Оздоровчо-естетичний комплекс «Кияночка» №1136
Є знижки та акції
Інформація про цей об'єкт давно не оновлювалася, і, можливо, вже не актуальна. Номери телефонів були приховані. Якщо Ви хочете їх переглянути зареєструйтесь та/або увійдіть до вашого кабінету.
- Години роботи:
- ПН: з 09:00 до 23:00
- ВТ: з 09:00 до 23:00
- СР: з 09:00 до 23:00
- ЧТ: з 09:00 до 23:00
- ПТ: з 09:00 до 23:00
- СБ: з 09:00 до 23:00
- НД: з 09:00 до 23:00
Великий оздоровчий комплекс запрошує гостей, які люблять якісно організований відпочинок. До вашої уваги пропонуються послуги, спрямовані на те, щоб ваше тіло очистилося, здоров'я покращилося, а настрій завжди був на висоті. На території закладу функціонує безкоштовне громадське паркування, організаційними питаннями у нас займається досвідчений адміністратор, а самі відвідувачі мають можливість замовити додатково послуги професійного банщика. Крім того, тут можна пройти цілий комплекс СПА процедур - оздоровчий і розслаблюючий масаж, антицелюлітний, із застосуванням арома-масел. Їжу наші гості можуть приносити із собою, для любителів шашликів і печеного м'яса тут є мангал та інші засоби, необхідні для самостійного приготування страв.
Попаритися наші гості можуть в чотирьох залах - саунах «Вітраж», «Галерея», «Інфрачервона», «Галерея та Інфрачервона». Російська баня і фінська сауна з гарячим ціоющим паром доповнюється душовими кабінками, гідромасажним боксом, прихильники класики можуть скористатися відрами-водоспадами. В кімнатах для відпочинку є все необхідне - м'які меблі, затишна атмосфера, безліч цікавих розваг.
Сауна «Вітраж»
Розрахована на 6 людей (максимум 10 осіб).
У вартість сауни входить: потогінний фіточай, простирадло, банний рушник.
Доплата за кожну 7-му та наступну особу становить 100 грн.
Мінімальний час замовлення 2:00.
Спеціальні знижки
За третій та наступний годинник - знижка 10%
За умови передоплати 10 відвідувань знижка 15%
Святкування Дня народження
(мінімальне замовлення 4 години) - знижка 15%
Додаткова плата за прибирання
• при використанні віника – 200 грн.
• при використанні медового скрабу – 300 грн.
• при використанні скрабу з кавових зерен -600 грн.
• при використанні в джакузі піни для ванн, пахучих солей та інших речовин – 900 грн.
Відвідувачам саун надається 10% знижка на послуги перукарні, манікюру, косметології у день відвідування сауни.
Сауна «Галерея»
Розрахована на 3 особи (максимум 4 особи).
У вартість сауни входить: потогінний фіточай, простирадло, банний рушник.
Доплата за 4-у особу становить 100 грн.
Мінімальний час замовлення – 2 години.
Спеціальні знижки
За третій та наступний годинник - знижка 10%
За умови передоплати 10 відвідувань знижка 15%
Святкування Дня Народження максимум 2 людей
(мінімальне замовлення 4 години) - знижка 15%
Додаткова плата за прибирання
• при використанні медового скрабу – 300 грн.
• при використанні скрабу з кавових зерен -600 грн.
• при використанні в джакузі піни для ванн, пахучих солей та інших речовин – 900 грн.
Відвідувачам саун надається 10% знижка на послуги перукарні, манікюру, косметології у день відвідування.
Сауна «Інфрачервона»
Розрахована на 3 особи (максимум 4 особи).
У вартість сауни входить: потогінний фіточай, простирадло, лазневий рушник.
Доплата за 4-у особу становить 100 грн.
Мінімальний час замовлення – 2 години.
Спеціальні знижки
За третій та наступний годинник - знижка 10%
За умови передоплати 10 відвідувань знижка 15%
Святкування Дня Народження максимум 4 людей
(мінімальне замовлення 4 години) - знижка 15%
Додаткова плата за прибирання
• при використанні медового скрабу – 300 грн.
• при використанні скрабу з кавових зерен -600 грн.
• при використанні в джакузі піни для ванн, пахучих солей та інших речовин – 900 грн.
Відвідувачам саун надається 10% знижка на послуги перукарні, манікюру, косметології у день відвідування.
Сауна «Галерея і Інфрачервона» (дві сауни об’єднані разом)
Розрахована на 6 людей (максимум 10 осіб).
У вартість сауни входить: потогінний фіточай, простирадло, лазневий рушник.
Доплата за 7-у та кожну наступну особу становить 100 грн.
Мінімальний час замовлення – 2 години.
Спеціальні знижки
За третій та наступний годинник - знижка 10%
За умови передоплати 10 відвідувань знижка 15%
Додаткова плата за прибирання
• при використанні медового скрабу – 300 грн.
• при використанні скрабу з кавових зерен -600 грн.
• при використанні в джакузі піни для ванн, пахучих солей та інших речовин – 900 грн.
Відвідувачам саун надається 10% знижка на послуги перукарні, манікюру, косметології у день відвідування.
Сауна «Вітраж»
Руська баня, Фінська сауна
Сауна «Галерея»
Фінська сауна
Сауна «Інфрачервона»
Інфочервона кабіна
Сауна «Галерея і Інфрачервона» (дві сауни об’єднані разом)
Фінська сауна, Інфочервона кабіна
Сауна «Вітраж»
до 12 осіб
Сауна «Галерея»
до 4 осіб
Сауна «Інфрачервона»
до 4 осіб
Сауна «Галерея і Інфрачервона» (дві сауни об’єднані разом)
до 10 осіб
Сауна «Вітраж»
Душ, Гідромасаж, Відро-водоспад
Сауна «Галерея»
Душ, Гідромасаж, Відро-водоспад
Сауна «Інфрачервона»
Душ, Гідромасаж, Відро-водоспад
Сауна «Галерея і Інфрачервона» (дві сауни об’єднані разом)
Душ, Гідромасаж, Відро-водоспад
Парковка
Громадська безкоштовна
Адміністратор, Вода питна, Посуд, Банщик
Банні аксесуари
Віники, Простирадла, Шапки, Тапки, Рушники, Халат
SPA-процедури
Масаж розслабляючий, Масаж оздоровчий, Масаж антицелюлітний, Арома-масла
WIFI, Cупутникове ТБ
Напої
Чай чорний, Чай зелений, Трав'яний чай, Кава
![Оздоровчо-естетичний комплекс «Кияночка»](/storage/11380/conversions/WxcjFZjQeCg9umNhU5nUU0QqLAULAh6M-thumb.jpg)
![Оздоровчо-естетичний комплекс «Кияночка»](/storage/13910/conversions/GxMu1xawl2UNQZEMOVvnWbtvBlnQqAcJ-thumb.jpg)
![Оздоровчо-естетичний комплекс «Кияночка»](/storage/13913/conversions/0yvEP9FrjUPYKtcMID42bjjFA8vac7pM-thumb.jpg)
Акції і знижки
Знижка 10% на третій і наступні години в сауні
Знижка 15% при предплаті за 10 відвідувань
До Дня народження, при замовленні сауни на 4 години і більше знижка 15%. Знижка діє при умові надання копії документа про народження.
Відгуки (47)
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук і думки. Будь ласка, приходьте до нас, ми вам дуже раді.
Відповідь
Велике спасибі, Ксеніє, за приємні слова. Завжди запрошуємо вас у наш салон. Ми будемо продовжувати радувати вас і підтримувати ваш настрій.
Відповідь
Дякую. Чекаємо не дочекаємося, коли побачимо вас наступного разу.
Я також хочу подякувати перукарям за те, що вони завжди роблять моє волосся красивим і акуратним. Оксана - моя паличка-виручалочка під час фарбування волосся, стрижок і укладок.
І нарешті, хочу подякувати масажисткам Ніні та Жанні. Їхній тандемний масаж, коли вони опрацьовують усі частини тіла, просто приголомшливий.
Спасибі вам, дівчата! Ви всі справді хороші у своїй справі!
Відповідь
Спасибо вам
З прийдешнім святом! Що відбувається з "Кияночкою"? У середу, 6 березня, я не могла додзвонитися до вас півдня. Потім менеджерка сказала, що на шугаринг і чоловічі стрижки можна записатися тільки 9 (14 і 14-15) березня. Нічого страшного. Я підтверджую зустріч. Я вирішив запитати стиліста, чи немає у них вільних місць на 7 або 8 число, тому що я хочу виглядати добре. І знаєте що? У них є вільні дні 7 і 8 числа! Я попросила записати мене на шугаринг до Наталії, але з якоїсь причини мене записали до Людмили!!!!.
Відповідь
Завжди раді зустрічі з Вами!
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук і добрі слова про наших фахівців та їхню роботу. Завжди запрошуємо вас у наш магазин.
Відповідь
Велике спасибі за ваш відгук. Ми дуже цінуємо і поважаємо наших клієнтів. Завжди запрошуємо вас у наш салон.
Відповідь
Власники бізнесу не мають права видаляти відгуки. Однак якщо відгук походить від сумнівного або фальшивого акаунта, Google має право видалити його.
Раніше я була постійним клієнтом ваших косметичних процедур, але після цього досвіду я більше не повернуся. Якщо ви пропонуєте цю процедуру депіляції, вам слід знайти кваліфікованого фахівця для її проведення. В іншому разі вам слід виключити депіляцію зі списку своїх послуг.
Я поскаржилася на електронну пошту вашого салону і мені передзвонили. Людина, яка мені зателефонувала, сказала, що той, хто проводив мою процедуру, насправді не є фахівцем з депіляції. Це жахливо. Вони також придумали історію про те, що в мене була алергія на віск. Незважаючи на мої травми, їх це, схоже, не хвилювало. І людина, яка проводила процедуру, і адміністрація були дуже розчаровані.
Відповідь
Велике спасибі, що вам сподобалася наша робота! Чекаємо вас знову в нашому салоні.
Єдина проблема полягає в тому, що в цьому закладі немає автомата для оплати карткою. Як людина, яка вже бувала тут, я знаю, що потрібно брати з собою готівку. Але це не завжди зручно, і іноді мені доводиться їхати по готівку в банкомат, за що іноді доводиться платити.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Ми врахували вашу пропозицію! Те, що говорять наші клієнти, допомагає нам удосконалюватися.
Відповідь
Спасибі! Будь ласка, приходьте до нас, ми будемо раді бачити вас!
Відповідь
Микита, дякуємо за ваш відгук - він допомагає нам ставати кращими. Ми не змогли знайти ваше ім'я в списку відвідувачів за червень у жодній із наших саун. Чи не могли б ви повідомити нам, коли і яку сауну ви відвідали? Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб поділитися цією інформацією. Щоб ви знали, наші джакузі налаштовані на автоматичне вимкнення кожні 15 хвилин - ми не можемо змінити це, оскільки це заводське налаштування. Якщо у джакузі виникають проблеми, це, як правило, пов'язано з різкими змінами в подачі електроенергії. Це може призвести до спрацьовування захисних механізмів, таких як запобіжники, які відключають джакузі.
Відповідь
Дякую! Ми з нетерпінням чекаємо вашого наступного сеансу масажу!
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Ми цінуємо вас за те, що ви з нами так довго! Тут вам завжди раді.
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Чекаємо не дочекаємося, коли знову побачимо вас у нас!
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук і коментарі! Завжди запрошуємо вас у наш магазин!
Відповідь
Спасибо за оценку!
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що ви задоволені. Ви повинні перевірити наші інші речі теж. Ми із задоволенням допоможемо вам у цьому)
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми раді, що ви задоволені нашими працівниками.
Відповідь
Спасибі за добрі слова і хороший відгук. Завжди раді бачити вас у нас!
Відповідь
Дякуємо за гарний відгук. Ми з нетерпінням чекаємо, коли ви знову скористаєтеся нашими послугами.
Відповідь
Дякуємо за ваші приємні коментарі. Нам дуже подобається їх читати. Ми раді, що співробітники нашого салону змогли допомогти вам. Завжди раді бачити вас знову!
Відповідь
Спасибо за оценку!
Відповідь
Дякуємо за ваш відгук. Ми врахуємо ваші побажання! Ми раді вітати вас знову у нас.
Також раджу вам відвідати косметолога Руслану. Вона добре знає свою роботу. Вона пропонує чудові процедури і дає хороші поради щодо догляду за шкірою.
Відповідь
Дякую! Ми завжди раді бачити вас у нашому салоні.
Как только зашли в помещение увидели что датчик показывает что температура в бане 59 градусов, сразу же позвали «администратора», пришла сказала что весь день баня работала, сказала что сейчас исправит!
ИТОГ: 45 минут, мы сидели и ждали когда же баня нагреется хотя бы до 75 градусов.
Конечно же мы высказали своё недовольство, на что нам ответили что сделают скидку. Джакузи тоже не особо порадовал, так как вместо обещаных 35 градусов было 32(очень ощутимая разница)
КУЛЬМИНАЦИЯ
Вышли мы вовремя, стоим на рецепции и спрашиваем на счёт скидки, так как не получили обещаных 2 часа!
Нам говорят что максимум что могут сделать это убрать доплату за 2 человек, которые якобы должны оплачивается отдельно, но на официальном сайте бани от этом ни слова.
Вообщем не советую связываться от слова СОВСЕМ, если не хотите испортить себе отдых!
Люди без понятия что такое сервис, просто деревня какая то селит на рецепции. На месте владельцев я бы получше выбирала людей на такую ответственную должность!!!
Відповідь
Здравствуйте Анна,
Мы благодарны вам за отзыв. Нам очень жаль, что мы не смогли оправдать ваши ожидания.
1. У нас два контрольных датчика температуры: первый, тот, что вы видели, показывает температуру обшивки в парилке, другой на пульте управления, поэтому реальная температура в парилке на 10-15 выше. В парилке установлена каменка “Harvia”, одна из лучших каменок, представленных на рынке саун, которая за 45 мин увеличивает температуру на 50-60 градусов. До вашего прихода администратор проверил сауну, и она была нагрета до 100 градусов. В среднем, сауна нагревается с комнатной температуры до 100 градусов за полтора часа, а охлаждается при закрытой двери 4-5 часов. Если выключить сауну (а мы ее не выключали), она остывает очень медленно, поэтому физически невозможно что температура так быстро упала до 60 градусов, если конечно не держать дверь открытой. Во время вашего посещения администратор мне позвонила, мы вместе проверили систему, и еще раз перепроверили после того, как вы ушли. Все работало идеально, поэтому я с уверенностью могу сказать, что причина, по которой сауна была холодней, чем должна была бы состоит в том, что вы возможно не закрыли дверь в парилке.
2. Температура воды в СПА бассейне у нас по умолчанию составляет 30-32 градуса, это самая комфортная температура для принятия массажной ванны после парилки. Семьи, которые приходят до нас с маленькими детьми, просят температуру в СПА бассейне 34 -35 градусов, мы всегда это выполняем. Вам нужно было при заказе акцентировать внимание на температуре воды в массажной ванне.
3. В стоимость посещения сауны входит полотенце, простынь и специально приготовленный потогонный чай. Все это рассчитано на 6 человек. Доплата за седьмого и следующего человека составляет 100 грн. Эта информация есть на нашем официальном сайте okk.kiev.ua и других интернет-платформах, где мы размещены:
https://sauny.ua/ozdorovitelno-esteticheskiy-kompleks-kiyanochka
https://laznya.kiev.ua/users/ru/anketa.php?sauna_id=266
https://vsebani.kiev.ua/sauna-kijanochka-teremki-kiev
Пожалуйста, напишите сайт, на котором вы не увидели упоминание о доплате.
Стоимость одного часа вашего времени в сауне составляет 580 грн. Если вы от этой стоимости отнимите оплату 6 комплектов 240 грн. (простынь и полотенце, аренда которых составляет минимум 40 грн. на рынке), то стоимость одного часа сауны составляет 340 грн. или 57 грн. на одного человека. Вам сложно будет найти сауну нашего уровня по такой цене.
4. Администратор предложил вам дополнительное время, но вы отказались, так как спешили в ресторан в 23:00, несмотря на то что в стране был объявлен lockdown и все рестораны были закрыты. Вам была предоставлена скидка за неудобство в размере около 20%, вы хотели 50% (со слов администратора, который работал в этот день).
Мы заботимся, чтобы все клиенты, которые посещают наш СПА комплекс получили удовольствие и оздоровились в наших саунах. Большинство наших клиентов, это семьи с детьми и компании, которые заботятся о своем здоровье. Они приходят в наши сауны, чтобы оздоровиться, очистить организм от шлаков и повысить иммунитет, поэтому у нас запрещено курение и употребление алкогольных напитков.
Я так же очень внимательно отношусь к критике работы наших администраторов, и в случае их оплошностей, я стараюсь полностью разобраться в причине. В это непростое время, когда администраторы рискуют своим здоровьем для того, чтобы предоставить безопасное и комфортное посещение сауны для клиентов, оскорблять их и называть их "деревней" недопустимо.
В данном случае, мы не видим ошибок работы администратора, или салона. Мы не считаем ваше требование снизить цену ВДВОЕ во время эпидемии, потому что вы возможно не закрыли дверь в парилке, и невнимательно прочитали прайслист, разумным.
С уважением,
Владельцы спа-салона Кияночка
Відповідь
Спасибо большое
Для того, щоб додати відгук до об'єкта, Вам слід зареєструватися як користувач та/або авторизуватися