Лазня «Гламур» №1803
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: цілодобово
- ВТ: цілодобово
- СР: цілодобово
- ЧТ: цілодобово
- ПТ: цілодобово
- СБ: цілодобово
- НД: цілодобово
Сауна «Гламур» - це не просто місце для прогрівання тіла, це притулок для душі. Тут кожен гість перевтілюється, ніби огорнувшись у теплий халат релаксації. З перших кроків всередину відчувається унікальний комфорт і спокій: запашні аромати насичують повітря, а приглушене світло чудово доповнює атмосферу затишку.
Парилка обладнана за останнім словом техніки, що дає змогу регулювати температуру та вологість, роблячи процедуру банного відпочинку ідеально комфортною для кожного. Легкий пар, що витає в повітрі, проникає в кожну пору, огортаючи тіло приємним теплом і розслабляючи напружені м'язи.
Але сауна «Гламур» це не тільки банне задоволення. Це місце зустрічей, душевних розмов і гарного настрою. Величезна зона відпочинку ідеальна для проведення часу в колі друзів або сім'ї. М'які дивани, зручні крісла, багатий вибір страв і напоїв - все створено для ідеального відпочинку. Приходьте в «Гламур» - тут на вас чекають яскраві враження та незабутнє проведення часу!
Відгуки (31)
Відповідь
Дякуємо за ваш приємний і правдивий відгук. Ми завжди стараємося для вас. Від, Сауна Гламур.
Відповідь
Ми дуже раді, що вам усе сподобалося. Приходьте до нас знову! Гарного дня!
Відповідь
Ми дуже раді, що вам усе сподобалося. Будь ласка, приходьте до нас знову!
Відповідь
Бронюйте процедури заздалегідь. Вихідні користуються популярністю. Дякую.
Відповідь
Дякуємо, що вам сподобалося у нас! Ми завжди прагнемо до цього!
Відповідь
Хочу сказати велике спасибі за "вишеньку"! ))
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди намагаємося підтримувати чистоту в нашому закладі, приділяючи особливу увагу чистоті та гігієні після відходу гостей. Рушники, залишені в сауні, мали висохнути перед пранням, але ми забули прибрати їх через швидкий процес прибирання для наступних гостей.
Ціни на всі наші послуги точно вказані на нашому сайті. Можливо, наш адміністратор помилково не повідомив вам заздалегідь, що такі предмети, як рушники, простирадла, халати і шапочки, не входять у вартість послуг і оплачуються додатково. Ми приносимо вибачення за цю помилку.
Відповідь
Ми завжди стежимо за чистотою в наших номерах! Іноді ми можемо випадково залишити рушники, але вони там, щоб висушити їх. Ми пишаємося своєю чистотою, особливо коли мова йде про наше джакузі, в якому завжди є свіжа вода. Це робить нас популярним вибором для сімей з маленькими дітьми. Що стосується проблеми з курінням на стійці реєстрації, ми визнаємо, що це була наша помилка. Ми допустили це, тому що деякі гості відчували стрес, чекаючи, поки їхні номери будуть готові. Це, безумовно, наша вина.
Відповідь
Ціни, зазначені на нашому сайті та на стійці реєстрації, є точними. Якщо ви помилилися, це може бути пов'язано з тим, що співробітник на стійці реєстрації не розповів вам про зміни цін, які почалися у вересні. Ми намагаємося забезпечити хороше обслуговування і підтримувати чистоту, щоб вам сподобалося у нас і захотілося повернутися. Ми шкодуємо, що вам не сподобалося ваше перебування. Ми врахуємо ваші зауваження. Саме тому ми просимо вас залишати відгуки!
Відповідь
Добре, що ви приїжджаєте до нас зі своїми дітьми і кидаєте виклик звичним переконанням, яких дотримуються люди.
Відповідь
Це приємно, спасибі, що знайшли час залишити відгук.
Відповідь
Огляд вийшов заплутаним. Якщо у вас є зауваження або пропозиції, дайте нам знати, і ми зробимо все можливе, щоб внести поліпшення.
Відповідь
Дякую за стислість! Приходьте до нас у гості!
Відповідь
Дякуємо за ваш приємний відгук і увагу! Ми завжди раді надати нашим гостям хороший сервіс, щоб ви продовжували повертатися до нас!
Відповідь
Ми можемо зробити все чистим і затишним, але, на жаль, не можемо контролювати ціни.
Відповідь
Приводьте своїх дітей і приходьте до нас! Ми дуже раді цьому!
Відповідь
Дякую! Ми прагнемо до того, щоб наші гості почувалися комфортно і щоб їм було легко.
Відповідь
Дякуємо за ваш приємний і правдивий відгук. Ми стараємося для вас. Від, Сауна Гламур.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук і високу оцінку! Ми раді, що ви повернулися! Будьте здорові, "Сауна Гламур".
Відповідь
Дякуємо за приємний відгук! Ми продовжуватимемо працювати над тим, щоб зробити наш сервіс кращим для вашого затишного свята!
2. Сабвуфер не під'єднано до музичного центру, а в джакузі в жіночому номері не можна користуватися віниками або скребками. Щоб увімкнути або вимкнути джакузі, потрібно попросити адміністратора. Ми їздимо туди вже два місяці і плануємо продовжити після літа, якщо тільки не розбагатіємо і не вирішимо купити старий "Джохар". Спасибі дівчаткам із команди "Бокопор 7" із футзалу.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук, приємно знати, що наша кропітка робота, спрямована на те, щоб наші гості почувалися комфортно, не залишається поза увагою. Ваші відгуки мотивують нас робити все можливе!
Відповідь
Ми дуже раді, що вам усе сподобалося. Будь ласка, приходьте до нас знову!
Відповідь
Спасибі, нам дуже приємно!
Відповідь
Дякуємо, що вам сподобався наш сервіс!
Відповідь
Дякуємо за ваш приємний і правдивий відгук. Ми завжди намагаємося дати вам найкраще. З найкращими побажаннями, Сауна Гламур.
Відповідь
Дякуємо за ваш приємний і правдивий відгук. Ми завжди стараємося для вас. Від, Сауна Гламур.
Відповідь
Ми дуже раді, що вам усе сподобалося! Будь ласка, приходьте до нас знову!
Відповідь
Ми взяли до відома ваші коментарі. На жаль, у нас немає такого стилю, про який ви згадали. Ми щиро дбаємо про те, як наші гості почуваються після перебування в готелі. Наша команда постійно прагне покращити враження всіх наших гостей, включно з вами. Якщо це була технічна проблема, ми приносимо вибачення за завдані незручності. Ми врахували ваш відгук.
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися