Спа-центр «Мисливський двір» №59
Є знижки та акції
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: з 10:00 до 22:00
- ВТ: з 10:00 до 22:00
- СР: з 10:00 до 22:00
- ЧТ: з 10:00 до 22:00
- ПТ: з 10:00 до 22:00
- СБ: з 10:00 до 22:00
- НД: з 10:00 до 22:00
Комплексний спа-центр «Мисливський двір» - унікальне місце, де за фіксовану ціну вам надається можливість попаритися у будь-якій з п'яти наявних бань - російській, фінській, хаммамі, інфрачервоній і японській. Цілюща пара і тепло доповнюються натуральною соляною кімнатою, гідромассажним джакузі і величезним басейном з протитечією та водоспадом. Для відвідувачів надані послуги професійних банщика і косметолога. При цьому час, витрачений на проведення процедур, не входить в загальний час перебування в нашому центрі. На території працює приватне паркування з відеоспостереженням, клієнти можуть замовити з ресторану страви української, європейської та домашньої кухні, при бажанні спробують смачні запечені овочі та м'ясо з мангалу, пригостяться чорним чаєм, кавою, трав'яним напоєм, а також пивом на розлив.
Перший зал з парильнями, що вміщує в себе до 20 людей, забезпечує користування всіма видами саун, басейном і купіллю. Діти до 5 років пускаються безкоштовно. При цьому відвідування залу підлітками до 14 років без супроводу дорослих неможливе.
Другий зал - це велика зона відпочинку, де проводити вільний час одночасно можуть до 20 осіб. До послуг відвідувачів - різні парильні, великий басейн з підігрітою водою, обладнаний протитечією та водоспадом, що дозволяє посилити вплив води на м'язи і організм в цілому.
Третій зал - безпосередньо соляна кімната, яка забезпечує якісне оздоровлення організму в цілому. Тут легко дихається, відмінно відпочивається, а також завжди можна випити філіжанку запашного цілющого відвару з трав.
Зал з парильнями
Діти до 5 років - безкоштовно
Діти до 14 років без супроводу дорослих не допускаються
Плавальний (зона відпочинку)
У спа-центрі Ви подаруєте собі задоволення від плавання. Великий басейн оснащений системою підігріву, обладнаний протитечією та водоспадом, що дозволяє посилити вплив води на м «язи і організм в цілому.
До Ваших послуг також крижаний басейн і діжка з холодною водою для контрастних процедур, а в джакузі Ви відчуєте всю пишноту гідромасажу.
Після всього комплексу процедур Ви насолодитеся спілкуванням з друзями за ковтком трав» яного чаю.
Все більше людей вибирають світ SPA, в якому майстерність професіоналів з'єднується з силами природи роблячи наше життя ще прекрасніше.
Не лінуйтеся любити себе - ось секрет правильних рішень.
Зал з парильнями
Руська баня, Японська баня, Інфочервона кабіна, Турецька баня, Фінська сауна
Плавальний (зона відпочинку)
Японська баня, Інфочервона кабіна, Турецька баня, Руська баня
Соляна кімната
Руська баня, Японська баня, Інфочервона кабіна, Турецька баня, Фінська сауна
Зал з парильнями
до 20 осіб
Плавальний (зона відпочинку)
до 20 осіб
Соляна кімната
до 20 осіб
Зал з парильнями
Басейн, Гідромасаж, Купель, Душ
Плавальний (зона відпочинку)
Басейн, Гідромасаж, Купель
Соляна кімната
Гідромасаж, Купель
Парковка
Приватна з відеоспостереженням
Ресторан, Бар, Банщик, Солярій
SPA-процедури
Масаж розслабляючий, Масаж оздоровчий, Арома-масла
Настільні ігри
Шахмати
Їжа
Українська кухня, Домашня кухня, Європейська кухня, Страви на мангалі, Шашлик
Напої
Пиво на розлив, Чай чорний, Трав'яний чай, Кава
Акції і знижки
У будні дні з 10:00 до 14: 45 тариф - 2 година / чол. - 245 грн.
Відгуки (104)
Очевидно, що вона недовго пропрацювала офіціанткою, особливо з огляду на відсутність зосередженості та уваги. Обслуговування у вашому ресторані не відповідає тим стандартам, про які ви заявляєте. Їжа теж не найкраща. Каша була несмачною, шашлик - сухим, а м'ясний пиріг складався здебільшого з тіста, в якому майже не було м'яса, незважаючи на високі ціни.
Сирники по 220 грамів коштують 280 гривень. Серйозно, хлопці?
Відповідь
Дякуємо за комплімент і визнання професіоналізму нашого персоналу. Ми будемо раді бачити вас знову. Від вашого керуючого директора.
Узвар нагадав мені той, який готувала моя бабуся в селі. Хачапурі були хороші, хоча тісто було трохи більш повітряним, ніж я віддаю перевагу. Це просто мій особистий смак. Салат "Цезар" із куркою підвів. Грінки являли собою крихітні кубики білого хліба, можливо, купленого в магазині, без приправ. Вони не були змішані з соусом, тож по суті це були просто сухарики з салатом. Соус був несмачним і за смаком нагадував звичайний майонез. Анчоусів я не відчув взагалі.
Відповідь
Здрастуйте, Сергію! З приводу салату "Цезар" - його немає в нашому меню. Однак ми робили його, якщо клієнт дуже хотів, поки не отримали ваш відгук. Тепер ми зрозуміли, що не варто цього робити. Дякуємо за комплімент професіоналізму нашого офіціанта і за те, що ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням загалом. Сподіваємося побачити вас знову найближчим часом.
Відповідь
Привіт, Торі! Ми дуже раді, що ви добре провели свою відпустку в нас. Велике спасибі за те, що дали нам ще одну спробу. Наша команда дуже рада високим оцінкам, але ще більше нас тішать такі гості, як ви, які залишилися задоволені своїм відпочинком. Ми з нетерпінням чекаємо можливості прийняти вас знову. З найкращими побажаннями, Hunting Lodge.
Відповідь
Здрастуйте, Світлано! Ми дуже раді, що вам сподобалося у нас. Наша команда в захваті від високих оцінок, але ще більше ми любимо знати, що наші гості щасливі! Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову. Багато любові від нас у Hunting Lodge.
Відповідь
Здрастуйте, Руслане! Ми дуже раді, що вам сподобалося у нас. Високі оцінки багато значать для нашої команди, але задоволені гості - це те, що робить нас по-справжньому щасливими. Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову. З найкращими побажаннями, Мисливський будиночок.
Відповідь
Ми дуже раді, що вам сподобалося у нас. Це дуже багато значить, що ви оцінили нас високо, і ми дуже раді, що ви залишилися задоволені. Ми сподіваємося побачити вас знову найближчим часом. З любов'ю, від усіх співробітників Hunting Lodge.
Відповідь
Спасибі, що відвідали наш ресторан і повідомили нам свою думку. Ми цінуємо ваші відгуки. Сподіваємося побачити вас знову найближчим часом. З найкращими побажаннями, команда Hunting Lodge.
Відповідь
Здрастуйте, Анастасіє, не могли б ви надіслати мені особисте повідомлення? Ми разом розберемося, як сталася ця ситуація. Від топ-менеджера.
Відповідь
Ми дуже раді, що вам сподобався наш досвід. Наша команда дуже рада отримувати високі оцінки, але ще більше нас радують такі задоволені клієнти, як ви! Ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити вас знову найближчим часом. З найкращими побажаннями, від усіх нас у Hunting Lodge.
Відповідь
Здрастуйте, Павло, дякуємо за ваш відгук! Ми повідомимо власників про ваші побажання. Сподіваємося побачити вас знову найближчим часом. З найкращими побажаннями, Мисливський будиночок.
Відповідь
Минув місяць з моменту вашого весілля. За сніданком ми дізналися у вас і вашого чоловіка, чи все гаразд, і ви обоє мали щасливий вигляд.
Що стосується напоїв, офіціанти справді перенесли кілька недопитих пляшок з одного столу на інший, тому що не було достатньо алкоголю, який ви надали. Вони просто намагалися впоратися з ситуацією.
Що стосується торта, то було дуже складно розділити 12 кг на 80 гостей. У результаті ми не змогли виділити один шар тільки для вас двох, як ви хотіли.
Крім того, коли офіціанти запитали мою маму, чи потрібно ставити весільний хліб на ваш стіл, вона відповіла "ні". Тому його не поклали.
Відповідь
Добрий день Алекс! Ви були не у нас. Замовлення щодо м'яса у нас не було.
Відповідь
Нам дуже шкода, що вам не сподобалася страва. Будь ласка, відразу ж повідомте нам про це, і ми постараємося зробити все можливе, щоб ви пішли задоволеними.
Відповідь
Доброго дня, Ольго, спасибі, що повідомили нам про те, що вас не влаштувало. Ваші відгуки допомагають нам ставати кращими. Наша команда старанно працює над тим, щоб наші гості були задоволені атмосферою, їжею та обслуговуванням. Ми завжди намагаємося бути кращими для вас. З повагою, команда "Мисливкого Двіра".
Відповідь
Ми дуже раді, що вам сподобався ваш досвід. Нам дуже приємно чути позитивні відгуки, і ми ще більше радіємо, коли знаємо, що наші гості задоволені. Ми з нетерпінням чекаємо вашого наступного візиту.
Від,
Мисливський будиночок
Відповідь
Здрастуйте, Ірино! Ми дуже раді, що вам подобається вечеряти у нас. Ми обов'язково врахуємо ваш відгук. Будемо раді бачити вас знову найближчим часом! Від "Мисливського угіддя".
Відповідь
Привіт, Артеме! Ми дуже раді, що вам сподобався наш ресторан. Для нашої команди дуже приємно, коли ми отримуємо позитивні відгуки, але найприємніше - це знати, що наші гості задоволені! Будемо раді бачити вас знову найближчим часом. З найкращими побажаннями, Мисливський Двір.
Відповідь
Дякуємо, що відвідали наш ресторан і залишили відгук.
Ми дуже раді, що вам сподобалися наші страви! Дякуємо, що оцінили нашу працю.
Ми завжди готові знову вітати вас у нашому ресторані.
Сподіваємося побачити вас найближчим часом.
З любов'ю, команда
Мисливський двір ♥️
Відповідь
Здрастуйте, Андрію, чи не могли б ви повідомити нам, хто вам допомагав? Можливо, їхні дані є у вашому чеку. Ми не схвалюємо таку поведінку. Дякуємо, що звернули на це нашу увагу, і приносимо вибачення за доставлені незручності.
Кілька разів ми приходили сюди після 9-ї вечора в будні дні, і в них були тільки легкі закуски та салати, а не повноцінні страви. Тож сьогодні, у свій вихідний день, ми вирішили зателефонувати і дізнатися, чи працює кухня і до якого часу, а також чи можна замовити шашлик із гриля. Ми зателефонували близько 21:10-9:15, нам сказали, що кухня працює до 23:30, але деякі частини можуть закритися раніше. Коли я запитав, чи можемо ми приїхати туди через 20-30 хвилин, щоб замовити шашлик, вони сказали, що це було б абсолютно нормально.
Відповідь
Андрію! Дякую, що були з нами 10 років! Нам дуже шкода, що так вийшло. Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас знову!
Від усіх нас у "Мисливському дворі" ♥️
Відповідь
Дякуємо, що завітали до нашого ресторану та розповіли про нас іншим. Ми дуже раді, що вам у нас сподобалося. Ми завжди готові прийняти вас знову в нашому закладі.
Сподіваємося побачити вас найближчим часом.
З найкращими побажаннями, команда Misliwski двір♥️.
Відповідь
Привіт, Валеріє! Ми раді чути, що вам сподобався наш ресторан. Нашій команді дуже приємно отримувати позитивні відгуки, і ніщо не робить нас щасливішими, ніж знати, що наші гості задоволені. Ми з нетерпінням чекаємо вашого повернення. З найкращими побажаннями, Мисливський Двір.
Відповідь
Дякуємо, що повідомили нам про те, що вам сподобалося і не сподобалося. Це допомагає нам удосконалюватися. Ми завжди намагаємося робити все можливе для вас. Дякуємо від усіх нас у "Мисливком Двір".
Відповідь
Доброго дня, ми дуже розчаровані тим, що отримали низьку оцінку. Будь ласка, не соромтеся заходити до нас у будь-який час. Ми можемо поговорити за чашкою кави про те, як ми можемо поліпшити наш сервіс для вас.
З найкращими побажаннями,
Команда "Мисливського двору
Відповідь
Доброго дня, Теодоре, ми вдячні вам за те, що ви знайшли час поділитися з нами своїми проблемами. Ваші відгуки важливі для того, щоб допомогти нам удосконалюватися. Наша мета - зробити так, щоб наші гості були задоволені атмосферою, їжею та обслуговуванням. Ми завжди працюємо над тим, щоб бути кращими для вас. З найкращими побажаннями, команда "Мисливкого Двіра".
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися