Сауна у готелі «Viktoriya Family 1» №1770
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: цілодобово
- ВТ: цілодобово
- СР: цілодобово
- ЧТ: цілодобово
- ПТ: цілодобово
- СБ: цілодобово
- НД: цілодобово
У гостинному готелі «Viktoriya Family 1», серед безлічі задоволень, своє місце займає чудова сауна. Відкриті допізна, її теплі та затишні інтер'єри створюють особливу атмосферу релаксації. Там тепло пари обволікає вас, розпускаючи накопичену напругу і заряджаючи новими енергіями. Запах свіжих ялинових віників надає процесу неповторну ноту бадьорості. Це ідеальне місце для зміцнення зв'язків із друзями та сім'єю, проведення неспішних бесід і насолоди спільним відпочинком. У сауні готелю «Viktoriya Family 1» кожен знайде затишок і тепло.
Відгуки (83)
Відповідь
Дякую за відгук! Я тільки хочу зазначити, що ви не відвідували церкву.
Відповідь
Дякую ?❤️
Відповідь
Дякую ?❤️
Відповідь
Дякую ?❤️
Відповідь
Дякую ?❤️
Відповідь
Цей відгук кумедно читати. Хочу уточнити, що мене звуть Гера і я тут власник. Все інше, що було сказано, - брехня! Якщо ви збираєтеся продовжувати поширювати негатив і брехню, ви недовго будете частиною нашої команди. Якщо ви вже пішли, то доброго шляху. Я ясно дав зрозуміти, що більше не хочу, щоб ви у нас працювали, і попрощався з вами. Настав час рухатися далі. Постарайся знайти місце краще, ніж Viktoriya Family, краще, ніж робота зі мною. Я буду щиро радий за тебе! Якщо ви намагаєтеся мене засмутити, у вас нічого не вийде. Тим, хто логічний і розуміє мою думку, спасибі! Решті, хто прагне тільки нашкодити, я бажаю миру і любові.
Відповідь
Дякую ?❤️
Відповідь
Припиніть постити тут усілякі дурниці. Я втомився відповідати ввічливо. Я не знаю, брешете ви чи просто дезінформовані, але те, що ви говорите, неправда. Якби це було так, ми б не змогли залишатися в бізнесі 21 рік.
Відповідь
Дякую ?❤️
Відповідь
Дякую ?❤️
Відповідь
Дякую ?❤️
Відповідь
Будь ласка, використовуйте простішу мову, ми не розуміємо, як ви говорите. Ми воліємо випити пива в іншому місці. Ми не дуже дбаємо про таких гостей, як ви, нам не важливі гроші. Ми б воліли, щоб таких, як ви, не було поруч! Ваша манера говорити справді погана? Ярославе Юрійовичу, вам потрібно навчитися говорити правильно. Якщо вам є що сказати, ви знаєте, де нас знайти. Приходьте і скажіть нам особисто, ми не любимо читати тут сленг.
Відповідь
Спасибі, чекаємо на Вас?
Відповідь
Дякую, ви завжди запрошені! Ми не можемо дочекатися, коли побачимо вас знову!
Відповідь
Дякую ?❤️
Відповідь
Дякую! Ми раді, що ви задоволені. Завжди раді бачити вас знову.
Відповідь
Дякую ?❤️
Відповідь
Дякую ?❤️
Їжа також розчарувала. Кебаб мав гарний вигляд, але був занадто сухим. Не вистачало овочів на грилі, а картопля була холодною і сухою. У їжі було багато проблем.
У них навіть не було автомата з продажу карт. Серйозно?!
Відповідь
Привіт! Ваша проблема не в тому, що ви чимось незадоволені. Йдеться про відсутню подушку для гойдалок. Ми попросили вас заплатити за неї, але ви не захотіли. Після того як ви заплатили, у вас почалися проблеми.
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую за відгук?
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Доброго дня. Дякую за ваш відгук. Коли місце заповнене і всі хочуть співати, ви отримуєте право співати першим, оскільки прийшли раніше. Але якщо ви хочете співати позачергово, вам потрібно заплатити. Якщо ви не хочете платити, ви маєте почекати, поки всі не займуть свою чергу.
Відповідь
Доброго дня. Дякую, що висловили свою думку. Давайте поговоримо.
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякуємо за ваші добрі коментарі. Ми завжди раді вам і з нетерпінням чекаємо вашого повернення.
Відповідь
Дякую за ваш коментар! Я помітив у ньому натяк на расизм. До вашого відома, я і моя сім'я - кавказці. У кожній групі є хороші й погані люди. Як власник, я стежу за тим, щоб усі гості поводилися пристойно, незалежно від їхньої раси. Якщо хтось поводиться неадекватно, ми просимо його піти. Нам не потрібні їхні гроші. Я сподіваюся, що наступного разу ви будете готові до веселого проведення часу, і ми зможемо забезпечити додаткове збудження, якого вам не вистачило цього разу.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Ви завжди можете покурити кальян у караоке, у зимовому саду. Він доступний для курців. Ми не хочемо нікого засмучувати.
Відповідь
Дякую за ваш відгук. Чесно кажучи, я не розумію, про що ви говорите у своєму відгуку. Можливо, вам потрібно розібратися в цьому між собою.
Відповідь
Дякую за ваш відгук! Я власник і думаю, що ви могли переплутати нас з іншим місцем. Ми працюємо вже 21 рік. Якби справи йшли так погано, як ви говорите, ми б досі не працювали.
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую?
Їжа смачна, співробітники приємні, місце дійсно класне!
А у співачки Анастасії приголомшливий голос, який дуже приємно слухати!
Обов'язково відвідаємо ваш заклад знову!
Відповідь
Дякую?
Декор відмінний
Їжа відмінна
Обслуговування відмінне
Вартість відповідає якості
Тут дуже мило, і їжа смачна.
Дякую!
Відповідь
Спасибі
Хамам: він великий. У ньому є вітальня зі столом і телевізором, зона відпочинку, масажний стіл, басейн, дві душові кімнати і окремий туалет. Сам хамам чудовий і працює дуже добре. Ви можете замовити їжу з ресторану. В ідеалі він розрахований на 4-6 осіб, але можна розмістити і більше.
Сауна: В одному відношенні вона зручніша, ніж хамам: зона для приймання їжі та спілкування розташована в тому самому приміщенні, що й сауна та басейн, що зручніше. Тут є коридор із шафами, зона відпочинку, загальна кімната, туалет і парна. Басейн красивий, з різнокольоровою підсвіткою. Басейн глибокий, близько 5-6 метрів завдовжки і 3 метри завширшки. Він холодний, тому може освіжити вас після сауни.
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую за ваш відгук! Після його прочитання складається враження, що ви прийшли не їсти, а шукати недоліки в усьому. Схоже, ми вам не сподобалися, можливо, ви віддаєте перевагу місцям у центрі міста. Це не зовсім чесно. Спробуйте поглянути на речі з нашого погляду. У нас багато витрат: податки, рахунки, зарплата, купівля товарів і багато іншого. Ви збираєтеся покривати ці витрати за нас? Якщо так, то не тільки кошик із хлібом буде безкоштовним. Бажаємо вам усього найкращого!
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую за ваш відгук! Шкода, що це не повна партитура.
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую за ваш детальний відгук. Було б корисно, якби ви пояснили, чому ресторан і готель не дуже хороші. Таким чином, кожен, хто прочитає ваш відгук, знатиме, чи поганий менеджмент і чи точні ваші коментарі. Бажаю вам усього найкращого і сподіваюся, що ви й надалі будете чесними і справедливими.
Відповідь
Дякую?
Відповідь
Дякую?
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися