Pechersky saunas №660
- Working hours:
- Mon: around the clock
- Tue: around the clock
- Wed: around the clock
- Thu: around the clock
- Fri: around the clock
- Sat: around the clock
- Sun: around the clock
Volyn Oblast
city Lutsk
ul. Klima Savury, 66 A
Finish sauna
to 20 people
Swimming Pool
Parking
Private with video surveillance
SPA
Relaxing massage, Wellness massage
Satellite TV
Food
Can bring with you
![Pechersky saunas](/storage/3242/conversions/59ci9cf6UWG3HAoKdsILfMwvcp2TR99k-thumb.jpg)
![Pechersky saunas](/storage/3243/conversions/fhUlsDjLZyhVFhvb4yHlMSpeb6l5263Y-thumb.jpg)
![Pechersky saunas](/storage/3244/conversions/oTZFNlUbVn91GdXfdZelujiKHaubU11q-thumb.jpg)
Reviews (7)
This place isn't comfy. I'm sure I won't go back.
Влад Мартынов
Сносно 3
6 January 2022 pm31 12:44 The sixth sauna is great, but I wouldn't recommend the others because I didn't enjoy them.
Саня Павлюк
Great 5
30 July 2021 pm31 15:55 I recommend it
Михайло Торчинюк
Great 5
6 May 2021 pm31 13:06 The stove warms up nicely, but the inside could use some modernizing.
Михайло
Great 5
22 March 2021 pm31 20:06 They don't treat you well as a customer and their prices are as high as a hotel's. The saunas at Teremniv are better.
Юра Татарчук
Bad 2
2 March 2021 am31 01:29 Все добре! Рекомендую. Ціна/якість відповідає
Sergej Papach
Great 5
12 February 2021 pm28 17:27 Загалом сауна на трієчку, але ставлення персоналу до клієнта жахливе
Прибиральниця дозволяє собі кричати на відвідувачів, і коли ми зробили їй зауваження,що існує правило, що "клієнт завжди правий", то прозвучала фраза "клієнт завжди правий, але не в сауні". Якщо так розібратися, то її зарплата залежить від відвідувачів закладу, тобто від нас. З таким ставленням не знаю чи будуть з'являтися у них нові постійні відвідувачі.
P.s.: причина конфлікту, за 5 хв до призначеного часу виходу прийшла прибиральниця і почала кричати, щоб ми скоріше збиралися, бо їй потрібно прибирати, бо в неї після нас ще є люди. Мене цікавить: чому персонал дозволяє собі підвищувати голос на відвідувачів???Невже не можна спокійно прийти і повідомити, що наш час закінчувався.
Власникам хотілось би побажати ретельніше підбирати персонал.
Хотіли ще відвідати в Печерських саунах баню, але через хамське ставлення навряд чи прийдемо.
Прибиральниця дозволяє собі кричати на відвідувачів, і коли ми зробили їй зауваження,що існує правило, що "клієнт завжди правий", то прозвучала фраза "клієнт завжди правий, але не в сауні". Якщо так розібратися, то її зарплата залежить від відвідувачів закладу, тобто від нас. З таким ставленням не знаю чи будуть з'являтися у них нові постійні відвідувачі.
P.s.: причина конфлікту, за 5 хв до призначеного часу виходу прийшла прибиральниця і почала кричати, щоб ми скоріше збиралися, бо їй потрібно прибирати, бо в неї після нас ще є люди. Мене цікавить: чому персонал дозволяє собі підвищувати голос на відвідувачів???Невже не можна спокійно прийти і повідомити, що наш час закінчувався.
Власникам хотілось би побажати ретельніше підбирати персонал.
Хотіли ще відвідати в Печерських саунах баню, але через хамське ставлення навряд чи прийдемо.
Юлія Матящук
Bad 2
23 January 2021 am31 08:30