодуємо, що у вас виникли проблеми. Ми сподіваємося, що невеликі проблеми не зіпсували вашого загального враження від готелю і ресторану.
Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS
У номері було чисто, затишно і тепло. Але вночі було важко дихати. У ванній кімнаті стояв дивний запах. Прибирали щодня, міняли тільки рушники. Загалом, незважаючи на ці невеликі проблеми, готель мені сподобався. Дякую за доброзичливе обслуговування.
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS. Ми раді, що вам сподобалося ваше перебування. Ваші приємні відгуки про наш персонал багато значать для нас. Ми раді, що вам також сподобався сніданок у нашому ресторані. Якщо були якісь невеликі проблеми, ми шкодуємо. Ваші відгуки допомагають нам удосконалюватися.
Будемо раді бачити вас знову під час вашої наступної поїздки до Харкова!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації, готель OVIS
У номері було все необхідне: фен і халати. На третьому поверсі можна скористатися прасувальною дошкою або здати одяг у прання. Номер був сучасним, ліжка зручними, у ньому був міні-бар і безкоштовна вода. Воду поповнювали щодня. Температура в номері була оптимальною. Незважаючи на те, що готель розташований поруч з аеропортом, я не чула жодного шуму.
Співробітники готелю побачили, що у мене був день народження під час мого перебування, і піднесли мені несподіваний подарунок - вино і свіжі фрукти. Крім того, сніданок у готелі був дуже смачним.
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш чудовий відгук. Нам дуже приємно, що ми не просто виправдали ваші очікування, а й перевершили їх. Ми раді, що вам сподобався ваш номер і все, що в ньому було. Ми також раді, що ви добре провели час у нашому спа-центрі вранці, який є безкоштовним для гостей готелю. Дякуємо, що говорите приємні слова про наш персонал - це справді мотивує нас продовжувати працювати краще. Ваші приємні коментарі - найкраща нагорода, про яку ми можемо попросити!
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!
Найкраще,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшн готелю OVIS
Ми дуже вдячні офіціантці, яка принесла нам сніданок. Вона була дуже ввічлива і все красиво організувала!
Сніданок був смачним і ситним. Випічка була настільки смачною, що танула в роті.
Дівчата на стійці реєстрації теж були чудові. Вони були дуже ввічливі і чуйні!
Відповідь
Дуже дякуємо за ваш чудовий відгук. Ми дуже цінуємо відгуки наших гостей, і нам приємно чути, що ви добре провели у нас час!
Ми раді, що вам і вашому партнеру сподобалася романтична обстановка в номері, яку ми створили спеціально для вас. Ми дуже вдячні за ваші приємні коментарі про нашу команду - це дає нам багато мотивації в роботі. Ми також раді, що ви помітили дрібниці, які, можливо, не очевидні, але допомагають зробити перебування наших гостей ще більш приємним. Приємно чути, що вам сподобалися сніданки та торти нашого кондитера.
Ми будемо раді знову вітати вас і вашого партнера в готелі OVIS!
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш відгук.
Ми раді, що вам сподобалося ваше перебування і сподобався ваш номер. Ваші приємні слова про персонал дійсно роблять наш день. Приємно чути, що вам сподобалася їжа в ресторані Voyager.
Ми з нетерпінням чекаємо, коли ви заплануєте свою наступну подорож до Харкова разом із нами!
Best,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS
Відповідь
Ми раді, що вам сподобався ваш номер і сніданок у ресторані Voyager. Приємно чути, що ви залишилися задоволені обслуговуванням.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
Менеджер з прийому гостей готелю OVIS
Відповідь
Дякую, що обрали готель OVIS і знайшли час написати свій відгук.
Ми раді чути, що вам сподобалася їжа в ресторані Voyager.
Дякуємо за приємні слова про наш персонал, ми дуже цінуємо це. Це дає нам стимул працювати ще старанніше кожен день!
Нам дуже шкода, що у вас залишилися неприємні враження.
Ми просимо вибачення за помилку, якої припустився наш співробітник.
Ми провели додаткове навчання нашого персоналу, щоб наступного разу у вас був тільки хороший досвід спілкування з нашими адміністраторами.
Ми шкодуємо, що у вас виникли проблеми під час вашого перебування.
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш відгук!
Ми раді, що вам сподобалася затишна атмосфера і смачна їжа в ресторані Voyager.
Ми намагаємося зробити наших гостей щасливими і з нетерпінням чекаємо їхнього повернення.
Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!
Best,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS
Відповідь
Дякуємо за відгук про готель OVIS.
Ми дуже раді, що вам сподобалися наші послуги та їх якість.
Дякуємо за приємні слова про нашу команду.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!
Дякую,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшн готелю OVIS
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS і за ваш відгук!
Ми раді, що вам сподобалася затишна і комфортна атмосфера.
Ми прагнемо до того, щоб всі наші гості залишилися задоволені і захотіли повернутися.
Сподіваємося побачити вас знову!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS і за приємний коментар.
Ми дуже раді, що вам сподобалося зупинятися в нашому готелі.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS
Відповідь
Велике спасибі за ваш відгук.
Дуже приємно чути, що наш комплекс є одним із ваших найкращих місць. Ми будемо продовжувати працювати над тим, щоб так і залишалося.
Ми завжди раді бачити вас і сподіваємося, що ви скоро повернетеся!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS
Відповідь
Дякуємо за ваш прекрасний відгук про готель OVIS! Ваші добрі слова дуже надихають всю нашу команду.
Ми раді чути, що вам сподобалося, як чисто в наших номерах, готелі та ресторані. Ми також раді, що ви повністю задоволені якістю наших послуг і вважаєте, що ми надаємо відмінний сервіс.
Ми сподіваємося побачити вас знову найближчим часом!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер з прийому гостей готелю OVIS
Відповідь
Дякуємо за Ваш приємний відгук про готель OVIS. Ми раді чути, що вам сподобався наш готель і ви помітили, наскільки чисті і тихі у нас номери. Ми раді, що вам сподобалося у нас, і ми постараємося зробити все можливе, щоб продовжувати працювати в тому ж дусі.
Ми завжди раді, що ви зупиняєтеся у нас!
Найкращі,
Анастасія Тлепова,
менеджер ресепшн готелю OVIS
Відповідь
Дякуємо, що розповіли нам про свій відпочинок у готелі OVIS. Ми дуже раді, що вам сподобалася їжа в ресторані Voyager і ви добре провели час на літній терасі. Наша команда працює не покладаючи рук, щоб наші гості були задоволені. Ми раді, що ви оцінили обслуговування нашого персоналу і чистоту в готелі. Велике спасибі, що порадили наш готель іншим.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову найближчим часом!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер з прийому гостей готелю OVIS
Відповідь
Дякуємо, що обрали наш готель і ресторан для вашого знаменного дня!
Ми дуже раді, що ви залишили такий приємний відгук - це багато значить для нас. Ми раді, що наша команда зробила ваш візит комфортним. Ми раді чути, що вам сподобалася їжа і те, як ми її подавали. Ми також раді, що ви залишилися задоволені якістю наших послуг, нашим персоналом і безкоштовним номером від готелю.
Ми раді, що ви добре провели час у нас. Ми будемо й надалі робити все можливе, щоб ви залишалися задоволені.
Ми сподіваємося, що скоро знову побачимо вас у готелі OVIS!
Відповідь
Дякую, що поділилися своїми думками і що вам сподобалися наші послуги.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову найближчим часом!
Найкраще,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшн готелю OVIS
Відповідь
Ми дуже раді чути, що вам дуже сподобалося у нас. Ми раді, що вам було приємно зупинитися у нас і що вам сподобався час, проведений у нашому спа.
Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!
Дякую,
Анастасія Тлепова,
Менеджер з прийому гостей готелю OVIS
Відповідь
Здрастуйте, гість,
Дякуємо, що розповіли нам про своє перебування в готелі OVIS. Ми раді, що вам сподобався сніданок, а також сауна і хамам у спа-центрі. Але нам дуже шкода, що ми не змогли виправдати всі ваші очікування. Ми приносимо вибачення за заподіяні неприємності і згодні, що такі ситуації не повинні відбуватися. Це перший випадок у нашому готелі. Ми ретельно перевірили і прибрали номер. Ми обіцяємо, що тепер усе гаразд і більше такого не повториться. Ми також шкодуємо, що в номері було гучніше, ніж ви очікували.
Відповідь
Велике спасибі, що написали відгук про наш готель. Нам дуже шкода, що ми не змогли зробити ваше перебування таким хорошим, як ви сподівалися. Ми також шкодуємо про проблему з водою у вашому номері і про те, що шум був голоснішим, ніж ви очікували. У нас є беруші в кожному номері для гостей, яким важко спати через шум. 7 березня 2021 року ми не помітили жодних проблем із гарячою водою і, на жаль, не змогли поміняти вам номер, тому що всі наші номери були зайняті. Це рідкісна ситуація, і нам дуже шкода, що ваш досвід виявився невдалим.
Відповідь
Велике спасибі за ваші приємні слова. Нам дуже приємно чути, що вам сподобалося у нас зупинятися, і ви залишилися задоволені чистотою, зовнішнім виглядом і персоналом.
Спасибі, що говорите про нас хороші слова і радите наш готель іншим! Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в готель OVIS!
Найкращі,
Анастасія Тлепова,
менеджер з прийому гостей готелю OVIS
Відповідь
Дякуємо, що розповіли нам про своє перебування в готелі OVIS. Нам дуже шкода, що ваше перебування не виправдало ваших сподівань.
Що стосується вартості номера, ми хочемо, щоб ви знали, що ваш номер з 10% знижкою коштував 1552,50. Крім того, згідно із законом нашої країни, всі приїжджі з-за кордону повинні платити податок на гостей. Це 120 гривень з людини на день. Оскільки в номері вас було двоє, загальна вартість номера з урахуванням податку на відвідувачів склала 1792,50 грн. Якби ви забронювали номер на сайті booking.com, ціна була б такою самою. Податок на відвідувачів також вказано на сторінці нашого готелю на booking.com.
Відповідь
Дякуємо за добрі слова про наш готель OVIS. Нам дуже приємно чути, що вам сподобався сніданок "шведський стіл" і ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням.
Дуже приємно чути позитивні відгуки, вони надихають нас на подальше вдосконалення.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості знову прийняти вас у нашому готелі!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
Відповідь
Дякуємо за Ваш відгук, ми цінуємо думку всіх наших гостей. Нам шкода, що цього разу ми не повністю виправдали ваші очікування. Ми поділилися вашими зауваженнями з менеджером ресторану і провели додаткове навчання персоналу, як краще обслуговувати гостей.
Ми сподіваємося, що ви відвідаєте нас знову. Ми зробимо все можливе, щоб наступного разу у вас залишилися справді гарні враження!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS
Відповідь
Дякую, що дали нам знати, що ви думаєте про наш готель і що вам подобається те, що ми пропонуємо. Нам дуже шкода, що ми не виправдали ваших очікувань. Ми провели додаткове навчання персоналу на ресепшені, щоб зробити все краще. Якщо ви вирішите зупинитися у нас знову, ми сподіваємося, що у вас будуть чудові враження.
Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в готель OVIS!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер стійки реєстрації готелю OVIS
Відповідь
Доброго дня, Андрію,
Дякуємо, що зупинилися в готелі OVIS!
Ми раді чути, що вам сподобалася інфраструктура нашого готелю.
Як ви і сказали, у вартість номера включено сніданки "шведський стіл" і відвідування спа-центру з 7 до 10 ранку.
Наш стандартний номер трохи більший, ніж ми згадували, його площа становить 24-26 квадратних метрів.
Ми вдячні вам за те, що ви знайшли час, щоб поставити нам оцінку і написати відгук.
Будемо раді знову вітати вас у готелі OVIS як постійного гостя!
З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
Відповідь
Дякую за ваші думки!
Будемо раді бачити вас знову наступного разу!
З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
Номер, в якому ми зупинилися, був дуже красивим, з великими вікнами, з яких відкривався прекрасний вид. Він був чистим і стильним!
Спа-салон був приголомшливим для сімейної пари. Нам сподобалася заспокійлива музика, а їжа в ресторані була чудовою!
Ваші масажисти дійсно знають, що роблять!
У ресторані "Вояджер" подавали унікальні та смачні страви, а обслуговування було на найвищому рівні! Адміністратор Італа була дуже чуйною і пропонувала чудові альтернативи, якщо чогось не було в наявності. На мій погляд, вона відіграє велику роль у тому, чому ресторан такий гарний.
Відповідь
Велике спасибі за ваш прекрасний відгук про наше місце!
Ми дуже цінуємо, коли наші гості висловлюють нам свої думки та ідеї, адже це допомагає нам удосконалюватися, ставати кращими та пропонувати кращі послуги.
Ми раді, що вам сподобався наш пакет Relax&SPA, який включає в себе все, що пропонує наш заклад: проживання, відвідування спа-центру та послуги ресторану. Нам дуже приємно чути, що ви цінуєте всю ту важку роботу, яку проробляє наша команда. Подібні відгуки - найкращий комплімент для нас!
Ми сподіваємося побачити вас знову і зробимо все можливе, щоб ваш наступний візит був максимально комфортним і приємним!
Відповідь
Дякуємо вам за приємний відгук про наш конференц-сервіс. Ми дуже раді, що вам сподобався наш конференц-зал і те, як ми провели захід.
Дякуємо за ваші пропозиції, наша команда дуже цінує це. Ми сподіваємося, що ви скоро повернетеся! Ми з нетерпінням чекаємо нової зустрічі з вами!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
Менеджер з прийому гостей готелю OVIS
Відповідь
Ми дуже раді чути ваш позитивний відгук про наш готель! Ми раді, що вам сподобалося ваше перебування і сервіс.
Будемо раді бачити вас знову в нашому готелі найближчим часом!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшн готелю OVIS
Відповідь
Ми дуже вдячні за Ваш чудовий відгук і добрі слова про наш комплекс!
Ми раді, що Вам сподобалося перебування в готелі OVIS, включно з обстановкою в номерах, харчуванням у ресторані та чистотою. Ми також раді, що вам сподобалося тепле і доброзичливе обслуговування нашого персоналу. Приносимо вибачення за невеликі технічні неполадки. Наша інженерна команда усунула їх, і тепер все працює нормально.
Ваші відгуки спонукають нас удосконалюватися щодня, щоб і далі радувати вас. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в готель OVIS!
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ви залишилися не зовсім задоволені своїм перебуванням. Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб ми могли розповісти про те, що сталося під час вашого візиту. Ми зробимо все можливе, щоб наступного разу у вас залишилися найкращі враження!
Ми сподіваємося побачити вас знову в нашому готелі!
З найкращими побажаннями,
Анастасія Тлепова,
менеджер на ресепшені готелю OVIS.
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS!
Ми дуже раді, що ви поділилися своїми думками про перебування у нас і що вам сподобалися наші послуги.
Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас знову!
Найкраще,
Анастасія Тлепова,
Менеджер на ресепшені готелю OVIS.
Відповідь
Дякуємо, що залишили відгук!
Ми дуже раді, що ви залишилися задоволені всім.
Чудово, що вам сподобався наш спа-салон і ви добре провели час.
Ваші добрі слова про наш персонал багато значать для нас і піднімають дух команди.
Спасибі ще раз, і ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення в готель OVIS!
З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
Відповідь
Доброго дня, Катерино Г,
Дякуємо, що залишили відгук про нас! Ми раді, що вам сподобалося перебування в нашому готелі. Ми цінуємо ваш відгук про наших партнерів, мережу автозаправних станцій OVIS. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення!
Найкращі,
Тлепова Анастасія
Менеджер ресепшн, готель OVIS
Відповідь
Доброго дня, Марино,
Дякуємо, що обрали готель OVIS! Ми дуже раді, що вам сподобалося все у вашому відпочинку. Приємно чути, що вам сподобався наш персонал, чистота і комфорт в готелі.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості знову зустріти вас у готелі OVIS!
З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
Відповідь
Дякуємо, що залишили відгук!
Ми раді, що вам сподобалося зупинятися в нашому готелі.
Дякуємо, що відзначили наш відмінний сервіс.
Ми сподіваємося побачити вас знову найближчим часом!
З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
Відповідь
Дякуємо, що зупинилися в готелі OVIS і за ваші добрі слова!
Ми раді, що вам сподобався наш готель.
Ми шкодуємо, що шум за вікном турбував вас.
У нас є беруші у всіх номерах для гостей, яким потрібна тиша для сну.
Наступного разу, коли ви будете бронювати номер, ми постараємося надати вам номер, що не виходить на жваву вулицю.
Ми сподіваємося побачити вас знову найближчим часом!
З повагою, Анастасія Тлепова
Адміністратор стійки реєстрації в готелі OVIS
- Сервери не знають, коли на кухні закінчуються певні страви (можливо, тому що на кухні немає "Стоп-листа"), і чи є алкоголь у барі;
- У кафе не дуже великий вибір тютюну для кальяну, та й трубок для кальяну не так багато.
Відповідь
Дякуємо, що зупинилися в готелі OVIS!
Ми раді, що вам сподобалися наші номери та сніданок у нашому ресторані.
Дякуємо, що розповіли про наш персонал. Ми шкодуємо про проблеми, що виникли під час вашого перебування.
Ми розберемося з тим, що сталося в ресторані, і постараємося, щоб наші співробітники винесли з цього урок.
Ми сподіваємося, що скоро знову побачимо вас у нашому готелі!
З повагою, Тлепова Анастасія
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
5*
Відповідь
Доброго дня, Academon Z,
Дякуємо, що обрали готель OVIS!
Ми цінуємо ваш відгук, він багато значить для нас.
Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову в нашому готелі!
З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер на ресепшн готелю OVIS.
Відповідь
Андрію, дякую за приємні слова про спа-центр у готелі OVIS! Ми дуже раді, що вам сподобалося у нас. Ми любимо робити наших гостей щасливими. Сподіваємося побачити вас знову найближчим часом!
З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS і сказали про нас хороші слова. Ми раді, що нашим постійним гостям, таким як ви, подобається наш сервіс і вони повертаються до нас. Дякуємо, що відзначили наші смачні сніданки, спа-центр без ранкових процедур і затишні номери. Ми раді, що вам вдалося познайомитися з волохатими друзями нашого готелю. У нас є цілодобова стійка реєстрації, де ви можете дізнатися все, що завгодно, навіть температуру в номері. Ми цінуємо ваші думки і беремо до уваги всі коментарі.
Окреме спасибі хочу сказати Італі. Вона найкращий менеджер, якого я зустрічав.
Відповідь
Дякуємо, що обрали ресторан "Вояджер" для проведення вашого особливого свята. Нам дуже приємно знати, що ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням та якістю страв. Ваші компліменти багато значать для нашого персоналу і справді мотивують нас у нашій повсякденній роботі. Ми передали ваші добрі слова іншим членам команди ресторану. Ми сподіваємося побачити вас знову в нашому готелі або в нашому спа-центрі!
З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер з прийому та розміщення готелю OVIS
Відповідь
Доброго дня, Ігоре,
Дякуємо, що обрали готель OVIS!
Ми раді, що вам сподобалося перебування в готелі, а також сніданки і ресторанна кухня.
Будемо раді бачити вас знову в нашому готелі!
З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
Відповідь
Доброго дня, Максиме,
Дуже дякуємо за приємні слова про готель OVIS!
Ми завжди працюємо над тим, щоб зробити наш готель кращим для наших гостей. Ваші добрі відгуки говорять про те, що наша праця варта того.
Ми будемо дуже раді бачити вас знову!
З найкращими побажаннями, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
Відповідь
Дякуємо, що обрали готель OVIS і що вам подобається те, чим ми займаємося. Ми дуже раді, що ви помітили, наскільки хороша наша команда. Ми завжди намагаємося зробити так, щоб вам було комфортно і ви почувалися як вдома, коли зупиняєтеся у нас. Ми будемо раді бачити вас знову в готелі OVIS!
З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер з прийому гостей у готелі OVIS
Відповідь
Доброго дня, Ірино!
Дякуємо, що обрали готель OVIS!
Ми раді, що загалом готель вам сподобався. Ми дуже вдячні, що ви відзначили наші номери та обслуговування.
Будемо раді бачити вас знову найближчим часом!
З повагою, Анастасія Тлепова
Менеджер стійки реєстрації в готелі OVIS
Відповідь
Дякуємо, що повідомили нам про своє враження від перебування в готелі OVIS.
Ми раді, що вам сподобалося розташування готелю та його чистота.
Нам шкода чути, що вам не сподобалося обслуговування в нашому ресторані.
Нам дуже шкода, що наш персонал доставив вам неприємності під час бронювання номера.
Як ми вже говорили телефоном, ми сподіваємося, що наступного разу ми зробимо для вас що-небудь приємне.
Ми завжди намагаємося зробити наш готель і ресторан кращими, і намагаємося приділяти увагу кожній дрібниці.
Дякуємо, що дали нам знати, що ви думаєте!
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися