Сауна готелю «Siesta» №470
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: цілодобово
- ВТ: цілодобово
- СР: цілодобово
- ЧТ: цілодобово
- ПТ: цілодобово
- СБ: цілодобово
- НД: цілодобово
Дорогим гостям надається прекрасна можливість відпочити після робочих буднів і з користю для свого здоров «я відвідати фінську сауну в готелі «Siesta». Мінімальний час замовлення становить 2 години. Зал розрахований на 10 осіб, є басейн, душова. Наші кухарі порадують Вас улюбленими делікатесами української та європейської кухні. Ми надаємо всі необхідні лазневі аксесуари, які включають в себе чисті рушники, шапки, простирадла, тапки, халати. Доповненням дозвілля можуть стати поєдинок в настільний теніс і перегляд ТБ. Для повної релаксації і відновлення сил наші гості можуть скуштувати трав» яного чаю і насолодитися неспішним спілкуванням. Авто можна припаркувати на безкоштовній стоянці.
Фінська сауна
до 10 осіб
Басейн, Душ
Парковка
Громадська безкоштовна
Ресторан, Банкетний зал, Бар
Банні аксесуари
Простирадла, Шапки, Тапки, Рушники, Халат
WIFI, Cупутникове ТБ
Настільні ігри
Настільний теніс
Їжа
Українська кухня, Європейська кухня, Шашлик, Можна приносити з собою
Напої
Пиво на розлив, Чай чорний, Чай зелений, Трав'яний чай, Кава
Відгуки (45)
Відповідь
Здрастуйте, Вікторія, спасибі, що вибрали наш готель і за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з проблемою. На жаль, не знаючи подробиць, ми не можемо розібратися в цьому і виявити помилки персоналу. Будь ласка, якщо ви можете, повідомте нам більше подробиць зручним для вас способом. Ми сподіваємося, що ви скоро повернетеся, і обіцяємо, що подібне більше не повториться. Ми з нетерпінням чекаємо вашого наступного візиту. Здоров'я вам від усіх нас у готелі Siesta.
Якщо бути прискіпливим, то готель доглянутий, але йому вже 8 років. У готелі немає ліфта для важкого багажу, але я зазвичай подорожую без нічого, тому для мене це не проблема.
Сауна теж чудова, велика, але немає кушетки.
Я з нетерпінням чекаю можливості відвідати їхній новий готель, який розташований недалеко від дороги. Це дизайнерський готель.
Відповідь
Олено, спасибі, що приїхали і дали нам високу оцінку. Ми дуже раді, що ви почувалися як вдома! Ми не можемо дочекатися, коли побачимо вас знову. Будь ласка, повертайтеся скоріше. Від усіх нас у готелі та ресторані SIESTA.
Відповідь
Доброго дня, Олексію, дякуємо за теплі слова. Ми раді чути, що ви чудово провели час у готелі Siesta. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення. З найкращими побажаннями, від усіх нас, співробітників готелю і ресторану Siesta.
Відповідь
Дякуємо, що прийшли, оцінили нас і сказали приємні слова! На жаль, ви не сказали нам, чому ви поставили нам B+. Будь ласка, повідомте нам, що ми можемо зробити краще. Ми з нетерпінням чекаємо ваших відгуків і нових зустрічей. З найкращими побажаннями, команда готелю SIESTA.
Відповідь
Здрастуйте, Олександре, дякуємо, що обрали наш готель і за прекрасний відгук. Ми раді, що ви почувалися комфортно під час вашого перебування і що наша команда змогла вам допомогти. Щоб ви знали, ми завжди надаємо халати в номерах люкс, а також додали дві пляшки води - вони зручні для підтримки вологи в літній час. Ми сподіваємося побачити вас знову найближчим часом. З найкращими побажаннями, команда готелю SIESTA.
Відповідь
Доброго дня, Євгене, дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Ми раді, що вам було комфортно і сподобалася їжа. Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову. З найкращими побажаннями, команда готелю і ресторану SIESTA.
Відповідь
Спасибі, Сергію, що прийшли і поставили нам оцінку. Дайте нам знати, як ми можемо поліпшити нашу роботу, щоб наступного разу ви оцінили нас на п'ять балів. Ми будемо раді почути вас будь-яким зручним для вас способом. Здоров'я вам від усіх співробітників готелю і ресторану SIESTA.
Відповідь
Дякуємо за вашу оцінку та коментарі. Ми раді чути, що під час візиту до нас ви почувалися комфортно та безпечно. Будемо раді бачити вас знову! З повагою, команда готелю Siesta.
Відповідь
Дякуємо, що завітали до нас і поставили оцінку. Ми раді чути, що ви знайшли наше місце чистим і затишним. Однак ви поставили нам оцінку B і не сказали, чому. Скажіть, будь ласка, що ми можемо зробити краще наступного разу? Ми цінуємо ваші відгуки і з нетерпінням чекаємо можливості обслужити вас знову. Здоров'я вам від усіх нас, співробітників готелю SIESTA.
Відповідь
Дякуємо, що прийшли і поділилися своїми думками. Нам шкода, що наш сніданок не виправдав ваших очікувань. Чи не могли б ви розповісти нам, що саме вам не сподобалося? Зазвичай ми отримуємо хороші відгуки і пропонуємо різні варіанти сніданку. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення і будемо вдячні за будь-яку додаткову інформацію, яка допоможе нам зробити наш сніданок і обслуговування кращими. З найкращими побажаннями, команда готелю та ресторану SIESTA.
Відповідь
Дякуємо, Вадиме, за ваш відгук, оцінку та приємні коментарі про наш готель. Ми дуже раді, що ви знайшли його зручним, простим у використанні, і вам сподобалася їжа. Від усіх співробітників готелю і ресторану SIESTA.
Відповідь
Дякуємо за гарний відгук! Ми раді, що вам сподобалася їжа! Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову. Від усіх нас у готелі та ресторані SIESTA.
Відповідь
Володимире, дякуємо, що завітали до нас і розповіли про свій досвід відвідування сауни. Ми раді, що ви почувалися комфортно. Ви не вказали, чому не поставили нам повну п'ятірку, але ми зробимо все можливе, щоб наступного разу ви залишилися повністю задоволені. Будемо раді бачити вас знову! Від усіх нас, співробітників готелю і ресторану SIESTA.
Відповідь
Спасибі, Юрію, що прийшли, оцінили нас і залишили відгук! Нам шкода, що наші ціни не виправдали ваших очікувань, але ми сподіваємося, що вам сподобалися страви! Ми повідомили команді ресторану про ваше зауваження і обов'язково вживемо заходів. Сподіваємося, що ви завітаєте до нас знову! - Команда готелю і ресторану SIESTA.
Відповідь
Дякуємо за вашу оцінку та відгук. Ми дуже раді цьому! Не можемо дочекатися, коли побачимо вас знову! Від усіх нас, співробітників готелю і ресторану SIESTA.
Відповідь
Дякуємо за чудову оцінку та добрі слова. Ми дуже раді, що ви спробували багато з наших страв і отримали задоволення від відвідування нашого ресторану. Нам не терпиться побачити вас знову, тому що скоро ми додамо нові страви в наше меню. З найкращими побажаннями, команда готелю і ресторану SIESTA.
Відповідь
Дякую, Тетяно, що прийшли і поділилися своїми думками. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою проблемою. Того дня на кухні сталася затримка. Але ми впевнені, що більше такого не повториться. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення. Від усіх нас, співробітників готелю і ресторану SIESTA.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук і оцінку. Ми дуже раді! Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас знову! З найкращими побажаннями, команда готелю і ресторану SIESTA.
Відповідь
Павло, спасибі, що приїхали і добре відгукнулися про наш готель. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення. Від усіх нас у Siesta.
Відповідь
Іван, дякуємо за зворотну думку. Нам дуже шкода, що так сталося під час сніданку. А також ми впевнені, що це поодинокий випадок і наступного разу Ви будете задоволені сніданком. Будемо раді вітати Вас знову. З повагою, команда готельно-ресторанного комплексу SIESTA.
Відповідь
Дякую! З легким паром!
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися